Web Analytics Made Easy - Statcounter

ابراهیم قاسم پور کارشناس فوتبال کشورمان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با فرا رسیدن سال نو اظهار داشت: سال نو را به مردم عزیز و شریف ایران تبریک می‌گویم. انشاالله سال پر باری را آغاز کرده باشند. امیدوارم ویروس کرونا در سال جدید دست از سر مردم ایران بر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشکسوت فوتبال درباره مهم‌ترین اتفاق ورزشی در سال ۹۸ بیان کرد: متاسفانه در بخش ورزشی شاهد اتفاقات خوبی نبودیم. تیم ملی فوتبال ما نتایج ضعیفی گرفت. تیم‌های فوتبال باشگاهی هم عملکرد ضعیفی در لیگ قهرمانان آسیا داشتند. بهترین اتفاق شاید گرفتن مدال در برخی از رشته‌های ورزشی بود. به طور کلی ورزش ما سال خوبی را سپری نکرد.

پیشکسوت فوتبال در رابطه با بهترین و بد‌ترین خاطره خود در سال ۱۳۹۸ بیان کرد: متاسفانه در سال ۹۸ خاطره خوبی نداشتم. در سال گذشته همسرم بیمار شد. تمام سال گذشته مشغول درمان همسرم بودم. سال ۹۸ برای من سال نحس و بدی بود.

قاسم پور درباره دوست داشتنی‌ترین رسوم سال نو اظهار کرد: نوروز جشن باستانی کشور ما است. بهترین رسم عید نوروز دور هم جمع شدن در سال نو است. به دلیل مشغله‌های کاری، در طول سال کم‌تر پیش می‌آید تا دور هم جمع شویم. نوروز بهترین بهانه برای این کار است.

او درباره دوست داشتنی‌ترین سین، از سفره هفت سین بیان کرد: همه سین‌های سفره هفت سین زیبا است. هر کدام معنای خاص خود را می‌دهد. نمی‌توانم از میان آن‌ها یکی را انتخاب کنم.

او در رابطه با سفر در تعطیلات نوروز اظهار کرد: نوروز امسال به سفر نمی‌روم. ۲ دلیل برای کار خود دارم. یک به دلیل بیماری همسرم است و ۲ برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا.

او ادامه داد: به مردم توصیه می‌کنم تا همگی در خانه بمانند و در جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، همکاری لازم را داشته باشند. در روز سیزدهم نوروز هم دلیلی ندارد به بیرون از خانه بروند و بهتر است در خانه بمانند.

کارشناس فوتبال کشورمان درباره دروغ سیزده امسال گفت: من خیلی کم دروغ می‌گویم. دروغ گفتن برای من سخت است. بهتر است دروغ سیزده هم نگویم.

قاسم پور در رابطه با نمره دادن به عملکرد خود در سال ۹۸ گفت: سال ۹۸ در بیمارستان‌ها و داروخانه‌ها بودم. تمامی سال ۹۸ درگیر بیماری همسرم بودم. از این جهت به عملکرد خود در قبال خانواده ام نمره ۲۰ می‌دهم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال ابراهیم قاسم پور ویروس کرونا قاسم پور سال ۹۸ سال نو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۸۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش شیوع سالک در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ ️کامران قدس با اشاره به اینکه بیماری سالک در شهرستان دامغان از سال ۱۳۷۸ بروز پیدا کرد افزود: این آمار در سال ۱۴۰۱ در مناطق تحت پوشش دانشگاه به ۷۵ و در دامغان به ۵۴ مبتلا رسید و در سال ۱۴۰۲ نیز در ۶ شهرستان استان سمنان به ۲۳ بیمار و در دامغان به ۹ بیمار رسید.

دیگر خبرها

  • درخشش وینگر اصفهانی علیه تراکتور
  • خواجه‌گیری: رابطه خوبی با نکونام دارم
  • کاهش شیوع سالک در سمنان
  • کوتاهی مسئولان در حمایت از تنها شانس پاراالمپیکی ایران+فیلم
  • رشته‌های نوپا آینده ورزش کشور را رقم می‌زنند
  • زمینه رشد ورزش «دارت» در کشور فراهم می‌شود
  • استاندار کرمان: سیل جنوب استان تلفات جانی نداشت
  • دورهمی بزرگان فوتبال ایران در کمپ تیم ملی
  • هزینه‌های فوتبال پایه برای اولین بار در دولت سیزدهم رایگان شد
  • حمایت کم‌سابقه از ورزش بوشهر/ اماکن ورزشی استان تجهیز می‌شوند