Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@05:46:45 GMT

احتمال از سرگیری سری A ایتالیا از اوایل خرداد ماه

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۸۴۶۰

احتمال از سرگیری سری A ایتالیا از اوایل خرداد ماه

مسئولان فوتبال ایتالیا به دنبال این هستند تا بازی‌های لیگ دسته اول این کشور را از اوایل خرداد ماه از سربگیرند. ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۴ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، بازی‌های سری A ایتالیا تا تاریخ 9 مارس (19 اسفند) به دلیل شیوع ویروس کرونا در این کشور پشت‌ درهای بسته برگزار شد تا اینکه با وخامت اوضاع، مسئولان برگزاری این مسابقات دستور به تعلیق مسابقات دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا خبر می‌رسد که برنامه مسئولان فوتبال ایتالیا از سرگیری لیگ دسته اول فوتبال باشگاهی این کشور در اوایل ماه خرداد است.

قرنطینه خانگی در کشور ایتالیا تا تاریخ 13 آوریل (25 فروردین) تمدید شده و طبق قوانین وضع شده از سوی دولت ایتالیا، تیم‌های فوتبال در این کشور از جمله تیم‌های سری A نمی‌توانند تمرینات گروهی خود را تا پیش از این تاریخ از سربگیرند.

وینچنزو اسپادافورا، وزیر ورزش ایتالیا اعلام کرد که با پنج فدراسیون ورزشی بزرگ این کشور صحبت‌هایی داشته است تا مسابقات فصل جاری از سرگرفته شود و فصل به نتیجه برسد.

رئیس باشگاه لاتزیو: با تمام قدرت خود مانع مختومه شدن فصل جاری سری A خواهیم شد

براساس گزارش خبرگزاری «Adnkronos» ایتالیا، زمان احتمالی شروع مجدد بازی‌های سری A ایتالیا تاریخ 24 مِی (4 خرداد) یا 31 مِی (11 خرداد) خواهد بود. با این شرایط  زمان از سرگیری تمرینات تیم‌ها بعد از عید پاک (12 آوریل/ 24 فروردین) یا 2 مِی (13 اردیبهشت) خواهد بود.

این خبرگزاری همچنین خبر داد از سرگیری مسابقات در این زمان البته به این بستگی دارد که تا آن زمان هیچ‌کدام از بازیکنان سری A به ویروس کرونا مبتلا نباشند، بازیکنان خارجی دوره قرنطینه خانگی (14 روز) را در بازگشت به ایتالیا سپری کرده باشند و تمرینات با رعایت توصیه‌های بهداشتی برگزار شده باشد.

انتظار می‌رود تست‌های تکمیلی هفته به هفته هم انجام شود تا ضریب اطمینان از به پایان بردن فصل افزایش یابد. همچنین در صورت از سرگیری مسابقات سری A، بازی‌های حداقل در ابتدا پشت درهای بسته  برگزار خواهند شد.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا سری A

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا سری A ویروس کرونا سری A

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۸۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاریخ و زمان امتحان نهایی خرداد ۱۴۰۳ | برنامه امتحانات نهایی خرداد ۱۴۰۳

 برنامه آزمون نهایی پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم روزانه، بزرگسال، آموزش از راه دور، ایثارگران و داوطلب آزاد رشته‌های شاخه نظری دوره دوم آموزش متوسطه و متقاضیان ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمره (شاخه‌های نظری، فنی و حرفه‌ای و کاردانش) نوبت خردادماه سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ از سوی مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش ابلاغ شد.

براساس جداول منتشرشده، امتحانات از ۳۰ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا ۲۹ خرداد ادامه خواهد داشت.

طبق اعلام مرکز سنجش و پایش آموزش و پرورش، نمونه سوالات و ریز نمرات امتحانات از هفته آینده در اختیار دانش‌آموزان قرار می‌گیرد.

tags # دانش آموزان سایر اخبار چرا مو‌های بدن زنان کمتر از مردان است؛ آیا زنان مردان پشمالو را بیشتر می‌پسندند؟ مغز آلبرت انیشتین از مغز یک نئاندرتال کوچک‌تر بود! آیا انسان‌های اولیه عاشق می‌شدند؟ آنها چگونه همسر خود را انتخاب می‌کردند؟ قدیمی‌ترین راز تاریخ فاش شد؛ اول مرغ بود یا تخم‌مرغ؟!

دیگر خبرها

  • هیات دوچرخه سواری البرز پیست ندارد/ ضرورت نگاه ویژه به این رشته
  • برنامه هفته‌های پایانی لیگ برتر لو رفت!
  • خرداد، اصفهان میزبان المپیاد جهانی فیزیک
  • موج بارشی جدید از اوایل روز دوشنبه در خوزستان
  • پیروزی فولادخوزستان درلیگ برتر فوتبال امید 
  • جزئیات جدید از زمان آغاز ساعات کار ادارات
  • مهدی: آقای مجری! در شب‌های قدر امکان برگزاری مسابقات نبود/ تا قبل از 14 خرداد لیگ تمام می‌شود
  • تاریخ و زمان امتحان نهایی خرداد ۱۴۰۳ | برنامه امتحانات نهایی خرداد ۱۴۰۳
  • نفرات برتر مسابقات قهرمانی تیراندازی اهداف پروازی رشته تراپ جنوب کشور معرفی شدند
  • نتایج قطعی آزمون استخدامی آموزگاری خرداد اعلام می‌شود