Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@13:55:09 GMT

زلزله ۴.۳ ریشتری شهر فرخی را لرزاند

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۸۸۵۷

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از وقوع زمین لرزه صبح امروز در شهرستان خور و بیابانک خبر داد و گفت: زلزله ۴.۳ ریشتری حوالی شهر فرخی شهرستان خور و بیابانک اصفهان اتفاق افتاد که خوشبختانه خسارتی در بر نداشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منصور شیشه‌فروش در گفت‌و‌گویی با اشاره به وقوع زلزله در شهرستان خور و بیابانک، اظهار داشت: ساعت 7:22 دقیقه صبح امروز جمعه در عمق 7 کیلومتری این شهرستان زمین لرزه‌ 4.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

3 ریشتری به وقوع پیوست.

وی افزود: عوامل امدادی برای بررسی خسارات احتمالی در منطقه حضور یافتند و با بررسی به عمل آمده توسط تیم‌های ارزیاب خوشبختانه زلزله به وقوع پیوسته در محدوده شهر فرخی و روستای چاه ملک از توابع شهرستان خورو بیابانک خساراتی در بر نداشت و فقط به صورت لرزش در ساختمان‌ها توسط ساکنان احساس شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۸۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس‌لرزه ۶.۱ ریشتری در تایوان خسارت به‌ جا گذاشت

پس از وقوع زلزله ۷.۴ ریشتری اخیر در بخش‌هایی از تایوان، تاکنون زمین‌لرزه‌های متعددی در این مناطق رخ داده است.

به گزارش ایسنا، سازمان زمین‌شناسی ایالات متحده در همین رابطه اعلام کرده است موج جدیدی از پس‌لرزه‌ها بامداد روز گذشته (سه‌شنبه) تایوان را لرزاند.

قوی‌ترینِ این لرزه‌ها به بزرگی ۶.۱ ریشتر بود. این لرزش که به عنوان یک پس‌لرزه ثبت شده است در ۲۸ کیلومتری جنوب شهر «هوالین» و در عمق ۱۰ کیلومتری زمین رخ داد.

تاکنون تلفاتی ناشی از وقوع این پس‌لرزه‌ها گزارش نشده است. با این حال به دو ساختمان که پیش از این تخلیه شده بودند، خساراتی وارد شده است.

به گزارش یورونیوز، بزرگی شش زمین‌لرزه دیگر ۴.۵ تا ۶ ریشتر بود و همگی در نزدیکی شهر هوالین اتفاق افتادند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پس‌لرزه ۶.۱ ریشتری در تایوان خسارت به‌ جا گذاشت
  • (ویدئو) زلزله‌ای به بزرگی ۶.۱ ریشتر تایوان را لرزاند
  • زلزله کوهبنان کرمان را لرزاند
  • وقوع سیل در نطنز خسارت جانی به دنبال نداشت
  • ده‌ها زلزله و پس‌لرزه تایوان را لرزاندند
  • زلزله این استان را لرزاند
  • زلزله بامدادی این استان جنوبی را لرزاند
  • زلزله ۳.۲ ریشتری «خرم‌آباد» را لرزاند
  • زلزله ۳.۲ ریشتری در خرم آباد
  • زلزله ۳.۲ ریشتری «خرم‌آباد» لرستان را لرزاند