Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-25@21:16:34 GMT

تولید روزانه ۵۰۰ هزار لیتر الکل و یک میلیون ماسک

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۸۵۶۹

کیوان گردان مدیر‌کل دفتر صنایع برق و الکترونیک وزارت صنعت، معدن و تجارت عصر دیروز در حاشیه بازدید از کارگاه‌های تولید ماسک در شهرستان اشتهارد گفت: به دنبال قرارداد‌های منعقد شده در حوزه پوشاک و نساجی در تلاش هستیم تا لباس‌های کاورال که مورد استفاده بخش درمانی بیمارستان‌ها است را تهیه کنیم و در اختیار آن‌ها قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گردان با اشاره به اینکه شیوع ویروس کرونا تولید الکل را در کشور تا حد قابل توجهی بالا برده است، افزود: در حال حاضر روزانه بیش از ۲۸۰ هزار لیتر الکل در کشور تولید می‌شود و با توجه به اینکه ظرفیت پیشین تولید الکل ۲۰۰ هزار لیتر در روز بود، خوشبختانه امروز شاهد تولید قریب به ۵۰۰ هزار لیتر الکل برای تزریق به بخش ساخت مواد ضدعفونی کننده هستیم.

وی تولیدکنندگان ماسک و تجهیزات را جهادگران خط مقدم ساخت اقلام بهداشتی دانست و افزود: در حال واردات تجهیزات اولیه مورد نیاز برای تولید ماسک هستیم، خوشبختانه ظرفیت‌های تولید ماسک یکی پس از دیگری در حال افزایش است و افزایش ظرفیت شرکت تولید کننده تخصصی ماسک‌های N۹۵ در اشتهارد، البرز را قطب اصلی تولید انواع ماسک در کشور می‌کند.

گردان با اشاره به اینکه تولید ماسک‌های N۹۵ در استان البرز، ظرفیت تولید ماسک در کشور را به روزانه چند میلیون خواهد رساند، اظهار داشت: با توجه به اینکه تمام بار تولیدات البسه بیمارستانی، ماسک و ... روی دوش واحد‌های تولیدی است در روز‌های اخیر تلاش کرده ایم موانع و مشکلاتی که بر سر راه آنهاست را مرتفع کنیم تا شاهد رشد ظرفیت تولید باشیم.

مدیر‌کل دفتر صنایع برق و الکترونیک وزارت صنعت، معدن و تجارت در خاتمه به تولید روانه یک میلیون ماسک در کشور به واسطه شیوع کرونا اشاره و تصریح کرد: با بسیج شدن تمامی واحد‌های تولیدی اپش از اعلام نیاز وزارت بهداشت، تولید ماسک با توجه به شرایط کنونی ۵ برابر افزایش پیدا کرده است در حالیکه پیش از این شاهد تولید روزانه ۲۰۰ هزار ماسک در کشور بودیم.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: برق الکترونیک معدن و تجارت ماسک نساجی ویروس الکل واردات رشد معدن تجارت بسیج الکل بسیج ماسک نساجی وزارت صنعت معدن و تجارت ماسک در کشور تولید ماسک هزار لیتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۸۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۲۰۰ صندلی روزانه به ناوگان هوایی کشور

حسام قربانعلی سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه  یک فروند هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ به منظور توسعه پرواز‌های داخلی این شرکت به ناوگان هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران  افزوده شده است گفت:  در حال حاضر برای انجام تمامی پروازهای داخلی و همچنین خارجی از تمامی ظرفیت های هوایی خود استفاده می کنیم.

وی با بیان اینکه  با ورود این هواپیما به ناوگان ایران ایر ۱۲۰۰ صندلی روزانه به ظرفیت صندلی‌های شرکت به ویژه در پرواز‌های داخلی افزوده می‌شود گفت: در حال حاضر در تلاش هستیم که بتوانیم ناوگان هوایی خود را تا پایان سال افزایش دهیم.

او اظهار کرد:  هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ به منظور بهره گیری برای انجام پرواز‌های فوق العاده در مسیر‌های داخلی خواهد بود گفت: با توجه به افزایش تقاضا برای سفر‌های هوایی به ویژه در اردیبهشت ماه، اقدام به برقراری پرواز‌های فوق العاده در مسیر‌های تهران به مشهد و بالعکس، تهران به شیراز و بالعکس و تهران به بندرعباس و بالعکس کردیم.

او گفت: در جهت توسعه شبکه پروازی داخلی خود، توسعه ناوگان به صورت اجاره‌ای را به عنوان یکی از برنامه‌های کوتاه مدت خود در این زمینه در دستور کار خود قرار داده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • ۱۳ میلیون خودروی فرسوده روزانه ۶۳ میلیون لیتر سوخت مصرف می‌کنند
  • تولید روزانه تراکتور در کشور به ۱۵۰ دستگاه رسید
  • خودروسازان؛ متهم ردیف اول ناترازی بنزین
  • جهش همزمان تولید و فروش شرکت نفت ایرانول در سال جدید
  • افزایش ۱۲۰۰ صندلی روزانه به ناوگان هوایی کشور
  • تله سوخت و راهکارهای عبور از بحران سوختی در کشور
  • دردسرهای جالب مردی که بدنش الکل تولید می‌کند!
  • مرگ کشاورزی با قطع روزانه برق چاه‌ها در اوج نیاز کشاورزان
  • مجتمع کُک طبس با حداکثر ظرفیت تولید به فعالیت خود ادامه دهد
  • تبرئه مردی که بدنش الکل تولید می‌کند!