Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@09:08:30 GMT

کرونا| رژیم صهیونیستی 4500 فرد مُسن را قرنطینه می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۸۴۴۶

کرونا| رژیم صهیونیستی 4500 فرد مُسن را قرنطینه می‌کند

مسئولان صهیونیست چهار هزار و پانصد نفر از افراد بالای 80 سال را از شهرک بنی براق در نزدیکی تل‌آویو اخراج و در مسافرخانه‌های کوچک قرنطینه خواهند کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، مسئولان رژیم صهیونیستی برای مقابله با ویروس کرونا در اراضی اشغالی فلسطین، اقدامات جدیدی انجام داده‌اند.

خبرگزاری رویترز به نقل از دولت رژیم صهیونیستی گزارش داد که ارتش این رژیم، صهیونیست‌های مُسن را به صورت دسته‌جمعی از یک شهرک صهیونیست‌نشین اخراج می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش رویترز، حدود «چهار هزار و پانصد نفر از افرادی که بیش از 80 سال دارند، از شهرک بنی براق در نزدیکی تل‌آویو به مسافرخانه‌های کوچک منتقل و در آنجا قرنطینه خواهند شد».

در بیانیه صهیونیست‌ها آمده است که ارتش این رژیم، اداره این مسافرخانه‌ها را بر عهده خواهد داشت.

بر اساس این بیانیه، اجرای این طرح، حدود ۲۰ میلیون دلار برای رژیم صهیونیستی هزینه در پی خواهد داشت.

به گزارش رویترز، پزشکان می‌گویند که حدود ۳۸% از ساکنان بنی یراق که تعدادشان در این شهرک به ۲۰۰ هزار نفر می‌رسد، مبتلا به کرونا شده‌اند.

بنا بر این گزارش، علت شیوع گسترده کرونا در این شهرک، تراکم جمعیتی است. کما اینکه «شماری از ساکنان آن، فقیر هستند و به [سخنان] برخی از خاخامهایی گوش دادند که مخالف اقدامات مبارزه با ویروس کرونا بودند؛ زیرا به حکومت [رژیم صهیونیستی] اعتماد نداشتند».

در فلسطین اشغالی تا کنون ۶۲۱۱ مبتلا به ویروس کرونا و ۳۱ مورد مرگ بر اثر ابتلا به این بیماری گزارش شده است.

این در حالی است که بعد از قرنطینه شدن «یاکوف لیتزمن» وزیر بهداشت رژیم صهیونیستی به دلیل ابتلا به ویروس «کووید۱۹»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نیز برای دومین بار در هفته جاری قرنطینه می‌شود.

یک گزارش محرمانه‌ در پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) نشان می‌دهد که این رژیم برای مقابله با ویروس جدید کرونا، تجهیزات درمانی کافی ندارد. 

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی به دلیل کمبود تجهیزات مقابله با ویروس کرونا، مجبور به تغییر کاربری کارخانه موشک‌سازی به کارگاه تولید دستگاه تنفسی شد.

انتهای پیام/خ

منبع: فارس

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی کرونا تل آویو رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیست ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۸۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله هوایی رژیم صهیونیستی به یک مرکز درمانی در جنوب لبنان

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا به نقل از المیادین، جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بامداد امروز چهارشنبه مرکز جمعیت پزشکی اسلامی لبنان در شهرک الهباریه را هدف قرار دادند.

 در این حمله تاکنون دست‌کم هفت نفر شهید شدند و جست وجو‌ها برای یافتن افراد باقیمانده در زیر آوار ادامه دارد.

این حمله درحالی صورت گرفته است که منابع رسانه‌ای روز سه‌شنبه از کشته و زخمی شدن چند نظامی صهیونیست در جریان حمله موشکی حزب‌الله لبنان به شمال سرزمین‌های اشغالی خبر دادند.

حزب‌الله لبنان در چند ماه گذشته در پی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در نوار غزه و نسل‌کشی فلسطینیان در این منطقه، مواضع نظامی رژیم را در شمال سرزمین‌های اشغالی هدف قرار داده است؛ موضوعی که سبب هراس صهیونیست‌های شهرک‌نشین در این مناطق شده است.

تاکنون ده‌ها هزار صهیونیست از ترس حملات مقاومت از شهرک‌های نزدیک مرز‌های لبنان خارج شده‌اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عملیات ضد صهیونیستی در کرانه باختری
  • عملیات ضد صهیونیستی در اریحا/ چند صهیونیست زخمی شدند
  • عملیات ضد صهیونیستی در اریحا
  • اعتراف بزرگ اسرائیلی‌ها
  • حزب‌الله طی یک روز ۵ بار پایگاه‌های رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد
  • صهیونیست‌ها: ما شمال را از دست دادیم
  • پاسخ موشکی حزب‌الله به جنایت رژیم صهیونیستی / یک صهیونیست کشته شد
  • حمله هوایی رژیم صهیونیستی به یک مرکز درمانی در جنوب لبنان
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا
  • حمله حزب الله به مواضع صهیونیست‌ها در شهرک «آویویم»+ فیلم