Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-18@21:29:26 GMT

افزایش ۱۱۵ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۸۷۵۳

افزایش ۱۱۵ درصدی تردد در محورهای مواصلاتی

تین نیوز

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: آخرین اطلاعات دریافتی از دو هزار و ۳۱۱ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری در شبانه ‌روز گذشته ، نسبت به روز قبل ۱۱۵ درصد افزایش تردد را نشان می‌دهد.

به گزارش روز جمعه وزارت راه و شهرسازی، براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار وگشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به‌ استثنای محورهای مسدود  مابقی محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آن‌ها به روال عادی در جریان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۳.۱درصد، اوج تردد بین ساعات ۱۸ الی ۱۹ و کمترین تردد بین ساعات ۴ الی ۵ صورت پذیرفته است.

محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی در نوروز ۹۹

با توجه به شیوع بیماری واگیر کرونا در سطح کشور و سرایت آن به اکثر استان‌ها و از طرفی همراهی هم وطنان به توصیه های مسئولان وزارت بهداشت مبنی بر پرهیز از هرگونه سفر و تردد بین شهری و ماندن در منزل و در نتیجه عادی بودن شرایط ترافیکی محورها تا اطلاع ثانوی هیچ محدودیت و ممنوعیت ترافیکی در ایام نوروز ۹۹ به استثناء محمولات ترافیکی اجرا نمی‌شود.

تردد محمولات ترافیکی که از قبل پروانه عبور اخذ کرده اند درهمه راه‌های اصلی برون شهری از ساعت ۷ صبح روز دوشنبه تاریخ ۹۹/۰۱/۱۱ تا ساعت ۷ روز شنبه تاریخ ۹۹/۰۱/۱۶ ممنوع است.

ممنوعیت تردد بدلیل مداخلات جوی :

 محور رامیان – اولنگ – شاهرود، واقع در استان های گلستان و سمنان ، از مورخ ۲۹ فروردین ۹۵ تا اطلاع بعدی ، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

محور فرعی شمشک – دیزین ، واقع در استان های البرز و تهران ، از مورخ ۱۷ تیر ۹۶ تا اطلاع بعدی ، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

 محور شهداد – نهبندان ، واقع دراستان کرمان، از مورخ ۲۶ فروردین ۹۸ تا اطلاع بعدی ، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

محور سی سخت – پادنا ، واقع دراستان کهگیلویه و بویر احمد ، از مورخ ۲۶ آبان ۹۸ تا اطلاع بعدی ، به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: افزایش تردد جاده ای وضعیت تردد در محور های مواصلاتی دلیل نبود ایمنی کافی اطلاع بعدی تا اطلاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۸۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ محدودیت‌ های ترافیکی ۲۹ فروردین ماه در بیرجند اعلام شد

تین نیوز

 رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی محدودیت های ترافیکی ۲۹ فروردین ماه روز ارتش در شهرستان بیرجند را اعلام کرد.

به گزارش تین نیوز، سرهنگ علیرضا عباسی با گرامیداشت روز ارتش و با عنایت به برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح در این روز اظهار داشت: محدودیت های ترافیکی در شهرستان بیرجند به شرح ذیل اعمال خواهد شد.

وی بیان کرد: از ساعت ۲۰ سه شنبه ۲۸ فروردین، بلوار شهید صیاد شیرازی حدفاصل تقاطع بلوار امام رضا(ع) تا تقاطع شهید قرنی در هر دولاین مسدود و تردد وسایل نقلیه ممنوع خواهد بود.

سرهنگ عباسی افزود: از ساعت ۷ صبح چهارشنبه ۲۹ فروردین تردد وسایل نقلیه در بلوار شهید صیاد شیرازی از تقاطع پاسداران تا بلوار امام رضا(ع) در هر دولاین ممنوع خواهد بود.

وی اذعان داشت: همچنین خیابان شهید قرنی از بلوار شهید ناصری تا سه راهی ۱۷ شهریور مسدود خواهد بود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان یادآور شد: شهروندان عزیز در مرکز استان در زمان اعمال محدودیت های ترافیکی از معابر جایگزین جهت تردد استفاده کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • ۲۱ محور مواصلاتی جنوب سیستان و بلوچستان مسدود است
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای مواصلاتی مازندران
  • محدودیت‎های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • آخرین وضعیت محورهای مواصلاتی جنوب استان کرمان
  • حضور مدیرکل راهداری جنوب استان در محور مسدود نیکشهر به چابهار
  • آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور
  • ◄ محدودیت‌ های ترافیکی ۲۹ فروردین ماه در بیرجند اعلام شد
  • هشدار هواشناسی در سیستان و بلوچستان/ آماده باش نیروهای راهداری
  • آماده باش نیروهای راهداری سیستان و بلوچستان در پی هشدار قرمز سازمان هواشناسی