Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-24@22:57:48 GMT

حضور تجار عراقی در میدان میوه و تره بار شیراز صحت ندارد

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۷۶۹۹

معاون سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شیراز اعلام کرد که حضور تجار عراقی و خرید آنها در میدان میوه و تره بار این کلانشهر صحت ندارد و اساسا مرزی باز نیست که کسی برای خرید بیاید.

علیرضا چوگان باز در گفت‌وگو با ایسنا، عنوان کرد: پخش خبری مبنی بر خرید بخش زیادی از اقلام میوه و تره بار میدان میوه و تره بار شیراز از اساس کذب محض است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: با توجه به شرایط فعلی کرونایی، مرزها بسته است و خریداران میوه و تره بار امکان حضور ندارند.

معاون سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شیراز ادامه داد: از آنجا که میدان میوه و تره بار شیراز یک میدان مرکزی در جنوب کشور محسوب می شود، بسیاری از استان ها و شهرستان های همجوار روزانه برای خرید اقلام مورد نیاز خود به این میدان مراجعه می کنند. اما تمام پروتکل ها و موازین بهداشتی در هنگام خرید و فروش میوه و تره بار رعایت می‌شود.

چوگان باز گفت: عملیات گندزدایی ماشین‌هایی که وارد میدان می‌شوند، به طور مستمر در میدان میوه و ته بار شیراز انجام می‌شود.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: علاوه بر گندزدایی ماشین‌ها، روزانه تمام غرفه‌ها، تاسیسات و سرویس‌های بهداشتی این میدان سمپاشی و ضدعفونی می‌شوند.

به گزارش ایسنا، امروز مطلبی با این ادعا که تجار عراقی با حضور در میدان میوه و تره بار اقدام به خرید تمام اقلام ضروری موجود در این بازار به قیمت های بالا کرده‌اند، به شکل گسترده ای در فضای مجازی منتشر شده بود و برخی نیز ناآگاهانه اقدام به بازنشر آن کرده بودند.

منبع: الف

کلیدواژه: میدان میوه و تره بار میدان میوه بار شیراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۷۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران اجرایی استان بوشهر باید در میدان حضور داشته باشند

به گزارش خبرنگار مهر، صادق بوستانی صبح سه‌شنبه در حاشیه بازدید از سازمان منطقه آزاد بوشهر، اظهار داشت: بر اساس گزارشات متعدد واصل شده به دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری بوشهر متأسفانه شاهد حضور تیم پروازی در سازمان منطقه آزاد بوشهر هستیم.

بوستانی با بیان اینکه شناسایی مدیران پروازی با توجه به مأموریت معاونت اجرایی رئیس جمهور صورت می‌گیرد، گفت: بر اساس بررسی‌هایی که از سازمان منطقه آزاد بوشهر به عمل آمد متوجه شدیم علاوه بر مدیر اجرایی، کارشناسان مجموعه نیز پروازی هستند که این مسئله دهن کجی به مردم استان می‌باشد.

وی تصریح کرد: برخی از مدیران پروازی هر چند ماه یک بار و بعضاً در هر ماه به مدت بسیار کوتاهی در محل کار حضور پیدا می‌کنند که همین مسئله باعث آسیب به مجموعه و عقب ماندگی در برنامه‌ها می‌شود.

مدیرکل بازرسی استانداری بوشهر افزود: وجود مدیران پروازی باعث رکود در فعالیت‌های سازمانی و تحمیل هزینه‌های سنگین مالی می‌شود.

بوستانی خاطر نشان کرد: در اسرع وقت مکاتبات لازم با معاون اجرایی رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور صورت خواهد گرفت و انتظار ما این است با توجه به تأکیدات ریاست محترم جمهور مدیران پروازی ناکارآمد در سایر دستگاه‌ها و صنایع استان را شناسایی خواهیم کرد.

کد خبر 6086027

دیگر خبرها

  • خشم ستاره رئال: نمی‌خواهم اینجا بمانم!
  • تشکیل اتحادیه بین‌المللی تجار «امین» در ایران
  • وضعیت تکان‌دهنده پنج خرید تابستانی بارسا
  • نحوه خرید آنلاین از میادین میوه و تره بار شهرداری تشریح شد | امکان بازگرداندن میوه و سبزیجات بی کیفیت
  • مدیران اجرایی استان بوشهر باید در میدان حضور داشته باشند
  • یک گرجستانی دیگر در لیگ برتر درخشید
  • ایجاد منطقه آزاد تجاری برای تجار افغانستانی در چابهار
  • سود فروش میوه برای فروشنده چقدر است؟
  • سود فروش میوه و تره‌بار حداکثر ۳۰ درصد نسبت به فاکتور خرید است
  • حزباوی در آستانه قهرمانی در لیگ ستارگان قطر