Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل مجمع خیرین تأمین سلامت فارس گفت: این مجمع تاکنون سه و نیم میلیارد تومان در راستای درمان کرونا کمک کرده و برای تهیه 20 دستگاه تنفس مصنوعی موردنیاز در فارس کمپین کمک‌های پنج‌هزارتومانی را برای دریافت کمک‌های مردم راه‌اندازی کرده است.

 علی‌اکبر را مجردی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری فارس در شیراز با اشاره به فعالیت 20 ساله مجمع خیرین سلامت استان فارس اظهار داشت: تاکنون مبلغ یک هزار و 500 میلیارد تومان توسط این مجمع در حوزه سلامت مانند ساخت‌وساز بیمارستان‌ها و خانه‌های بهداشت و غیره هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل مجمع خیرین تأمین سلامت فارس گفت: در بحث بیماری کرونا تاکنون سه میلیارد و 500 میلیون تومان از طریق مجمع خیرین سلامت کمک شده است که از این مقدار 2 میلیارد تومان به دانشگاه علوم پزشکی و یک میلیارد مستقیماً به سه بیمارستان حضرت علی‌اصغر (ع)، شهید چمران و شهید فقیهی اهداشده است.

وی خاطرنشان کرد: در راستای تشخیص و درمان سریع‌تر بیماران مبتلابه کرونا، دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیازمند 20 دستگاه تنفس مصنوعی است که قیمت هر یک از این دستگاه‌ها 150 میلیون تومان است، تاکنون 6 دستگاه از طریق خیران برگزیده استان تقبل شده است و برای مابقی نیازمند کمک سایر خیران و مردم عزیز هستیم.

رامجردی بابیان اینکه همچنین 2 دستگاه سی‌تی‌اسکن،دستگاه رسپیراتور وتجهیزات مصرفی به مبلغ 2 و نیم میلیارد تومان از دیگر موارد موردنیاز دانشگاه علوم پزشکی است، اعلام کرد: اگر فقط نیمی از مردم استان فارس هرکدام مبلغ 5 هزار تومان کمک کنند این مبلغ تأمین می‌شود، بنابراین تصمیم به برگزاری یک کمپین پنج‌هزارتومانی در فضای مجازی و رسانه‌ای گرفتیم.

مدیرعامل مجمع خیرین تأمین سلامت فارس بیان کرد: خیران و مردم عزیز می‌توانند از طریق شماره‌حساب 240147145 یا شماره کارت 5894637000044799 در تهیه دستگاه‌های موردنیاز همراهی کنند.

به گفته وی، تأمین و توزیع یکصد و 500 هزار ماسک n95، 15 هزار شیلد محافظتی و گان، تقدیر از یک هزار نفر از کادر درمان و همچنین تهیه ماسک n95 برای پاکبانان شیرازی با هماهنگی مجمع خیران شهرسازی از سری اقدامات مجمع خیرین تأمین سلامت فارس است.

انتهای پیام/

 

 

منبع: فارس

کلیدواژه: سلامت کمپین بیمارستان شهید مجمع خیرین سلامت شیراز مجمع خیرین تأمین سلامت فارس میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۸۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعاونی خیرین با هدف توسعه اشتغال و تولید ایجاد شود

ایسنا/فارس استاندار فارس پیشنهاد داد که در راستای شعار سال، تعاونی خیرین استان فارس با همکاری اداره تعاون و در جهت توسعه اشتغال و تولید ایجاد شود.

محمدهادی ایمانیه امروز، ۵ اردیبهشت در آیین نکوداشت و تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری استان فارس با بیان اینکه استان فارس همواره در بسیاری از مجامع خیرین پیشتاز و شروع کننده بوده و به‌عنوان الگو مطرح شده است، خواستار تسهیل در فرآیندهای اداری و قانونی شد و گفت: خیرین در راستای کار خیر، هرگاه با مانعی مواجه شدند حتما ما را در جریان بگذارند تا شخصا در کمتر از ۲۴ ساعت جهت رفع مانع اقدامات لازم را انجام دهم.

محمدهادی ایمانیه، جلوگیری از موازی کاری را یکی دیگر از مسائلی عنوان کرد و خواستار ایجاد شبکه‌ای واحد برای هدفمندتر کردن کمک‌های خیرین شد.

وی همچنین پیشنهاد ایجاد تعاونی خیرین را مطرح کرد و گفت: این تعاونی با همکاری اداره تعاون و خیرین، می‌‍تواند شبکه‌‍‌ای را در زمینه توسعه اشتغال و تولید ایجاد کند که در راستای شعار سال گام بردارد.

ایمانیه در پایان صحبت‌های خود خواستار اطلاع رسانی گسترده برای ساماندهی کودکان کار، متکدی و بازمانده از تحصیل شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • توجه به توریسم درمانی در ساخت بیمارستان کلاهدوز قوچان مؤثر است
  • برآورد یک میلیاردتومانی برای ساخت بیمارستان ٣٢٠ تختخوابی شهید کلاهدوز قوچان
  • ۴۰۰ خیر مدرسه ساز در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین برای آزادی زندانیان غیر عمد در فارس
  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد/کمک ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی خیرین
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • شبکه‌ای واحد برای کمک‌های خیرین ایجاد شود
  • تعاونی خیرین با هدف توسعه اشتغال و تولید ایجاد شود
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران