Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، یحیی السنوار، رئیس دفتر جنبش حماس در غزه، با اشاره به بحران کرونا در هشداری به نفتالی بنت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اعلام کرد اگر اوضاع بیماران کرونایی در نوار غزه بدتر شود، نفس ۶ میلیون صهیونیست را خواهند برید.

به گزارش وبگاه خبری شبکه المیادین، رئیس دفتر جبش حماس در غزه اعلام کرد که رایزنی‌ها درباره معامله اسرا از زمان آغاز بحران سیاسی در سرزمین‌های اشغالی متوقف شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یحیی السنوار در ارتباط با اسرای فلسطینی گفت: به تمام واسطه‌ها گفتیم که پیش از آزادی زندانیان آزادشده معامله شالیط که دوباره زندانی شدند، نمی‌توانیم مذاکرات مربوط به معامله جدید را آغاز کنیم.

السنوار افزود که حماس در مقابل آزادی اسرای سالخورده و بیماران در سایه بحران ویروس کرونا به عنوان یک اقدام انسان‌دوستانه، می‌تواند در ارتباط با موضوع اسرای صهیونیستی امتیازاتی جزئی بدهد.

السنوار ضمن تهدید نفتالی بنت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی تاکید کرد: در شرایطی که به دستگاه‌ها تنفسی برای بیمارانمان یا غذا برای مردم‌مان محتاج باشیم، آماده‌ایم تو را مجبور به این کار کنیم و به اذن خداوند، خواهی دید که ما می‌توانیم.

رئیس دفتر حماس به صهیونیست‌ها هشدار داد که اگر مبتلایان به کرونا در نوار غزه قادر به تنفس نباشند، نفس شش میلیون صهیونیست را خواهند برید و هر آنچه که بخواهند را از صهیونیست‌ها خواهند گرفت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی فلسطین اشغالی نوارغزه جنبش حماس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۷۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان حماس برای اعتصاب عمومی

به گزارش قدس آنلاین، جنبش حماس با انتشار بیانیه‌ای تاکید کرد: ما از مردم خود در کرانه باختری می‌خواهیم که فردا یکشنبه به اعتصاب عمومی متعهد شوند و همه میدان‌ها و نقاط رویارویی را به زبانه آتش در برابر اشغالگری تبدیل کنند و سلاح ها را به سمت اشغالگری و شهرک نشینان جنایتکار آن نشانه بگیرند.

در این بیانیه همچنین از ملت فلسطین خواسته شده است در پاسخ به کشتار جنایتکارانه در اردوگاه نور شمس در طولکرم، تمامی مناطق رویارویی با اشغالگران جنایتکار صهیونیستی در کرانه باختری و بیت المقدس را فعال نگه دارند و علیه اشغالگران وارد عمل شوند.   

در این بیانیه خطاب به صهیونیست‌ها آمده است: جنایت صهیونیست‌ها امنیت را برای اشغالگران به ارمغان نخواهد آورد و مقاومت مردم ما نسل به نسل تا تحقق پیروزی و آزاد سازی اراضی اشغالی ادامه خواهد داشت.

وزارت بهدشت فلسطین تعداد شهدای حملات اخیر رژیم صهیونیستی به اردوگاه نور شمس در طولکرم واقع در کرانه باختری را ۱۴ شهید اعلام کرد.

جنبش فتح هم در واکنش به جنایت صهیونیست‌ها در طولکرم و غزه روز یکشنبه را اعتصاب فراگیر اعلام کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • نتانیاهو: حماس پیشنهادات ما برای آزادی اسرا را رد کرده است
  • تحلیلگر صهیونیست:در غزه گرفتار شدیم/جایگزینی برای حماس وجود ندارد
  • عصبانیت صهیونیست‌ها از هوا خوری یحیی سنوار
  • یحیی السنوار برای لذت بردن از آفتاب بیرون می‌رود و خیابان‌های ما خالی است
  • بالاترین مقام اطلاعات نظامی اسرائیل استعفا داد
  • واکنش حماس به تصویب کمک‌های جدید آمریکا برای صهیونیست‌ها
  • حزب الله پهپاد اسرائیلی را در جنوب لبنان سرنگون کرد
  • اعلام اعتصاب عمومی در کرانه باختری در پی جنایت اشغالگران صهیونیست
  • فراخوان حماس برای اعتصاب عمومی
  • تظاهرات علیه نتانیاهو در سراسر سرزمین‌های اشغالی