Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین نوری دارنده مدال برنز کشتی فرنگی جهان با بیان این مطلب افزود: یکی از دوستانم در همسایگی ما پارکینگ خانه خود را تبدیل به باشگاه کرده و در آنجا به صورت شخصی تمرین می کنم و آمادگی خود را حفظ کرده ام و طبق برنامه ای که کادر فنی در فضای مجازی به ما می دهد، جلو می روم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: البته یک ساعت قبل از تمرین کل فضای تمرینی را توسط دستگاه سم پاش ضدعفونی می کنم و سپس تمرینات خود را انجام می دهم.

نوری در مورد به تعویق افتادن المپیک ۲۰۲۰ توکیو اظهار داشت: حضور در المپیک انگیزه تمامی ورزشکاران است و در حال حاضر به دلیل ویروس کرونا شرایط برای همه ورزشکاران دنیا یکسان است. من هم تلاش می کنم تا از سایرین جا نمانم و آمادگی خود را حفظ کنم چرا که رقبای خوبی در این وزن دارم.

وی با اشاره به اینکه ویروس کرونا بسیار خطرناک است و حتی ورزشکاران نیز از آن مصون نیستند خاطرنشان کرد: چند روز پیش در خبرها خوانم که اسماعیل بوررو قهرمان کشتی فرنگی کوبا نیز مبتلا به کرونا شده است، و این نشان می دهد که شیوع این ویروس بسیار بالاست. 

نوری در پایان خاطرنشان کرد: دعا می کنم  کسانی که دچار این مریضی شده اند زودتر خوب شوند و به خانواده کسانی که جانشان را به دلیل این بیماری از دست داده اند تسلیت می گویم. همه ما باید در خانه ماندن را رعایت کنیم تا هرچه زودتر از شر این بلا خلاص شویم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۷۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود دو بوکسور ایرانی به فینال | صفری به مدال برنز رضایت داد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، تیم ملی بوکس ایران در ادامه برنامه‌های آماده‌سازی‌اش برای حضور در رقابت‌های انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس، در تورنمنت بین‌المللی قرقیزستان حضور دارد که امروز (یک‌شنبه - دوم اردیبهشت ۱۴۰۳) دو بوکسور ایران به فینال این مسابقات راه یافتند.

مبارزات مرحله نیمه‌نهایی این رقابت‌ها عصر امروز برگزار شد که میثم قشلاقی و علی فتحی به فینال رسیدند و روزبه صفری از صعود به فینال بازماند تا با کسب مدال برنز، به کار خود در این رقابت‌ها پایان دهد.

طبق برنامه مبارزات امروز در وزن ۸۰ کیلوگرم، میثم قشلاقی که پیش از این «کاراتبایف‌» ازبکستانی را شکست داده بود، برابر «الیاس ماگمادوف‌» از روسیه به پیروزی رسید و فینالیست وزن خود شد. قشلاقی در دیدار نهایی مقابل نماینده قرقیزستان به روی رینگ می‌رود.

در وزن ۹۲ کیلوگرم نیز علی فتحی که در گام نخست مقابل «روشن سولیوف‌» ازبکستانی‌ پیروز شده بود، مقابل «توکتوسونلو» از قرقیزستان به برتری رسید تا به عنوان دومین نماینده ایران، به فینال این رقابت‌ها راه یابد. او در فینال این وزن مقابل بوکسور روسیه قرار می‌گیرد.

در وزن ۹۲+ کیلوگرم اما روزبه صفری که پیش از این «الیم‌ بیکو» از قرقیزستان را شکست داده بود، مقابل «رمضان کارانکوف‌» از روسیه شکست خورد تا با مدال برنز به کار خود پایان دهد.

مبارزات فینال این تورنمنت نیز فردا (دوشنبه - ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزار خواهد شد و ملی‌پوشان ایران هم برابر حریفان خود به روی رینگ می‌روند.

کد خبر 846172 برچسب‌ها بوکس ویژه ورزشی روسیه ایران قرقیزستان

دیگر خبرها

  • مبارزه ووشوکاران ۳۸ کشور در چین/ رقبای نمایندگان ایران مشخص شدند
  • مدال برنز بوکسور مازندرانی در قرقیزستان
  • کسب دو نقره و یک برنز تیم ملی بوکس در تورنمنت قرقیزستان
  • صعود دو بوکسور ایرانی به فینال | صفری به مدال برنز رضایت داد
  • صعود دو بوکسور ایرانی به فینال/ صفری به مدال برنز رضایت داد
  • پایان سفر پرماجرای تیم ملی کشتی فرنگی(عکس)
  • «دیوید تیلور» المپیک پاریس را از دست داد
  • ورزش زنجان سال گذشته ۳۷۰ مدال رنگارنگ کسب کرد
  • رقیب آمریکایی یونس امامی در المپیک مشخص شد
  • یاری: یک مدال برنز کشتی هم در المپیک پاریس برای ایران آرزوست! / یزدانی حریفانش را با یک دست شکست می‌دهد +فیلم