Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@03:53:29 GMT

طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تا ۲۱ فروردین در یزد تمدید شد

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۸۴۲۱

طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تا ۲۱ فروردین در یزد تمدید شد

به گزارش روز جمعه روابط عمومی استانداری، فخرالسادات خامسی هامانه افزود: محدودیت ترددی بین شهری و درون شهری تداوم می‌یابد و  افراد می‌توانند با ارائه کارت شناسایی معتبر از محل کار، واحد صنفی یا مرکز تولیدی خود با  رعایت قوانین و مقررات طرح فاصله گذاری اجتماعی ‌تردد ضروری خود را داشته باشند اما رفت و آمد همچنان برای کسانی‌که می‌خواهند به سفرهای تفریحی و استفاده از مناطق ییلاقی استان بروند ممنوع ‌است و حضور در همه بوستان‌ها، پارک ها و تفرجگاه‌ها همچنان امکان‌پذیر نمی‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همه سازمان‌ها، ادارات، نهادها و دستگاه‌های اجرایی موظف هستند خدمات مربوط به ارباب رجوع را با حداقل کارکنان خود و حداکثر با یک سوم نیروی انسانی  ارائه دهند و مدیران و روسای ادارات نیز وظیفه دارند تا پایان همین تاریخ ترتیبی اتخاذ کنند تا سایر کارکنان از دورکاری یا مرخصی استحقاقی استفاده کنند،  عدم حضور کارمندان در موارد غیرضروری مورد تاکید است.

عضو ستاد پیشگیری کرونا اظهار کرد: مدارس و دانشگاه‌ها تا تاریخ یاد شده تعطیل است ، قوانین کاری برای کارمندان دانشگاه نیز مانند کارمندان دولت است و همچنین شورای هماهنگی بانک‌های استان موظف است با تداوم ارائه خدمات غیرحضوری، نسبت به برقراری کشیک اقدام نموده و مابقی شعب ضمن بسته بودن درب‌ها و جلوگیری از مراجعه مشتریان، با حداقل کارکنان نسبت به انجام فعالیت بانکی اقدام کنند.

خامسی هامانه گفت:  رفت و آمد وسایل نقلیه، کامیونت ها و کسانی که ارزاق عمومی مردم و سوخت را ‌حمل می‌کنند تا سقف دو تن تا پایان فروردین ماه بلامانع است و برپایی ایستگاه‌های جشن ، آذین بندی ، چراغانی  و توزیع شربت و شیرینی و هرگونه تجمع به مناسبت جشن های نیمه شعبان ممنوع می باشد و  انجام هرگونه چراغانی صرفا با نظر و همکاری شهرداری‌ها صورت گیرد.

وی افزود: تمام  واحدهای صنعتی و تولیدی برای ادامه فعالیت و راه اندازی مجدد ملزم به رعایت اصول و موازین بهداشتی هستند و سازمان صمت و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با  انجام بازرسی‌های دقیق و مستمر ، مکلف هستند در صورت مشاهده عدم رعایت پروتکل های بهداشتی در هریک از واحدهای صنعتی و تولیدی با هماهنگی دستگاه قضا نسبت به پلمب و تعطیل نمودن واحدهای متخلف اقدام نمایند.

به گفته او همچنین به منظور شرکت اتباع بیگانه در برنامه غربالگری بیماری کرونا، تمهیداتی اتخاذ شده که اداره کل اتباع و مهاجرین خارجی ، دانشگاه علوم پزشکی شهید آیت الله صدوقی(ره) و کلیه کارفرمایان و واحدهای صنفی و صنعتی که از کارگران اتباع استفاده می کنند، ملزم به رعایت آن هستند.

برچسب‌ها ویروس کرونا یزد پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا یزد ویروس کرونا یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۸۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) توئیت جدید مهدی فضائلی بعد از جنجالی شدن اظهاراتش درباره حجاب

روز گذشته سیدمهدی فضائلی، عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در توئیتی نوشته بود:

رهبر انقلاب: کشف حجاب، هم حرام شرعی است هم حرام سیاسی است... منتها... دشمن با نقشه و برنامه وارداین کار شده، ما هم باید با برنامه و نقشه وارد بشویم. کار‌های بی قاعده و بدون برنامه نباید انجام بگیرد.

پی نوشت: به تازگی برخی مسئولان به‌دلیل کار‌های بی‌قاعده در حوزهٔ حجاب تذکر دریافت کرده‌اند.

این توئیت وی واکنش‌های زیادی به همراه داشت؛ در همین راستا فضائلی توئیتی جدید به شرح زیر در فضای اجتماعی ایکس منتشر کرده است:

ممکن است من و شما درباره برخی عملکرد‌های گشت امنیت اجتماعی یا اثرگذاری آن حرف داشته باشیم، اما این ربطی به اصل حجاب، ضروری بودن رعایت آن به عنوان یکی از احکام الله و لزوم برخورد مقتضی با افراد هنجارشکن یا فساد سازمان یافته ندارد؛ همینطور لزوم رعایت حرمت پلیس.

منبع: خبرآنلاین

 

tags # حجاب اسلامی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • پس‌لرزه‌های توئیت عجیب کریمی قدوسی درباره بمب اتم
  • جزئیات حریق مغازه تولید رنگ در خیابان معراج / لزوم رعایت اصول ایمنی در مراکز تجاری و بازار
  • نشست بررسی نحوه خروج اتباع غیر مجاز
  • با تعطیلی پنجشنبه‌ها حقوق کارگران و کارمندان کاهش می یابد؟
  • اتباع عمده کودکان کار و خیابانی در یزد /دستگاه‌ها وظایف خود را جدی‌تر دنبال کنند
  • نشست ساماندهی امور اتباع چهارمحال و بختیاری
  • شناسایی ۲۰ تبعه غیر مجاز در بندر انزلی
  • اکثر کودکان کار استان یزد اتباع هستند
  • (عکس) توئیت جدید مهدی فضائلی بعد از جنجالی شدن اظهاراتش درباره حجاب
  • تشکیل پرونده قضایی برای ۵ معدن شن وماسه غیراستاندارد زرند