Web Analytics Made Easy - Statcounter

 محتوا نویس جنسیت:خانم ، آقا  آشنایی به اصول سئو و قوانین کپی رایت توانایی جستجو در گوگل و داده کاوی سرعت عمل و روحیه تیمی بالا دارای مهارت نویسندگی و مسلط به اصول نگارشی زبان انگلیسی مزیت محسوب می شود مسلط به شبکه های اجتماعی و آشنا به اصول درج محتوا در آن مزیت محسوب می شود آشنایی با روش های دیگر جذب مخاطب آنلاین مزیت محسوب می شود دارای تجربه کاری در زمینه دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا مزیت محسوب می شود آشنا به فرآیند های کانتنت مارکتینگ مزیت محسوب می شود آشنایی با فتوشاپ، آفیس مزیت محسوب می شود تسلط به وردپرس و جوملا و ادیتور های ویژوال کومپوزر و المنتور و اسلایدر رولوژن مزیت محسوب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حداقل حقوق و مزایا بر مبنای اداره کار خواهد بود و حداکثر آن بر مبنای توانایی های فرد توافق خواهد شد. گرافیست جنسیت: خانم ، آقا فعال و متبحر برای پیاده سازی فضاهای گرافیکی کاربرپسند و رشد و ارتقا طراحی های گرافیکی تسلط کامل بر فتوشاپ تجربه طراحی گرافیکی و بنرهای تبلیغاتی و طراحی اسلاید شوهای حرفه ای فرد مورد نظر باید دید هنری لازم را داشته باشد و به فضای وب مسلط باشد دارای نمونه کار قوی و سرعت عمل بالا تسلط به برنامه های ایلیستراتور و ایندیزاین مزیت محسوب می شود آشنایی با اصول طراحی لندینگ پیج مزیت محسوب می شود آشنایی با عکاسی و فضای رسانه های دیجیتال مزیت محسوب می شود تسلط به UI/UX مزیت محسوب می شود تسلط به ادیتور های وردپرس نظیر المنتور و ویژوال کومپوزر و اسلایدر رولوژن مزیت محسوب می گردد. تسلط به طراحی موشن گرافیک و ترجیحا انیمیشن مزیت محسوب می شود. تسلط به برنامه های افتر افکت ، پریمیر و نرم افزارهای تدوین مزیت محسوب می شود. حداقل حقوق و مزایا بر مبنای اداره کار خواهد بود و حداکثر آن بر مبنای توانایی های فرد توافق خواهد شد. از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل یا واتس‌اپ زیر ارسال نمایند و یا با شماره موبایل زیر تماس حاصل نمایند. اطلاعات تماس موبایل 09130336531 واتساپ 09130336531 ایمیل hyper_connection@outlook.com

 

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۸۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هفت مجوز سرمایه‌گذاری خارجی در استان اصفهان

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی اصفهان ارزش تقریبی این مجوز‌ها ۱۱ میلیون دلار بیان کردو گفت: این مجوز‌ها بر اساس ماده ۶ قانون تشویق و حمایت سرمایه‌گذاری خارجی برای استان اصفهان ثبت شده است.


علیرضا عرب‌ها افزود: ۱۵۰ هزار و ۶۲۶ درخواست مجوز فعالیت و کسب و کار از ۲ سال گذشته تاکنون برای استان اصفهان از طریق درگاه ملی مجوز‌های کسب و کار کشور ثبت شده است.


او  با بیان اینکه شاخص پاسخگویی استان برای صدور مجوز‌ها حدود ۹۱ درصد است، گفت: ۷۲ هزار و ۲۹۶ مورد از مجوز‌های درخواستی، صادر و ۵۳ هزار و ۸۲۴ درخواست رد شده است.

عرب‌ها اضافه کرد: ۱۳ هزار و ۸۲۰ درخواست نیز در دست بررسی قرار دارد و ۹ هزار و ۷۸۲ مورد انصرافی بوده است.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی اصفهان گفت: ۲۰ هزار و ۲۹۷ مجوز کاغذی فعالان اقتصادی استان در ۲ ماه اخیر از طریق درگاه ملی مجوز‌های کسب و کار کشور به شناسه یکتا تبدیل شده است.

او خاطرنشان کرد: در راستای افزایش اشتغال و کاهش نرخ بیکاری از محل اعتبارات جزء ۳ و ۴ بند ب تبصره ۱۸ قانون بودجه ۱۴۰۲ مبلغ ۳۱ هزار و ۱۴۴ میلیارد ریال در بخش‌های صنعت، معدن، کشاورزی، مسکن، سلامت، ورزش، ارتباطات و فناوری اطلاعات، گردشگری، فعالیت‌های دانش بنیان، نهاد‌های حمایتی و سایر خدمات، تایید و تصویب نهایی و توسط بانک‌های عامل به ۲۳ هزار و ۴۰۰ در استان متقاضی پرداخت شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • بزرگترین مزیت جمهوری اسلامی وجود نیروی جوان و نخبه است
  • صدور هفت مجوز سرمایه‌گذاری خارجی در استان اصفهان
  • پیشتازی نفت و گاز مارون در دستاوردهای فنی بار اول
  • دوره آشنایی با اصول و مبانی بازاریابی و فروش در حمل و نقل دریایی
  • آگهی استخدام شرکت مترو اصفهان
  • حریفان نام‌آشنایی در آسیا دارم
  • ۳۱ فروردین، آخرین مهلت ثبت نام آزمون استخدام فرزندان شهدا و جانبازان
  • ۶ مزیت برتر ابر ترکیبی برای کسب و کارها
  • تمدید مهلت ثبت نام آزمون استخدام فرزندان شهدا و جانبازان
  • استخدام ۲ قهرمان کشتی مازندران