Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در پی شیوع کرونا در تمام جهان، و ورود آن به کشورهای پیشرفته و مدعی قدرت جهانی، مشخص شد حتی این کشورهای به اصطلاح ابرقدرت نیز به شدت با این ویروس درگیر شده و هنوز راهی برای فرار و مقابله با آن ندارند. همچنین آمار بالای مبتلایان در امریکا نیز نشان داد این کشور برخلاف تصورهای موجود، مدیریت بحران خوبی در کنترل این بیماری نداشته‌اند و خیلی از امریکایی‌ها به ویژه مردم و کادر درمانی این کشور از وضعیت موجود و بی‌کفایتی ترامپ به عنوان رهبر و رئیس جمهور کشور، به شدت ناراضی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به تازگی نیز ویدئویی از یک مجری امریکایی در فضای مجازی منتشر شده که از نبود یک رهبر قوی از سوی کاخ سفیدبرای مدیریت کرونا، صحبت کرده و به آن اعتراض می‌کند. می‌توانید در ادامه این ویدئو را مشاهده کنید:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

بیشتر بخوانید: پایان قدرت‌نمایی‌های آمریکا در منطقه

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا در آمریکا مدیریت بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۸۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲۰ نفر به دلیل فروش سوال‌های جعلی آزمون سراسری

به گزارش خبرنگار مهر، سردار وحید مجید رئیس پلیس فتا درباره تمهیدات در نظر گرفته شده در فضای مجازی در مورد کنکور سراسری اعلام کرد: از هفته اول نوروز طی ظرفیت سازی‌هایی که انجام گرفت اقداماتی را انجام دادیم.

وی افزود: طرح‌های عملیاتی توسط واحدهای پلیس فتا در سراسر کشور انجام و در حوزه‌های مختلف از جمله پلتفرم‌های خارجی مانند اینستاگرام، تلگرام و واتس آپ رصدهایی انجام گرفت.

رئیس پلیس فتای کشور خاطرنشان کرد: بر اساس رصدهایی که انجام گرفت حدود ۲۰ نفر به دلیل فروش سوال‌های جعلی آزمون سراسری ۱۴۰۳ در فضای مجازی بازداشت شدند.

کد خبر 6082096

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۰ نفر به دلیل فروش سوال های جعلی آزمون سراسری
  • دستگیری ۲۰ نفر به دلیل فروش سوال‌های جعلی آزمون سراسری
  • برگزاری کارگاه روایت دختر ایرانی درارومیه
  • آخرین وضعیت امدادرسانی در ۵ استان جنوبی کشور
  • آخرین وضعیت ۵ استان جنوبی کشور
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده کشور
  • آخرین وضعیت ۵ استان جنوبی کشور/ از وصل شدن برق تا روند امدادرسانی
  • تصویب کلیات سند ملی محتوا در شورای ملی فضای مجازی کشور
  • کدام کشور با هوش مصنوعی بر خاورمیانه تسلط خواهد یافت؟
  • آخرین وضعیت سیل در استانهای جنوبی کشور/ برخی روستاها تخلیه شدند