Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور در ۱۵ فروردین ماه را تشریح کرد. تاریخ انتشار: 10:37 - 15 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۰۹۵۳۶

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: براساس مصوبه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، فقط ورود افراد بومی و ساکن هر شهر طبق کارت ملی، پلاک و بیمه نامه خودرو، به آن شهر مجاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره آخرین وضعیت محور‌های شمالی گفت: تردد در محور‌های چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) روان است.

سرهنگ رحمانی با بیان اینکه محور فیروزکوه دارای بارش باران و محور‌های چالوس، هراز و آزادراه‌های تهران - شمال و قزوین - رشت فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند، گفت: شاهد بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های گیلان، مازندران و گلستان هستیم.

وی افزود: محور‌های شریانی شهداد - نهبندان، خرم آباد - پلدختر و خلخال - اسالم مسدود هستند.

بیشتر بخوانید: آخرین جزییات از وقوع زمین لرزه در «فرخی» اصفهان

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ادامه داد: دآزادراه چالوس - مرزن آباد و بالعکس از ساعت ۱۹:۰۰ الی ۰۷:۰۰ روز بعد مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین محور قدیم چالوس - مرزن آباد انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: محور‌های شمشک - دیزین، اولنگ - شاهرود، سی سخت - پادنا، وازک - بلده، گنجنامه - تویسرکان، پونل - خلخال و سروآباد - پاوه دارای انسداد فصلی هستند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: محور غیرشریانی رودبار - کهنوج است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نادر رحمانی پلیس راهور نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۸۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه برای انضباط بخشی بیشتر در جهت روانسازی ترافیک

به گزارش خبرگزاری مهر، اولین جلسه مشترک مدیران ارشد معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با پلیس راهور پایتخت در سال ۱۴۰۳ برگزار و در این جلسه بر هم‌افزایی بیشتر این دو مجموعه برای ساماندهی بیشتر و انضباط بخشی ترافیکی و تسهیل رفت‌وآمد شهروندان تاکید شد.

در این جلسه شهریار افندیزاده مشاور عالی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، سرهنگ سیدابوالفضل موسوی پور رئیس پلیس راهور پایتخت، مدیران کل و مدیران عامل شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و فرماندهان پلیس راهور پایتخت حضور داشتند، مقرر شد: کمیته‌های تخصصی در موضوعات مختلف هوشمند سازی، حمل و نقل همگانی، روان سازی ترافیک، کاهش تصادفات، آموزش و فرهنگ سازی و سایر امور فنی و حقوقی تشکیل و به صورت مستمر ماهانه، با برگزاری جلسات مشترک، مسائل و مشکلات مربوط به مناطق ۲۲ گانه شهر تهران در کمیته‌های مربوطه مطرح و حل و فصل شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران، در این جلسه ضمن تشکر و قدردانی از زحمات شبانه روز پلیس راهور پایتخت و مدیران حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، اعلام آمادگی حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از طرف معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، برای هماهنگی و همکاری بیشتر با پلیس راهور پایتخت در جهت ساماندهی و روان‌سازی ترافیکی معابر اظهار نمود: "هدف از تشکیل جلسات مشترک در عالی‌ترین سطح مدیران دو مجموعه، تبادل نظر و انتقال تجارب مدیریتی و کارشناسی، همفکری، مشارکت و هماهنگی مدیران درباره مباحث گوناگون ترافیکی و در نهایت بهبود خدمات کیفی و کمی پلیس و شهرداری تهران در زمینه حمل و نقل و ترافیک به شهروندان تهرانی است.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران با تاکید بر پاسخ‌گویی به مسائل ترافیکی در چارچوب امور تخصصی و کارشناسی افزود: رفع معضلات ترافیک شهری نیازمند هماهنگی و ایجاد تعامل در جهت هم افزایی، بین پلیس راهور تهران بزرگ و حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران بویژه میان فرماندهان و نیروهای خدوم پلیس راهور و مدیران و کارکنان پرتلاش حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران است و اقدام‌های مشترک این دو مجموعه می‌تواند باعث نظم‌دهی بیشتر به نظم بخشی امور حمل و نقل و ترافیک شهری و تسهیل رفت و آمد شهروندان و ارائه خدمات مناسب مسافران در پایتخت شود.

گفتنی است در این جلسه، موارد مهم ترافیکی شهر تهران از جمله راهکارهای افزایش ایمنی سرنشینان خودرو و عابران پیاده، بررسی و رفع نقاط پرحادثه، ارائه نکات ایمنی و آموزش‌های لازم راهنمایی و رانندگی به اقشار مختلف از جمله موتورسواران و رانندگان سامانه حمل و نقل عمومی و… مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و دو طرف دیدگاه‌های خود را برای اتخاذ تصمیمات مناسب مطرح ارائه کردند.

کد خبر 6087763

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • محدودیت‌ های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته جاده‌های کشور
  • برنامه برای انضباط بخشی بیشتر در جهت روانسازی ترافیک
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین صبحگاهی در آزادراه‌های البرز
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • اجرای پویش زنگ ترافیک در مدارس استان کرمان
  • درآمد 6 هزار میلیاردی از جریمه رانندگان
  • آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های البرز/ ۳ اردیبهشت