Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس هیات مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان می‌گوید به صلاح است که رقابت‌های لیگ برتر ادامه پیدا کند.

عطا بهادری، رییس هیات مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان در گفت‌و گو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت این تیم اظهار کرد: به خاطر بحران کرونا برنامه‌ها و تمرین تیم تعطیل است. قطعا برای بازیکنان خطرناک است اگر شروع به تمرین گروهی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن این‌که به یک باره نمی‌شود به تمرینات سنگینی بپردازند چراکه به بازیکنان فشار خواهد آمد و حتی ممکن است مصدوم شوند. ما اکنون تابع سازمان لیگ، فدراسیون و هیات دولت هستیم و آن‌ها تصمیم می‌گیرند. این یک اتفاق جهانی است. بازیکنان حرفه‌ای هستند و در خانه تمرین می‌کنند و ما هم گوش به زنگیم تا بعد از عبور از این بحران تمرینات‌مان را شروع کنیم.

وی درخصوص لغو یا ادامه لیگ گفت: فکر نمی‌کنم ادامه لیگ لغو شود. قطعا سازمان لیگ و فدراسیون تصمیم خوبی خواهند گرفت چرا که اگر لغو شود تکلیف سهمیه‌های آسیایی و تیم‌های صعود کننده به لیگ برتر هم مشخص نمی‌شود. تیم ما هم شانس کسب سهمیه آسیایی دارد و هم در جمع چهار تیم جام حذفی قرار گرفته است. به نظر من به صلاح است که بازی‌ها برگزار شود و با همین روال ادامه پیدا کند. من فکر می‌کنم هر زمانی هم که بخواهند لیگ را شروع کنند هم باید فرصت آماده سازی به تیم‌ها را بدهند و سپس ادامه بازی‌ها را برگزار کنند. قطعا جلساتی برگزار خواهد شد تصمیمی گرفته می‌شود.

رییس هیات مدیره باشگاه نفت مسجدسلیمان درباره وضعیت مالی نفتی‌ها عنوان کرد: ما ۶۰ درصد از قرارداد اعضای تیم نفت مسجدسلیمان را پرداخت کردیم و تنها تیمی هستیم که این مبلغ را برای اعضایش پرداخته و ازین مساله بسیار خوشحالیم. قطعا با مشکلاتی مواجه هستیم اما با تمهیداتی اندیشیده شد توانستیم با کمک نماینده شهر مسجد سلیمان، مدیرعامل مناطق نفت خیز، استاندار خوزستان و مسوولان دیگر که بسیار کمک کردند این مشکل را رفع کنیم و ازین بابت خوشحال هستیم. باید تلاش کنیم همه مشکلات را رفع کنیم و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال نفت مسجد سلیمان ليگ برتر فوتبال ایران استانی ورزشی نفت مسجدسلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۸۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسد دانشجوی دندانپزشکی رفسنجان پیدا شد/تحقیقات تکمیلی ادامه دارد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رفسنجان در خصوص کشف جسد یک دانشجوی رشته دندانپزشکی گفت: اظهار نظر نهایی در این رابطه پس از انجام تحقیات تکمیلی ازسوی بازپرس پرونده، معاینات پزشکی قانونی و گارگاهان پلیس آگاهی انجام خواهد شد.

علیرضا محمدی اظهار داشت:در پی گزارشی مبنی بر مفقود شدن فردی به هویت (م. د) دانشجوی غیربومی رشته دندانپزشکی بلافاصله دستورات قضایی جهت پیدا شدن این فرد صادر گردید.

وی ادامه داد: صبح امروز سوم اردیبهشت کلانتری ۱۴ سرچشمه در پی گزارش احدی از دشتبانان مبنی بر پیدا شدن خودرویی بدون سرنشین در دشتی حوالی کوه‌های مرتفع سرچشمه مراتب به دادستانی و پلیس آگاهی اطلاع می‌دهند.

دادستان رفسنجان ادامه داد:به محض پیدا شدن خودروی فرد بلافاصله پلیس آگاهی، گروه امدادی جمعیت هلال احمر واکیپی از عوامل گشتی شرکت ملی مس سرچشمه رفسنجان به محل اعزام وتحقیقات جهت پیدا شدن فرد گمشده آغاز می‌گردد که نهایتا با استفاده از هلی شات جسد فرد در ارتفاعات کوه‌های سرچشمه پیدا می‌گردد.

وی خاطرنشان ساخت: بلافاصله بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب رفسنجان و پزشک پزشکی قانونی و کارگاهان پلیس آگاهی در محل حادثه حاضر می‌شوند و تحقیقات اولیه آغاز می‌گردد

دادستان رفسنجان با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی در این رابطه ادامه دارد، گفت: اظهار نظر نهایی در این رابطه پس از انجام تحقیات تکمیلی ازسوی بازپرس پرونده، معاینات پزشکی قانونی و گارگاهان پلیس آگاهی انجام خواهد شد، اما درحال حاضر دو مضنون در این رابطه تحت پیگرد قضایی قرار گرفته اند و به محض روشن شدن نتیجه پرونده به شهروندان اطلاع رسانی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • هیات اقتصادی و تجاری هرمزگان عازم چین می‌شود
  • خبر بد برای درویش؛ اتحاد در رختکن بر سر تمدید قراردادها
  • روایت متخصص مصری از اوضاع فاجعه بار غزه
  • دادستان کل کشور: طرح «نور» فراجا ادامه پیدا خواهد کرد
  • جسد دانشجوی دندانپزشکی رفسنجان پیدا شد/تحقیقات تکمیلی ادامه دارد
  • زلفی گل: بیشتر از این در دانشگاه‌ها حضور پیدا کنیم؟/ شوخی وزیر علوم با بسیج دانشجویی + فیلم
  • هر کاری می‌کنیم با بسیج دانشجویی رفیق بشویم نمی‌شود! / بیشتر از این در دانشگاه‌ها حضور پیدا کنیم؟+ فیلم
  • جنایت مرد ایرانی در ترکیه بخاطر کرایه تاکسی
  • حمایت از بخش ورزش‌ در استان قم ضعیف است
  • طراحی بهتر سلول‌های خورشیدی با نوعی ماده معدنی