Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه میراث و گردشگری  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به شیوع ویروس کرونا مسئولان توصیه اکید کرده اند که از سفر نوروزی پرهیز کنید و در خانه بمانید. چراکه در خانه ماندن به سالم ماندن ما کمک می‌کند تا بتوانیم دوباره در تعطیلات تابستانی با خیال راحت به هر کجای این کره خاکی که خواستیم سفر کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا ما در اینجا به معرفی یکی از زیبایی‌هایی گردشگری می‌پردازیم که قسمتی از همین کره خاکی را به خود اختصاص داده  و در نزدیکی تهران واقع‌ شده است؛  شاید بعد از معرفی ما یکی از گزینه‌های سفر شما بعد از مهار کرونا باشد.

در ۲۰ کیلومتری از شمال غرب تهران روستایی با قدمت بیش از ۵۰۰ سال وجود دارد به نام روستای سنگان که این روستا دارای آبشار بی نظیری است و سالانه گردشگران زیادی را به واسطه آن به خود جذب می‌کند و احتمالا بسیاری از مردم استان تهران از آن بی خبرند.

آبشار سنگان آبشاری پر آب است که از ارتفاع سی متری، روی زمین می‌ریزد و شما با رفتن به آنجا برای ساعاتی می‌توانید از هوای معتدل کنار آن لذت ببرید و البته مقصدی مناسب برای علاقه‌مندان به کوهنوردی است.

به طور کلی این روستا در تمام فصل‌ها از زیبای‌های خاص خود برخوردار است یعنی اگر حتی در ماه‌های بهمن و یا اسفند هم به آنجا سفر کنید، با صحنه‌ای شگفت انگیز رو به رو می‌شوید، صحنه‌ی آبشاری یخ زده! تقریبا بیشتر بخش‌های این آبشار در فصل زمستان به دلیل سرمای بیش از حد این محل یخ می‌بندد و منظره‌ای تماشایی را ایجاد می‌کند. به هر حال چه در فصل گرما و چه در فصل سرما می‌توانید به این مکان سفر کنید.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استان تهران روستای سنگان ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۷۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار غلامعباس محمدیان، در دیدار با رئیس کل دادگستری استان تهران به تشریح گزارشی از عملکرد فرماندهی انتظامی تهران بزرگ پرداخت و گفت: برخورد با سرقت یکی از اولویت‌های اصلی پلیس است و در همین راستا نیز تمهیداتی را برای کاهش سرقت، افزایش قدرت کشف و قطع جریان‌های واسط نظیر مال‌خران و … اتخاذ کردیم. در نهایت نیز خوشبختانه با اقدامات و تلاش‌های صورت‌گرفته در سال گذشته شاهد کاهش ۱۲ درصدی سرقت در پایتخت بودیم.

وی با بیان اینکه اقدامات خود برای مقابله و مبارزه با سرقت را در سال ۱۴۰۳ نیز با قوت و جدیت ادامه دادیم، افزود: در نتیجه اقدامات انجام شده نیز تا این لحظه شاهد کاهش ۱۸ درصدی سرقت در مقایسه با مدت مشابه سال قبل هستیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ ادامه داد: در حوزه سرقت خودرو شاهد کاهش ۲۲ درصدی و همچنین کاهش ۲۰ درصدی در حوزه سرقت موتورسیکلت هستیم. تعداد تماس‌ها با ۱۱۰ نیز در این مدت ۲۲ درصد کاهش داشته است.

محمدیان از افزایش ۲۰ درصدی کشف مواد مخدر در پایتخت در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: دغدغه و اولویت دیگر ما موضوع مواد مخدر است. در این راستا چندین اقدام را در دستورکار قرار دادیم و همزمان با برخورد با باندها و قاچاقچیان دانه‌درشت، دستگیری خرده‌فروشان و جمع‌آوری معتادان متجاهر را نیز در دستورکار قرار دادیم.

وی افزود: در سال جاری و صرفاً در فروردین ماه کشفیات مواد مخدر نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۴۹ درصد افزایش داشته که این توفیق بدون شک با همراهی دستگاه قضائی استان و دادسرای عمومی و انقلاب و دادستان تهران حاصل شده است.

محمدیان در پایان گفت: اگر توفیقی حاصل شده بدون شک بخش اعظمی از آن مدیون سیاست گذاری و تدابیر ابلاغی توسط مدیریت و مسئولان دستگاه قضائی در استان تهران است که به‌رغم تحمل تمامی فشارها، سارقان را در زندان نگهداشته و در مراقبت‌های بعد از خروج زندانیان نیز در زمینه پیشگیری از وقوع جرم مساعدت و همکاری صورت گرفت که به همین دلیل نیز از مجموعه قضائی تهران تشکر می‌کنم.

کد خبر 6086709

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف املاک فاقد سند در بافت فرسوده پایتخت
  • تخلف در افزایش کرایه‌ برخی تاکسی‌ ها در پایتخت
  • پذیرش ۸ هزار بیمار در مرکز درمان ناباروری جهاددانشگاهی لرستان
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت
  • ثبت‌ نام کتابفروشی‌ ها در سامانه «بازار کتاب»
  • پایتخت خنک می‌شود
  • برگزاری رویداد مثبت ۱۰۰ در پایتخت
  • کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
  • سکانسی از سریال پایتخت که سوژه فضای مجازی شد + عکس
  • آبشار رؤیایی ایران در لرستان