Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالرضا رحمانی فضلی در پیامی عروج ملکوتی سردار رشید اسلام، جانباز سرافراز حاج میرزا محمد سلگی را تبریک و تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

عروج جانباز سرفراز؛ سردار میرزا محمد سلگی از فرماندهان دلیر، مسئولیت پذیر و مخلص لشگر پرافتخار انصارالحسین (علیه السلام) استان همدان را به مردم شهید پرور و ایثارگران این استان، همرزمان، علاقمندان و خاندان آن شهید عزیز، تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی تردید، شهادت این یادگار دُردانه دفاع مقدس، پس از سال‌ها تحمل مشقّات و عوارض جانبازی و مجروحیت‌های شیمیایی، پاداش یک عمر مجاهدت، فداکاری و صبر در راه خدا و تلاش برای پاسداری از آرمان‌های انقلاب اسلامی و راه و رسم شهیدان است؛ طوبی له و حُسن مأب

از محضر پروردگار، توفیق همگان را در ادامه راه نورانی شهیدان گلگون کفن انقلاب اسلامی، علوّ درجات شهید و صبر و اجر جزیل برای خانواده مکرم آن شهید عزیز، مسئلت دارم.

کد خبر 4891086

منبع: مهر

کلیدواژه: حاج میرزا سلگی شهادت عبدالرضا رحمانی فضلی ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام فاصله گذاری اجتماعی طرح غربالگری سیلاب گرگان شهرکرد سال جهش تولید بارش باران روز طبیعت ضدعفونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۸۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار قاآنی شهادت شماری از فرزندان و نوه‌های اسماعیل هنیه را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، فرمانده نیروی قدس سپاه در این پیام تسلیت به اسماعیل هنیه افزود: خون پاک این شهیدان و دیگر شهدای خانواده مجاهد هنیه، به همه دنیا مدرسه جهادی رهبران مقاومت و خانواده‌های آنان را که در راه خدا و برای دفاع از غزه و عزت و کرامت امت در کنار ملت خود جانفشانی می‌کنند، ثابت کرد.

سردار قاآنی تصریح کرد: قاطعیت و اطمینان خاطر شما لحظه دریافت خبر شهادت فرزندانتان و طلب اجر از خداوند و تاکید بر اینکه آن‌ها نیز فرزند این ملت هستند و فرقی با بقیه ندارند و همه شهدا فرزندان و خانواده شما هستند، گوشه‌ای از ایمان عمیق و ثابت قدمی و روحیه رهبری است که همیشه از شما شاهد بوده‌ایم.

دیگر خبرها

  • تبلور شهادت‌گونه در زندگی سردار شهید حجازی
  • دیدار فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید مدافع امنیت محمد مهدی نجاتی نیا
  • سردار قاآنی شهادت شماری از فرزندان و نوه‌های اسماعیل هنیه را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت سردار قاآنی به هنیه
  • برگزاری ویژه برنامه گرامی‌داشت سالگرد شهادت سید محمد حجازی درسردشت 
  • شهدا عزت کشور و نظام جمهوری اسلامی هستند
  • پیام تسلیت منتخب مردم استان در ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری به مناسبت عروج محمد کیانی
  • برگزاری سومین یادواره سردار شهید سید محمد حجازی در کوهدشت
  • روایتی از توسل سردار شهید حجازی به حضرت زهرا (س)/ هرجا بود، روضه فاطمیه را می‌گرفت
  • روایتی از توسل سردار شهید حجازی به حضرت زهرا(س) / هرکجا بود، روضه فاطمیه را می‌گرفت