Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-19@20:44:58 GMT

کمک اوقاف برای ضدعفونی روستاهای طارم

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۸۹۸۵

کمک اوقاف برای ضدعفونی روستاهای طارم

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طارم با اشاره به تمهیدات اوقاف طارم برای ضدعفونی بقاع متبرکه گفت: همچنین با تهیه مواد ضدعفونی کننده، تعدادی از روستاهای طارم با کمک اوقاف ضدعفونی شد.

محمدتقی فاتحی‌نژاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: از زمان شیوع کرونا ویروس اداره اوقاف طارم اقدامات متعددی در بقاع متبرکه و مساجد به لحاظ آموزش و همچنین جلوگیری از شیوع این ویروس انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طارم از ضدعفونی همه بقاع متبرکه طارم خبر داد و گفت: همچنین از اسفند سال قبل برگزاری تجمعات و مراسمات در بقاع متبرکه و مساجد ممنوع شده است و خوشبختانه در این حوزه شاهد همکاری خوب مردم و هیأت امنا هستیم.

وی با اشاره به در نظر گرفتن تمهیدات لازم از جمله استریل کردن بقاع و اهدای مواد ضدعفونی کننده به عموم مردم برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا گفت: با کمک یک خیر و اهدای 5 هزار لیتر مواد شوینده همه 150 اماکن مقدسه طارم ضدعفونی شد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان طارم گفت: همچنین با کمک اوقاف طارم و با استفاده از یک هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده معابر عمومب در مناطق روستایی طارم ضدعفونی شده است.

وی گفت: به منظور کمک به افراد نیازمند شهرستان نیز به مبلغ 138 میلیون ریال 120 بسته مواد غذایی در قالب سبد غذایی با محوریت امامزادگان هاشم و عوف (ع) آب‌بر توزیع شده است.

فاتحی نژاد گفت: البته بسته بودن درهای ورودی مساجد و اماکن متبرکه و آستان امامزادگان به معنی حضور نیافتن خادمان نیست و اذان‌های یومیه به طور مرسوم از بلندگوی مساجد، بقاع متبرکه و امامزادگان پخش می‌شود.

انتهای پیام/73005/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: آموزش زنجان مواد غذایی شهرستان طارم رئیس اوقاف اداره اوقاف بقاع متبرکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۸۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت آبگرفتگی در روستاهای لیردف از شهرستان جاسک

دریافت 28 MB

به گزارش خبرنگار مهر، بر اثر فعالیت سامانه بارشی در شرق هرمزگان و طغیان رودخانه‌های فصلی برخی مناطق از جمله روستاهایی در بخش لیردف شهرستان جاسک دچار آبگرفتگی شده‌اند.

کد خبر 6081567

دیگر خبرها

  • رفع تصرف اراضی ملی در شهرستان طارم
  • برگزاری کنگره ملی امامزادگان محروق و ابراهیم (ع) درنیشابور
  • معرفی رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه فیروزکوه
  • اسکان ۳۵ هزار گردشگر در زائر سرا‌های بقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد
  • وضعیت آبگرفتگی در روستاهای لیردف از شهرستان جاسک
  • بقاع متبرکه همچون مساجد انسان‌سازی می کنند
  • سطح کشت محصول سیر در طارم ۷۰ درصد کاهش یافت
  • بقاع متبرکه انرژی مثبت تولید و همچون مساجد انسان‌سازی می کنند
  • ابلاغ طرح صیانت از آثار تاریخی روستاهای زرندیه
  • بقاع متبرک انرژی مثبت تولید و همچون مساجد انسان‌سازی می کنند