Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از رسانه‌های انگلیسی اعلام کرده که از برخی از بازیکنان نمی‌توانیم هیچ وقت متنفر باشیم. در این بین نام شیخ دیاباته بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران هم دیده می‌شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رسانه۹۰ min در گزارشی از ۱۱ بازیکنی نام برد که به غیر از کیفیت خوبی که در زمین ارائه می‌دهند هواداران تیم رقیب هم آن‌ها را دوست دارند و کمتر کسی از آن‌ها متنفر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در این بین نام شیخ دیاباته بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران هم دیده می‌شود. این رسانه نوشت:

« لازم به تشکر از شیخ بابت تمام کیفیتی که از خود در فوتبال به جای گذاشته است، او به غیر از فوتبال مهربانی خارق العاده ای دارد. وقتی که در فرانسه بازی می‌کرد، اغلب مورد انتقاد قرار می‌گرفت. مهاجم مالیایی هرگز حرفی ضد منتقدانش نمی‌زند. در مقابل، او همیشه انتقادات را به  شوخی می‌گرفت. مرد بزرگی که هرگز فراموش نخواهد کرد از کجا آمده و چقدر خوشبخت است که در بالاترین سطح تکامل می‌یابد.»به غیر از شیخ دیاباته نام انگولو کانته، کارلوس پویول، آندرس اینیستا، استیون جرارد، زین الدین زیدان، رونالدینیو و … نیز در این فهرست دیده می‌شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: شیخ دیاباته باشگاه استقلال شیخ دیاباته شیخ دیاباته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۸۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای عجیب «جلیل محبی» درباره گشت ارشاد

جلیل محبی دبیر سابق ستاد امر به معروف و نهی از منکر، بازگشت گشت ارشاد به خیابان‌ها را از اقدامات دولت نامیده است.

وی در پاسخ به یک کاربر گفته است؛ اون متن مرکز پژوهش‌ها کنار رفت متن آقای بانکی پور تصویب شد که هنوز قانون نشده، این اقدامات هم کار دولت است بر مدار سابق.

روز چهارشنبه هم غضنفرآبادی، رییس کمیسیون قضایی حقوقی مجلس گفت که طرح نور نیروی انتظامی جدا از قانون مجلس است.

منبع: خبر آنلاین

tags # اخبار سیاسی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • ادعای رسانه عبری درباره اصابت موشک به دیمونا جنگ روانی است
  • ادعای عجیب «جلیل محبی» درباره گشت ارشاد
  • ادعای رسانه آمریکایی: روسیه قصد دارد آمریکا را ضعیف کند
  • سوالات عجیب وزیر خارجه اوکراین از همتای انگلیسی پس از حمله ایران به اسرائیل
  • تخمین رسانه انگلیسی از تعداد موشک های ایران | پدافند هوایی اسرائیل به عاقبت اوکراین دچار خواهد شد
  • نماهنگ «ما می آییم» با زبان انگلیسی در فضای مجازی فارس اکران شد
  • دروغ جدید عوامل رسانه‌ای رژیم صهیونیستی
  • بررسی ادعای عجیب درمورد تماس سفارشی با کادرفنی تیم ملی
  • آیا تا به حال خرچنگی را در حال وزنه‌برداری دیده‌اید؟ (فیلم)
  • ادعای عجیب محمدحسین میثاقی روی آنتن زنده!