Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار محمد ملاشاهی  فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: اظهارداشت: مرزداران این فرماندهی با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی و با همکاری اطلاعاتی فرماندهی انتظامی استان سمنان از فعالیت باند قاچاق موادمخدر در هنگ مرزی سراوان مطلع و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی و تشدید اقدامات کنترلی، انهدام این باند را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به درگیری مسلحانه مرزداران با قاچاقچیان در این عملیات افزود: برای انهدام این باند موادمخدر چندین تیم پوششی و عملیاتی پس از شناسایی مسیرهای تردد قاچاقچیان به اجرای هدفمند کمین پرداخته و با هدایت عملیاتی مرزبانی استان، موفق شدند ۸۳۲ کیلو و ۶۰۰ گرم انواع موادمخدر شامل ۵۶۵ کیلو و ۶۰۰ گرم تریاک و ۲۶۷ کیلوگرم حشیش را کشف کنند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان ضمن تقدیر از زحمات و مجاهدت‌های مرزداران استان و همکاری صمیمانه دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی، گفت: مرزهای ایران اسلامی بویژه مرزهای پهناور سیستان و بلوچستان با زحمات و حضور شبانه‌روزی مرزداران و با همکاری سایر نهادهای اطلاعاتی، امنیتی و با حمایت‌های همیشگی مرزنشینان غیور برای زندگی و هرگونه فعالیت اقتصادی، اجتماعی و صنعتی در امنیت کامل بوده اما برای قاچاقچیان و متجاوزان از هر زمان دیگر ناامن‌تر است.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشف مواد مخدر سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۷۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار نارنجی هواشناسی در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، بارندگی‌های جدید در راه است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هشدار نارنجی هواشناسی در سیستان و بلوچستان
  • کشف ۲ کیلوگرم موادمخدر بلعی در ششتمد
  • تداوم امدادرسانی به ۱۳ شهرستان سیل زده سیستان و بلوچستان
  • تداوم خدمات رسانی به مناطق سیل زده جنوب سیستان وبلوچستان
  • توقیف خودروهای حامل بار سوخت قاچاق در مرزهای جنوبی سیستان و بلوچستان
  • امدادرسانی‌ هلال احمر به حدود ۴۰ هزار و ۹۳۴ آسیب دیده سیلاب بلوچستان تداوم دارد
  • اقدامات آتش‌نشانی تهران در سیل سیستان و بلوچستان
  • وصل شدن برق تمام روستا‌های سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • برق روستاهای سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • رفع مشکل آب در شهربنت و ۲۷ روستای نیکشهر