Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافع هلندی قرمز‌ها دلتنگ هواداران و فوتبال بازی کردن است.

طرفداری- لیگ برتر انگلیس تا 30 آوریل به تعویق افتاده است و زمان دقیق شروع مجدد این رقابت‌ها هنوز مشخص نشده است.

به گزارش وب سایت رسمی باشگاه لیورپول، ویرجیل فن دایک، مدافع هلندی باشگاه لیورپول برای هواداران این تیم پیامی را ارسال کرد:

قبل از هر چیز، در خانه های خود بمانید تا سلامت شما حفظ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارهای درست را انجام دهید، دستان خود را بشویید و تمام کارهایی را که دولت می گوید و احتمالا در هر ثانیه می شنوید را انجام دهید، انجام این کارها به همه کمک می کند. انجام این کارها به شما کمک می کند اما به همه افراد نزدیکتان هم کمک می کند. دومین چیزی که می خواهم بگویم این است که دل همه ما برای شما تنگ شده است. دلمان برای حضور در زمین، برای هر روز سخت کار کردن و تلاش برای بهتر شدن و نشان دادن توانایی‌ها و کیفیت‌مان به شما تنگ شده است. فقط باید در خانه بمانید و صبر کنید، این تنها کاری است که در این شرایط می توانیم انجام دهیم. مهم‌ترین چیز این است که ایمن بمانید و مراقب خود، خانواده و افرادی باشید که به شما نزدیک هستند.

فن دایک از انجام تمرینات در خانه برای حفظ تناسب اندام خود صحبت می کند و می گوید:

ما تمام تلاش خود را می کنیم تا ریتم خودمان را به دست آوریم. بخش بدن‌سازی و تناسب اندام باشگاه جلساتی را تنظیم کرد تا همه ما بتوانیم از طریق تماس ویدیویی، تمریناتمان را باهم انجام دهیم و من فکر می کنم که این ایده خوبی است. ما باید مجددا در کنار یکدیگر باشیم و همدیگر را ببینیم. گذشته از این حرف‌ها، شما فقط باید دویدن روزانه خود را انجام دهید و سعی کنید تا هر روز، حداقل کار ممکن را انجام دهید. هر دوشنبه، چهارشنبه و جمعه جلسه‌ای سخت‌تر را پشت سر می گذاریم تا بتوانیم تناسب اندام خود را حفظ کنیم زیرا اگر مدت کوتاهی این کارها را انجام ندهید، تناسب اندام شما می تواند خیلی سریع از بین برود. شما باید پرتلاش باشید و کارهای صحیحی را انجام دهید تا تناسب اندام خود را در سطح معینی حفظ کنید تا زمانی که فوتبال مجددا آغاز شد این توانایی را داشته باشید که بتوانید بازی کنید.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: انجام دهید تناسب اندام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۷۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاش کرونکه: آرسنال با ارزش‌ترین دارایی ماست؛ برنامه ما بلند مدت است

کرونکه درباره آینده مالکیت باشگاه آرسنال به صحبت پرداخت. 

جاش کرونکه تایید کرد که خانواده او برای «مدت طولانی» به آرسنال متعهد هستند.

طرفداری | به گزارش PA، شرکت سرگرمی و ورزش کرونکه (KSE) از سال ۲۰۱۸ مالکیت صد درصدی توپچی ها را بر عهده دارد. مالک و رئیس هیئت مدیره این شرکت استن کرونکه است. شرکت KSE همچنین مالک تیم هایی مانند لس آنجلس رمز، دنور ناگتس و کلرادو رپیدز است، اما جاش، پسر استن کرونکه اصرار دارد که آرسنال باارزش ترین تیم در میان دارایی‌های این شرکت است.

رابطه خانواده کرونکه با هواداران آرسنال پر فراز و نشیب بوده و پس از اعلام پیوستن آرسنال به عنوان یکی از اعضای موسس سوپرلیگ اروپا در آوریل ۲۰۲۱، هواداران توپچی‌ها خواستار فروختن باشگاه خود شدند. خانواده کرونکه با وجود فشارهای عمومی، بر عدم فروش باشگاه پافشاری کردند و متعهد شدند مالکیت تیم را به طور نامحدود در اختیار داشته باشند.

با گذشت سه سال، تنش‌ها فروکش کرده است. احیای آرسنال به عنوان مدعی قهرمانی لیگ برتر توسط میکل آرتتا، به ویژه پس از حمایت مالی حدودا ۲۰۰ میلیون پوندی در تابستان گذشته، هواداران را دوباره به سمت تیم کشانده است. جاش و پدرش استن، هنوز در مورد هر تصمیم مهم باشگاه حرف آخر را می‌زنند و به بازگشت آرسنال به جمع مدعیان قهرمانی پس از سال‌ها مبارزه کمک کرده‌اند.

کرونکه در جدیدترین اظهاراتش گفته است:

ما یک خانواده فعال در املاک و مستغلات بودیم که به دلیل علاقه‌مان به ورزش وارد این عرصه شدیم. حالا این علاقه به چیزی که اکنون داریم تبدیل شده است: لس آنجلس رمز، کلرادو آوالانچ، دنور ناگتس، کلرادو ماموت و کلرادو رپیدز. اما باارزش‌ترین دارایی ما آن‌سوی لندن قرار دارد. ما باشگاه فوتبال آرسنال را داریم. ما کاملاً متعهد هستیم. ما در هر کاری که انجام می‌دهیم، سهامداران بلندمدت هستیم. فلسفه پدر من، و همچنین فلسفه من این است که هر وقت در چیزی سرمایه‌گذاری می‌کنید، اگر به دنبال سود کوتاه‌مدت باشید، این استراتژی ما نیست. ما می‌خواهیم در چیزی سرمایه‌گذاری کنیم که در درازمدت برای ما منطقی باشد.

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • هشدار ایران به گروه ۷؛ مراقب تصمیمات غیرسازنده باشید
  • مراقب مسمومیت با این نوع هندوانه‌ها باشید/ چطور هندوانه غیرسالم را تشخیص بدهیم؟
  • چهار سال پس از خطای پیکفورد روی فن دایک؛ داور جنجالی بار دیگر قاضی دربی مرسی‌ساید
  • جاش کرونکه: آرسنال با ارزش‌ترین دارایی ماست؛ برنامه ما بلند مدت است
  • شهادت نزدیکان «اسماعیل هنیه» در حملات اسرائیلی به نوار غزه
  • هر چیزی که باید درباره مزایده خودرو بدانید
  • هشدار کارشناس سازمان غذا و دارو؛ خانم ها، مراقب سربی که می بلعید باشید
  • فال شمع روزانه امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • ادای احترام باشگاه لیورپول به سالگرد تراژدی تاریخی هیلزبورو / عکس
  • خوشحالی هواداران آرسنال پس از پایان بازی لیورپول و شکست مقابل کریستال پالاس / فیلم