Web Analytics Made Easy - Statcounter

عسگری به فعالیت رسمی سامانه سفارش برخط اقلام بهداشتی در استان سمنان اشاره داشت وگفت: از آغاز فعالیت این سامانه تاکنون ۱۳ هزار بسته بهداشتی ثبت سفارش شده توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، «حشمت‌الله عسگری » در حاشیه بازدید از روند اجرایی سامانه ثبت سفارش آنلاین اقلام بهداشتی مقابله با کرونا در استان سمنان با بیان اینکه بازار الکترونیکی و مبتنی بر اینترنت در سطح کشور و استان سمنان برای مقابله با ویروس کرونا توسعه یافت گفت:  خوشبختانه این موضوع موجب شد تا حلقه‌های نظام تأمین و توزیع به یکدیگر متصل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان به تامین سخت‌افزار و نرم‌افزار موردنیاز جهت ثبت سفارش برخط و توزیع به‌موقع محصولات و اقلام بهداشتی موردنیاز مردم  ازنخستین روزهای درگیری کشور با ویروس کرونا بر اساس سازوکارهای انجام‌شده اشاره داشت وافزود: از نخستین روز فعالیت رسمی سامانه برخط سفارش اقلام بهداشتی در استان سمنان تاکنون ۱۳ هزار بسته ثبت سفارش شده در این سامانه برخط توزیع‌شده است.

 

وی با بیان اینکه تولیدکنندگان اقلام بهداشتی فعالیت خود را برای عرضه محصولات در بستر فضای مجازی آغاز کردند، تأکید کرد: ۳۲۰ هزار ماسک، ۳۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی‌کننده و ۱۳ هزار بسته دستکش صدتایی در سطح استان سمنان توزیع‌شده است.

 

عسگری از ذخیره‌سازی مناسبی از اقلام بهداشتی در سطح استان سمنان خبردادوافزود: تا بازگشت بازار اقلام بهداشتی به روال عادی، این سامانه برخط در کنار مردم و در خدمت آنان خواهد بود.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان با تاکید براینکه از طریق این سامانه، توزیع کالاهای حمایتی و معیشتی عموم مردم در سطح استان مدیریت شوداذعان داشت:  از ابتدای شیوع بحران کرونا در کشور چهار واحد تولیدی ماسک در استان سمنان فعالیت ویژه‌ای برای تأمین نیاز مردم آغاز کردندو همچنین دو واحد تولیدی نیز پس از بحران ایجادشده است.

 

وی با اشاره به اینکه در طی این مدت دو واحد تولیدکننده دستکش نیز به‌صورت سه نوبت به تولید خود ادامه می‌دهند اظهارداشت: دو واحد بزرگ تولیدکننده‌ی مواد ضدعفونی‌کننده استان سمنان به‌صورت ۲۴ ساعته تولیدات خود را به سراسر کشور ارسال و سهم قابل‌توجهی از نیاز کشور به این مواد را تأمین می‌کنند.

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: استان سمنان اقلام بهداشتی ۱۳ هزار بسته ثبت سفارش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۸۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر تاریخ ثبت سفارش کتاب‌های درسی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، ثبت سفارش کتاب‌های درسی برخی پایه‌ها به تعویق افتاده است به طوری که در سامانه ثبت سفارش کتاب‌های درسی اعلام شده که «تاریخ ثبت سفارش متعاقباً اعلام خواهد شد».
پیش از این زمان ثبت سفارش و خرید اینترنتی کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ برای پایه‌ها و رشته‌های تحصیلی دوم تا ششم ابتدایی، هشتم، نهم، یازدهم و دوازدهم، امروز سه شنبه ۲۸ فروردین اعلام شده بود.

سفارش و توزیع کتاب‌های درسی سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ برای همه دوره‌های تحصیلی از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند به نشانی my.gov.ir یا پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به نشانی my.medu.ir یا سامانه irtextbook.ir و برابر جدول تقویم زمانی جدید ثبت می‌شود.

دیگر خبرها

  • توزیع ۶۲ میلیارد تومان بسته معیشتی در بین نیازمندان لرستان
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز سه شنبه بیست و هشتم فروردین
  • تغییر تاریخ ثبت سفارش کتاب‌های درسی
  • توزیع بیش از ۶۰۰ تن کالای اساسی تنظیم بازار در شهرستان کازرون طی سالی که گذشت
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی به تعویق افتاد
  • معدوم سازی برخی اقلام فاسداز اماکن توزیع و مصرفِ استان
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز یکشنبه بیست و هفتم فروردین
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز یکشنبه بیست و ششم فروردین
  • آغاز ثبت سفارش ‌کتاب‌ های درسی سال آینده از سه‌ شنبه
  • توزیع بیش از ۱۸ هزار تن آرد در مناطق روستایی کرمانشاه