Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- بازیکن تیم هندبال مس کرمان گفت: پولی که ما اکنون می‌گیریم با قیمت فوتبالیست‌ها به هیچ عنوان قابل مقایسه نیست. تاریخ انتشار: 06:45 - 15 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۰۹۲۷۱

سلامان بربط در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در مورد پایان رقابت‌های لیگ برتر هندبال اظهار داشت: من با ادامه این لیگ موافق نبودم، چون شرایط فعلی باعث ایجاد افت بدنی و از بین رفتن شرایط هماهنگی تیم‌ها می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین برای ادامه لیگ، بدنسازی دوباره لازم و از آنجا که تیم‌ها زمان کافی برای بدنسازی را نداشتند و با اندکی تمرین وارد مسابقات می‌شدند، از این‌رو آسیب‌دیدگی بازیکنان هندبال افزایش پیدا می‌کرد و در کنار آن نیز بازیکنان به دلیل عدم آمادگی با احتیاط بازی می‌کردند و همین مسئله روی کیفیت بازی‌ها هم تاثیر منفی می‌گذاشت. خداراشکر لیگ با تمام فراز و نشیب‌هایی که داشت به پایان رسید.

وی در مورد شرایط تیم ملی در سال که گذشت، گفت: باید از ابتدای سال جاری برنامه‌ریزی‌های لازم برای تیم ملی انجام بگیرد، زیرا با برگزاری یک یا دو ماه اردوی معمولی و از همه بدتر امکانات زیر صفر نباید توقع داشت تا بتوان به جنگ قدرت تیم‌های برتر آسیا رفت. به طور مثال ما تیم کره جنوبی را در انتخابی جام جهانی چهار سال شکست دادیم اما اکنون آنها کجا هستند و ما کجا؟ بدون داشتن برنامه‌ریزی نمی‌توان کاری از پیش برد.

ملی‌پوش هندبال تصریح کرد: همه ما سرباز تیم ملی هستیم و وظیفه داریم برای اعتلای نام کشورمان بجنگیم. خوشبختانه حبیبی مربی بود که خیلی خوب صفا و همدلی را در بین بازیکنان به وجود آورده بود اما با بد شانسی به جام جهانی نرفتیم. به اعتقاد من ورزش مثل یک سکه است یک روی آن برد و یک روی دیگر شکست، اما باید تلاش کنیم تا دوباره هندبال ایران را به جایگاه خوبی که در آسیا داشت، برگردانیم.

بربط با گلایه از مبالغ پایین قراردادهای لیگ هندبال گفت: شرایط هندبال طوری است که سقف قراردادهای بازیکنان لیگ برتری پایین آمده است اما مهم‌تر آن است بازیکنان ارزش خودشان را بدانند. متاسفانه برخی بازیکنان با قیمت‌های پایین راهی تیم‌های دیگر می‌شوند و از این رو باعث افت قیمت سایر بازیکنان می‌شوند. اگر ارزش اصلی خودمان را بدانیم این مشکلات هم پیش نمی‌آید. پولی که ما اکنون می‌گیریم با قیمت فوتبالیست‌ها به هیچ عنوان قابل مقایسه نیست. ما بازیکنان باید پشت هم باشیم تا قدر و شان خودمان را در هندبال بدانیم.

بیشتر بخوانید: پاکدل: با هیچ مربی برای هدایت تیم ملی هندبال مذاکره نکرده‌ایم/ به جز افشاردوست گزینه‌های دیگری هم برای دبیری فدراسیون داریم

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: هندبال تیم ملی هندبال تیم ملی تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۷۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه هموار تیم هندبال مس کرمان برای قهرمانی در لیگ برتر

 

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان تیم هندبال مس کرمان در ادامه روند فوق‌العاده خود در رقابت‌های این فصل لیگ برتر، در خانه به مصاف نفت‌وگاز گچساران رفت و با نتیجه ۲۸ بر ۲۶ به برتری رسید تا به هفدهمین پیروزی متوالی خود در این بازی‌ها دست پیدا کند.
هندبالیست های مس کرمان تمامی بازی های این فضل خود را با پیروزی پشت سر گذاشته اند

نتایج کامل مسابقات هفته هجدهم لیگ برتر هندبال:

صنعت مس کرمان ۲۸ - نفت و گاز گچساران ۲۶

پیکان خراسان ۳۳ - پرواز هوانیروز اصفهان ۲۸

زغال سنگ طبس ۲۶ - فولاد مبارکه سپاهان ۲۷

گیتی پسند اصفهان ۲۲ - آلومینیوم اراک ۲۰

پلیمر خلیج فارس خرم آباد ۲۷ - نیروی زمینی شهید شاملی کازرون ۳۳

فرازبام خاییز دهدشت ۳۰ - فولاد سپاهان نوین ۲۵

با این نتایج صنعت مس با ۳۶ امتیاز صدرنشین است و تیم‌های نیروی زمینی شهیدشاملی کازرون و گیتی‌پسند با ۳۱ امتیاز دوم و سوم جدول رده بندی قرار دارند.

فولاد مبارکه سپاهان با ۲۶، زغال‌سنگ طبس و پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد با ۲۳، نفت و گاز گچساران با ۲۰، پیکان خراسان با ۱۴، سپاهان نوین با ۱۰، آلومینیوم اراک با ۷، پرواز هوانیروز و فراز بام‌خائیز دهدشت با ۶ امتیاز در رده‌های بعدی جای گرفته‌اند.

هفته نوزدهم لیگ سی و ششم ۱۰ اردیبهشت برگزار می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • آقایی: باید همیشه همینقدر متحد باشیم
  • راه هموار تیم هندبال مس کرمان برای قهرمانی در لیگ برتر
  • پیروزی تیم هندبال سپاهان در هفته هجدهم لیگ برتر
  • هندبال اصفهان با پیروزی به تعطیلات رفت
  • نتایج هفته هجدهم لیگ برتر هندبال
  • پیروزی پیکان سبزوار مقابل هوانیروز اصفهان
  • نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا؛ پایان شکست ناپذیری الهلال ، پیروزی نامطمئن اولسان
  • بلینگام: خوشحالم که برای رئال مادرید بازی می‌کنم
  • نماینده فارس در اندیشه صدرنشینی لیگ برتر هندبال کشور
  • حسینی: خوشحالم در جلسه خداحافظی خمس حضور نداشتم!