Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@11:03:22 GMT

بیل و خامس در اورتون- مشیری دست به جیب می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۸۹۹۸

بیل و خامس در اورتون- مشیری دست به جیب می‌شود؟

به گزارش مارکا کارلو آنچلوتی برای پروژه جدیدش در باشگاه اورتون، دو ستاره رئال مادرید گرت بیل و خامس رودریگز را نامزد کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه اورتون برنامه جاه‌طلبانه‌ای داشته و قصد دارد در فصل‌های آتی خود را به عنوان یکی از بزرگان فوتبال انگلیس مطرح کرده و بتواند از شانس‌های اصلی این لیگ به حساب بیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استخدام کارلو آنچلوتی یکی از اولین قدمهای اورتون در این راستا بوده و حالا آنچلوتی هدایت پروژه باشگاه را به عهده گرفته است.

 

کارلو آنچلوتی که سابقه کار در رئال مادرید را دارد برای فصل آینده تیم جدیدش، اورتون، دو ستاره ناراضی رئال را نامزد کرده و قصد دارد خامس رودریگز و گرت بیل را راهی این تیم کند به این امید که سال آینده اورتون مثل حریف سنتی همشهری‌اش لیورپول تیمی باشد که همه از مقابله با آن هراس داشته باشند.

 

 

مدیران اورتون هنوز منتظر شرایط پس از بحران کرونا هستند ولی به صراحت اعلام کرده‌اند که به دنبال ساختن تیمی بسیار پرقدرت هستند. در  فهرست تایید شده مدیریت باشگاه و آنچلوتی نام چند بازیکن صاحب‌نام دیده می‌شود که از جمله آنها می‌توان به خامس و بیل اشاره کرد.

 

آنچلوتی در دوران حضور در بایرن شناخت کاملی از گرت بیل و خامس بدست آورده و زمانی که هدایت بایرن را بدست گرفته بود هم خواهان حضور این دو در تیمش شده بود.  البته آنچلوتی می‌داند که راضی کردن گرت بیل به جدا شدن از رئال کار ساده‌ای نخواهد بود. با اینکه رئال تمایل دارد بیل را به فروش برساند ولی ستاره ولزی از زندگی خود در پایتخت اسپانیا راضی است و کم به میدان فرستاده شدن در رئال هم نتوانسته او را از تصمیم به ماندگار شدن در این تیم منصرف کند. با اینحال مارکا می‌گوید آنچلوتی معتقد است که توان راضی کردن گرت بیل را دارد.

 

دستمزد بالای گرت بیل دیگر مشکلی است که اورتون با آن مواجه است. فرهاد مشیری رئیس اورتون به گزارش مارکا قصد دارد برای راضی کرد این دو ستاره رئال و به خصوص گرت بیل به او قراردادی طولانی‌مدت پیشنهاد بدهد تا او راضی شود در مقابل این قرارداد بلندمدت به دریافت دستمزد کمتر رضایت دهد. در حال حاضر از قرارداد بیل با رئال دو سال و از قرارداد خامس با این تیم یک فصل باقی مانده است.

 

اورتون کارلو آنچلوتی (سرمربی) خامس رودریگز گرت بیل رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اورتون کارلو آنچلوتی سرمربی خامس رودریگز گرت بیل رئال مادرید کارلو آنچلوتی گرت بیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۸۹۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنچلوتی: در بهترین حالت، بارسا مستحق ۱ امتیاز بود

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در یک بازی جذاب موفق شد با نتیجه ۳-۲ بارسلونا را شکست دهند. شاگردان ژاوی هرناندز در این دیدار دو بار جلو افتادند اما درنهایت این رئال بود که هر دو بار به بازی برگشت و درنهایت با گل جود بلینگام به پیروزی رسید. کارلو آنچلوتی در صحبت‌های پس از بازی‌اش، نظراتش در مورد بازی را اظهار کرد.

پیروزی ۳-۲؟
ما توانستیم شرایط را به خوبی مدیریت کنیم، دو بار نیاز داشتیم که بازی را برگردانیم و توانستیم. تا آخرین قطره انرژی در یک هفته که فراموش‌نشدنی بود، به موفقیت رسیدیم.

هفته‌ای عالی برای رئال؟
دو بازی سخت داشتیم، ما اکنون در موقعیت خوبی برای مقطع آخر فصل قرار داریم. فکر می‌کنم با همدیگر می‌توانیم به دستاورد مثبتی در این فصل برسیم. قهرمانی لیگ بسیار نزدیک‌تر است.

بهترین لحظه بازی؟
آخرین لحظه. گل جود. به بازیکنانم افتخار می‌کنم. هفته‌ای فراموش‌نشدنی بود.

تعویض وینیسیوس؟
یک تعویض تاکتیکی بود. او خودش راضی نبود و می‌خواست بازی کند.

درخشش واسکز؟
بازیکنی بسیار مهم. او با کارواخال که یکی از بهترین‌های جهان است رقابت می‌کند. دنی می‌توانست بازی کند اما لوکاس در فرم بسیار خوبی است.

بارسلونا مستحق برد بود؟
خب بیایید ببینیم، شاید فقط یک مساوی. این هم برای ما برای قهرمانی لالیگا بد نمی‌شد.

دیگر خبرها

  • سوال بزرگ بخشی از رئال مادرید؛ چرا آنچلوتی به آردا گولر فرصت کافی برای بازی نمی‌دهد؟
  • چرا باید برای کارلو آنچلوتی احترام قائل شویم؟
  • طعنه کاپلو به لالیگا: این هم از بهترین لیگ دنیا!
  • پاداش آنچلوتی به ستاره‌های رئال پس از پیروزی
  • من تا پایان فوتبالم در رئال می‌مانم
  • خونسردی جالب کارلو آنچلوتی پس از گل برتری مقابل بارسلونا در دقیقه 91 / فیلم
  • آنچلوتی: نمی‌خواهم درباره صحبت‌های ژاوی اظهارنظر کنم
  • آنچلوتی: در بهترین حالت، بارسا مستحق ۱ امتیاز بود
  • خلاصه بازی جذاب رئال مادرید و بارسلونا؛ پیروزی شاگردان آنچلوتی
  • آنچلوتی: 5 مدافع مقابل منچسترسیتی؟ لازم باشد با 7 نفر و 2 دروازه‌بان دفاع می‌کنیم!