Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@09:20:35 GMT

شکست کرونا در گرو تداوم همکاری مردم است

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۷۹۶۹

شکست کرونا در گرو تداوم همکاری مردم است

علی فرخزاد روز جمعه در حاشیه بازدید از اقدامات انجام شده در راستای مقابله و پیشگیری از کرونا در بخش مرکزی شهرستان البرز و همچنین اقبالیه در بخش مرکزی شهرستان قزوین اظهار داشت: همکاری مردم برای مهار و شکست کرونا بسیار خوب است که از جمله آن باید حضور مردم در روز طبیعت (۱۳ فروردین) در خانه و پرهیز از مسافرت در ایام نوروز اشاره کرد که لازم است این رویه تداوم یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی یادآور شد: در خصوص تردد در مسیرهای ارتباطی استان قزوین در نوروز ۹۹ حدود ۶۰ تا ۷۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشتیم که نشانگر همراهی خوب مردم با ستاد مقابله و پیشگیری از کرونا دارد.

این مسوول گغت: همکاری خوب اصناف با دولت و همچنین اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی نیز در کاهش سیر کرونا در کشور موثر بوده است.

فرخزاد اظهار داشت: اجرای طرح ملی غربالگری سلامت نیز در کمک به شناسایی بیماران و قرنطینه آنها کمک قابل توجهی کرده است و در همین رابطه نزدیک به ۹۰ درصد جمعیت استان غربالگری شده اند.

وی در ادامه با بیان اینکه از ظرفیت شهرداری ها برای مقابله با ویروس کرونا به خوبی استفاده شده است،اظهار داشت: در همین خصوص شاهد عملیات شبانه روزی گندزدایی و ضدعفونی کردن معابر و خیابان های شهرهای استان هستیم.

فرخزاد با اشاره به محدودیت های اعمال شده در طرح فاصله گذاری اجتماعی از جمله در زمینه تعطیلی اصناف غیرضرور، مدارس و همچنین دورکاری در ادارات و حضور یک سومی کارمندان تا ۲۰ فروردین،اظهار داشت: تصمیم گیری در خصوص تمدید این شرایط و یا عدم آن بر عهده ستاد ملی مقابله با کروناست ولی امیدوارم با همراهی و رعایت مردم، هرچه زودتر به شرایط عادی بازگردیم.

برچسب‌ها ویروس کرونا استان قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا استان قزوین ویروس کرونا استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۷۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست مشتر ک هم اندیشی مدیران روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی و شهرداری ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در این نشست با بیان وضعیت منابع تامین آب اظهار داشت: با توجه به کاهش نزولات جوی و بروز خشکسالی‌های اخیر، لزوم توجه به مصرف صحیح آب بیش از پیش احساس می‌شود.

وحید مینایی افزود: برای گذر از این مشکلات و جلوگیری از تنش آبی، ایجاب می‌کند تا با همکاری و مشارکت قاطبه مردم و دستگاه‌های اجرایی، در این مسیر گام برداشت.

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ارومیه نیز در این نشست با اشاره به نقاط مشترک فعالیت‌های شهرداری و آب و فاضلاب اظهار داشت: شهرداری و شرکت آب و فاضلاب می‌توانند در بسیاری از برنامه‌های فرهنگی و هنری همکاری و مشارکت داشته باشند.

امیدسیاح در ادامه آمادگی شهرداری ارومیه برای مشارکت و همکاری در زمینه‌های مختلف با شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی را اعلام کرد.

در این نشست همچنین مقرر شد تفاهم نامه همکاری فی مابین شهرداری ارومیه و شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی تدوین و مبادله شود.

دیگر خبرها

  • تاکید بر تقویت همکاری مرزبانان ایران و کویت در مرزهای مشترک دریایی
  • ببینید | تداوم برد‌های تیم ملی فوتسال ایران با شکست کویت
  • تداوم بردهای تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا با شکست کویت
  • تداوم فرآیند توزیع شیر در مدارس چهارمحال و بختیاری
  • مقابله با فجایع طبیعی زیست محیطی مستلزم همکاری‌های مشترک است
  • کنعانی: مقابله با فجایع طبیعی زیست محیطی مستلزم همکاری‌های مشترک بین‌المللی است
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران؛ از سربلندی در آزمون کرونا تا امداد به سیل‌زدگان
  • برگزاری نشست مشتر ک هم اندیشی مدیران روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی و شهرداری ارومیه