Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@13:12:57 GMT

خواسته یوفا از فدراسیون‌ها: لیگ ها را لغو نکنید

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۸۵۰۰

خواسته یوفا از فدراسیون‌ها: لیگ ها را لغو نکنید

اتحادیه فوتبال اروپا از فدراسیون‌های عضو خواست که شتابزده عمل نکنند و لیگ‌های خود را به خاطر ویروس کرونا لغو نکنند.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای اسپورت، انتشار ویروس کرونا در اروپا باعث شد تا از چند هفته پیش همه لیگ های معتبر تعطیل شوند.

ادامه شیوع روز افزون این ویروس کشنده و خطرناک باعث شده است تا بعضی از کشورها در اندیشه لغو لیگ های خود باشند و حتی بعضی هم مثل بلژیک قهرمان را مشخص و پایان لیگ را اعلام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتحادیه فوتبال اروپا در نامه‌ای که به فدراسیون‌های عضو نوشت خواستار عدم لغو لیگ‌ها شد.

در نامه یوفا آمده است: اطمینان داریم با توجه به اقداماتی که گرفته شده است، در ماه‌های پیش رو امکان از سرگیری و ادامه رقابت‌ها فراهم خواهد شد. نباید عجولانه تصمیم گرفت. هنوز زود است که لیگ‌ها را لغو کنید.

یوفا پیش از این به خاطر شیوع کرونا تصمیم به تعلیق لیگ قهرمان اروپا و لیگ اروپا گرفت و هنوز زمان دقیق از سرگیری رقابت‌ها مشخص نیست اما گزارش‌ها حاکی از برگزاری ادامه لیگ‌ها و رقابت‌ها در ماه ژوئن و یا جولای است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: یوفا کروناویروس لیگ ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۸۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مرحله نخست تمرینات تیم ملی تکواندو بانوان در سال جدید

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، اولین جلسه تمرینی تیم ملی تکواندو بانوان امروز چهارشنبه هشتم فروردین ماه سال ۱۴۰۳ در محل مرکز جهانی تکواندو در فدراسیون برگزار شد. بانوان ملی پوش تکواندو حضور در تورنمنت آزاد صربستان و بیست و ششمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا ۲۰۲۴- ویتنام را در دستور کار دارند.

سعیده نصیری، معصومه رنجبر، مبینا نعمت زاده، مهلا مؤمن زاده، ناهید کیانی، شاپرک نجفی، الهام حقیقی، ساغر مرادی، یلدا ولی نژاد و ملیکا میرحسینی در این اردو حضور دارند. تمرینات تیم ملی در دو نوبت صبح و عصر پیگیری می‌شود.

گفتنی است رقابت‌های بین المللی صربستان ۲۴ تا ۲۶ فروردین ماه در بلگراد برگزار خواهد شد. ضمن اینکه بیست و ششمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ طی روزهای ۲۷ تا ۲۹ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ به میزبانی کشور ویتنام در شهر «دا نانگ» پیگیری می‌گردد.

هدایت تیم ملی تکواندو بانوان برعهده مینو مداح به عنوان سرمربی است؛ مهروز ساعی نیز به عنوان مربی وی را یاری می‌کند.

کد خبر 6063791

دیگر خبرها

  • اگر پوتین را متوقف نکنید، جنگ را به سرعت وارد خاک ناتو می‌کند!
  • زلنسکی: اگر پوتین را متوقف نکنید، جنگ را به سرعت وارد خاک ناتو می‌کند
  • خیز ترکیه برای میزبانی المپیک ۲۰۳۶
  • رقابت با بزرگان اروپا؛ بارسلونا به دنبال جذب نیکو ویلیامز
  • آغاز مرحله نخست تمرینات تیم ملی تکواندو بانوان در سال جدید
  • اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو اعزامی به رقابت‌های قهرمانی آسیا
  • اعلام ترکیب تیم ملی تکواندو در قهرمانی آسیا
  • تیم ملی با هشت تکواندوکار به ویتنام می رود
  • مذاکرات مثبت منچستریونایتد با یوفا برای دریافت مجوز حضور در اروپا
  • (تصاویر) تکرار تاریخ؛ شباهت همه گیری آنفلوآنزای اسپانیایی و کرونا