Web Analytics Made Easy - Statcounter

این نقاهتگاه که برای بیماران حاد تنفسی ایجاد شده است در مجموعه ورزشی امام علی (ع) واقع در خیابان قطران تبریز راه اندازی و در اختیار دانشگاه علوم پزشکی تبریز و ستاد مقابله با کرونای آذربایجان شرقی قرار گرفت.

نقاهتگاه مزبور در راستای منویات رهبر انقلاب در خصوص برپایی قرارگاه ها و نقاهتگاه های بهداشتی و درمانی برای امداد و پیشگیری و درمان ویروس کرونا برای بیماران کرونایی راه اندازی شده است که با امکانات درمانی مجهز به تجهیزات پزشکی اعم از تخت های تک نفره مجهز و کپسول های اکسیژن جهت ارائه خدمات درمانی به بیماران مبتلا به ویروس کرونا آمادگی کامل دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشتر سپاه عاشورا نیز در محل بیمارستان شهید محلاتی تبریز نقاهتگاه ۱۵۰ تختخوابی ویژه بیماران مبتلا به کرونا راه اندازی و تجهیز کرده است.

تاکنون از مجموع یکهزار و ۶۸۸ نفر بیمار کرونایی در آذربایجان شرقی تعداد ۱۶۶ نفر فوت کرده اند.

طبق آمارهای دانشگاه علوم پزشکی تبریز روزانه به طور متوسط ۹ نفر فوتی و ۸۰ نفر ابتلا به کرونا در آذربایجان شرقی ثبت می شود.

۴۶

کد خبر 1371970

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۷۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رقابت‌های کشتی خردسالان و نونهالان آذربایجان شرقی در شهر تبریز

در رده سنی نونهالان هم ۳۸۴کشتی گیر از سایر شهرستان‌های استان حضور داشتند و رقابت‌های بسیار جذاب و مهیجی را به نمایش گذاشتند.

 در هردو رشته کشتی فرنگی و آزاد تیمی خردسالان ونونهالان:تیم‌های میانه وتبریز اول شدند.

تیم خردسالان منتخب استان در رقابت‌های لیگ منطقه‌ای حضور خواهد داشت؛ و تیم نونهالان هم از ۹تا ۱۶اردیبهشت در رقابت‌های انتخابی تیم ملی نونهالان به میزبانی استان تهران حضور خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • پرداخت بیش از ۳۹ میلیارد ریال کمک‌هزینه درمانی به نیازمندان
  • ارائه خدمات درمانی به ۱۹۸ بیمار مبتلا به هموفیلی
  • هلال‌احمر زنجان بیش از۳۹میلیارد ریال کمک‌هزینه درمانی پرداخت کرد
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به بیماران هموفیلی
  • اهمیت «پروفیلاکسی» و تامین مستمر دارو برای بیماران هموفیلی
  • برگزاری رقابت‌های کشتی خردسالان و نونهالان آذربایجان شرقی در شهر تبریز
  • ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است
  • بهره مندی بیش از یک هزار و ۵۰۰ بیمار هموفیلی از خدمات درمانی و مراقبتی
  • برگزاری رژه یگان‌های نمونه نیروهای مسلح در تبریز
  • خدمات درمانی به ۱۹۸ بیمار مبتلا به هموفیلی در کرمانشاه ارائه می‌شود