Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@15:07:34 GMT

کمپین رحمت وارد فاز اجرایی شد

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۸۸۷۳

کمپین رحمت وارد فاز اجرایی شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، کریم قدرتی در این خصوص افزود :۱۳ فروردین بیش از ۶۰۰ بسته گوشتی در برخی مناطق تبریز توزیع گردیده و در ادامه بخش دیگری از بسته‌های گوشتی نیز امشب و فردا توزیع می‌گردد.

قدرتی اظهار داشت: جامعه هدف کمپین رحمت، افرادی هستند که به واسطه شیوع بیماری کرونا، کسب و کار آنها با مشکل مواجه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: کمپین رحمت طرحی برای جمع‌آوری نذورات مردمی و همچنین گوشت قربانی و توزیع آن بین افرادی است که در بحران کرونا از لحاظ معیشتی دچار آسیب شده و هیچ درآمد و مستمری از نهادهای دولتی و غیردولتی و خیریه‌ها ندارند.

مدیرعامل کشتارگاه تبریز اضافه کرد: پویش مردمی رحمت با همکاری ۱۱ مؤسسه خیریه بزرگ تبریز آغاز شده است و مثل همیشه تبریزی‌ها در شهر اولین‌ها کمر همت بسته‌اند تا از کارگران روزمزد، یا مشاغلی که به سبب بیماریی کرونا آسیب دیده‌اند حمایت نمایند.

قدرتی با اشاره به اینکه تمام امکانات کشتارگاه تبریز در اجرای پویش رحمت خواهد بود ادامه داد: خوشبختانه تاکنون هیئت‌های حسینی بسیاری اعلام آمادگی کرده‌اند که در این پویش شرکت کنند.

وی تاکید کرد: هر فرد و خانواده‌ای اگر برای رهایی از کرونا یا هر نذر دیگر اگر قربانی داشته باشد چه این سازمان آمادگی دارد به صورت رایگان قربانی را ذبح و بسته بندی نموده و در اختیار خانواده‌های آسیب پذیر قرار دهد.

قدرتی در پایان اضافه کرد: اساسنامه این پویش نوشته شده و شماره حسابی نیز بنام سه نفر از خیرین خوشنام تبریز افتتاح شده است که در اختیار مردم قرار داده خواهد شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: بودجه 99 ویروس کرونا جامعه خانواده درآمد روابط عمومی شهرداری کسب و کار بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۸۸۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز در خصوص بیماری بابزیوز در دام‌ها

 
به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ دکتر علیرضا قدرتی، رئیس شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیزگفت: عامل بیماری بایزیوز تک یاخته بابزیا است که ناقل اصلی آن انواع کنه‌های یک میزبانه، دو میزبانه و سه میزبانه می‌باشد و باعث ایجاد بیماری در گاو، گوسفند، بز و تک سمی‌ها می‌ شود.

وی افزود: بیماری بابزیوز یک بیماری انگلی است که محل زندگی و تکثیر انگل داخل گلبول‌های قرمز می‌باشد که متعاقب تکثیر و پارگی گلبول‌های قرمز باعث همولیز داخل عروقی می‌ شود.

او گفت:علائم بالینی بیماری شامل تب، کاهش اشتها و شیر، افزایش ضربان قلب و تنفس، کم خونی، زردی و هموگلوبین آوری (قرمزی رنگ ادرار) است که در صورت عدم درمان به موقع دام در عرض چند روز تلف می‌ شود.

قدرتی، در پایان ضمن اشاره به اهمیت تشخیص به موقع بیماری در روند درمان، بالا بودن هزینه‌های درمان و بروز خسارت اقتصادی فراوانی به صنعت دامداری از دامداران خواست نسبت به سم پاشی اصولی و دوره‌ای دامداری و حذف کنه‌ها جهت پیشگیری از بیماری اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • هشدار شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز در خصوص بیماری بابزیوز در دام‌ها
  • پیشتازی شهرداری تبریز در تخفیف۸۰ درصدی صدور پروانه در بافت فرسوده
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • فوری | مربی تیم ملی، سرمربی تراکتور شد | تصمیم غیرمنتظره؛ پرونده یحیی بسته نشده!
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • آیا مشتریان از امداد جاده‌ای نوروزی مدیران خودرو رضایت داشتند؟
  • ایران قدرتی منطقه‌ای است که به تدریج به قدرت جهانی تبدیل خواهد شد
  • گرانترین خودروی برقی آفرود چینی در راه است
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان