Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، رییس‌جمهوری در پستی اینستاگرامی نوشت: نوروز امسال با روزهای دشوار مقابله با کرونا، همزمان شد. نظام سلامت، دستگاه‌های دولتی و غیردولتی، ایام نوروز را با انجام وظیفه و تلاش برای حفظ سلامت مردم، سپری کردند. جلسات ستاد ملی مدیریت کرونا، هیأت دولت و همچنین ستاد اقتصادی، بی‌وقفه برگزار شد تا تصمیم‌سازی و پشتیبانی لازم در کوتاه‌ترین زمان ممکن، صورت پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویدئوکنفرانس‌های مختلف با مسئولان استانی، بیمارستان‌ها و پزشکان نیز موجب شد تا برآوردی دقیق‌تری از وضعیت و نیازهای آنها بدست آید.

این جلسات و برنامه‌های مرتبط با کرونا، عمده برنامه‌ کاری رییس‌جمهور در دو هفته نخست سال ۱۳۹۹ و از دقایقی پس از تحویل سال نو بود که شرح مختصر آنها در تصاویر این پست آمده است.

 

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: حسن روحانی نوروز رئیس جمهور ایران کرونا ویروس ستاد ملی مقابله با کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۸۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه رادیویی «محبت بی دریغ» از رادیو سلامت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، «پشت پلک صبح» هر شب از ۳۰ دقیقه بامداد به مدت ۹۰ دقیقه پخش می‌شود و رویکرد آن بیشتر درباره شب کار‌ها و شب زنده‌داران است.
برنامه «پشت پلک صبح» بامداد جمعه با حضور دکتر احمدیان به بحث و بررسی در خصوص «شاد بودن ما وابستۀ محبت به دیگران است» می‌پردازد.
خود مراقبتی، ایمنی در سلامت، به وقت معنویت، هشدار فضای مجازی، هشدار رانندگی در شب، گزارش‌های مصطفی داعی، کاریکاتور، دلنوشته‌های شبانه از جمله بخش‌های این برنامه شبانگاهی است.
در این برنامه رادیویی تلاش شده است تا مطالب مفید مورد نظر گروهی از مخاطبان که در شیفت شب مشاغل مختلف مشغول فعالیت هستند ارائه و صحبت‌ها و پیام‌های شب زنده‌داران شنیده شود.
برنامه «پشت پلک صبح» به تهیه کنندگی «حسین فنایی» تولید گروه سلامت اجتماعی، تقدیم شنونده‌های صدای دانش، نشاط و آرامش می‌شود.

دیگر خبرها

  • برنامه رادیویی «محبت بی دریغ» از رادیو سلامت
  • خوابگاه دانشجویی ۵۰۰ نفره در گرگان کلنگ زنی می شود
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در مهریز
  • برنامه های هفته ملی سلامت در مازندران اعلام شد
  • آمار ۱.۵ میلیاردی بازدید برنامه‌های نوروزی و رمضانی رسانه ملی در فضای مجازی
  • احمدی نژاد از اسراییل به عنوان «کشور» یاد کرد
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • گزارش تصویری | نشست خبری گزارش برنامه های نوروز و رمضان رسانه ملی
  • کشف بیش از 521 تن گوشت فاسد در تعطیلات نوروز
  • منظور:‌ قانون برنامه هفتم توسعه به زودی به دولت ابلاغ می‌شود