Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در پیامی شهادت سردار حاج میرزا محمد سلگی از جانبازان دوران دفاع مقدس را تسلیت گفت. تاریخ انتشار: 11:05 - 15 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۰۹۵۴۵

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری میزان، حمیدرضا حاجی بابایی رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در پیامی شهادت سردار حاج میرزا محمد سلگی از جانبازان دوران دفاع مقدس را تسلیت گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

آب هرگز نمی‌میرد.حاج میرزا چه کردی، در توسل‌های عاشقانه‌ات، در شب شهادت کوثر رسول الله، که در همان سحرگاه، پهلوی زخمی ات تداعی گر، پهلوی شکسته،مادر سیدالشهداء گردید.

حاج میرزا چه کردی در توسل های عاشقانه ات، با بزرگ جانباز کربلا، که شهره شدی، به روضه های مشک ابوالفضل‌العباس...

حاج میرزا چه کردی با قلب رئوف رهبر معظم انقلاب که عاشقانه گفت: اکر برای من ممکن بود، برای دیدن این جانباز و شهید زنده به همدان می‌رفتم.

حاج میرزا ، در زمزمه های دلتنگی‌ات از فراق حاج حسین همدانی گفتی، گفتی که دلتنگم، گفتی که در مرصاد خون، در کنار پاهای جاماندهات، خدا را قسم دادی، که خدایا بحق دست های ابوالفضل و این پاهای بریده، جان از ما نپذیرفتی، اعضایمان را به قربانی امام و مقتدایمان بپذیر و بحق این پاهای بریده معمار کبیر انقلابمان را پشتیبان باش‌.

حاج میرزا، امروز دعایت مستجاب شد، که به درگاهش بارها استغاثه کردی کاش از این هم شهیدتر می شدم، تا پیش او روسفیدتر می شدم، مبارک بادت این وصال ،که تا به امروز هم شهید زنده انقلاب بودی.....

شهادت سردار برومند سپاه جمهوری اسلامی ایران، جانباز شهید سردار حاج میرزا سلگی را، که به عنوان یکی از ستونهای خیمه سپاه همدان در فرماندهی گردان حضرت ابوالفضل، حماسه های ماندگار آفرید، به محضر رهبر معظم انقلاب، ملت بزرگ ایران، مردم شریف انصارالمجاهدین همدان و بیت مکرم شهید والامقام و خانواده های شهدا و ایثارگران و همرزمان گرانقدر ایشان تسلیت و تهنیت می‌گویم و از خداوند سبحان مسألت می‌نمایم، بر درجات معنوی ایشان افزوده و بر خوان گسترده اوِلیاء و شهیدان و صالحان میهمانشان گرداند و برای ما نیز توفیق ادامه راه ایشان را در پاسداشت راه شهدا و ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تلاش برای سیادت و سربلندیکشورمان را که آرزوی دیرینه تمام شهدای انقلاب بود، عطا نماید.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شهید سلگی حاجی بابایی شهادت سردار حاج میرزا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۹۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت رئیس جمهوری در پی درگذشت پدر شهیدان خرسندیان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، در متن پیام تسلیت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی آمده است: درگذشت مرحوم حاج امراله خرسندیان، پدر بزرگوار شهیدان والامقام، الله‌کرم، الله‌کس و محمد خرسندیان و جانبازان سرافراز مهدی و الله‌رحم خرسندیان، موجب تاثر خاطر شد.

رئیس جمهور افزود: این پدر فداکار که با ایمان راسخ به آموزه‌های اسلامی و ارزش‌های متعالی انقلاب، همه سرمایه‌های ارزشمند زندگی خود را برای عزت و اقتدار میهن اسلامی روانه میدان ایثار و شهادت کرد، بی‌شک شأنی رفیع در پیشگاه الهی خواهد داشت.

آیت‌الله رئیسی عنوان کرد: اینجانب مصیبت وارده را به مردم شریف استان کهگیلویه و بویر احمد و خانواده مکرم این فقید سعید تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان علو درجات و همجواری با شهیدان گرانقدرش و برای عموم بازماندگان معزز صبر و سلامتی مسألت دارم.

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت رئیس جمهور برای درگذشت پدر سه شهید
  • السنوار شهادت پسران و نوه‌های هنیه را به او تسلیت گفت
  • تقدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران از شرکت بیمه دی
  • بلاتکلیفی رینگ چهارم حدفاصل پل سردار شهید سلیمانی تا شش‌راه برطرف شود
  • پیام تسلیت رئیس جمهوری در پی درگذشت پدر شهیدان خرسندیان
  • رئیس جمهور در پیامی درگذشت پدر شهیدان خرسندیان را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت وزیر کشور در پی در گذشت پدر شهیدان خرسندیان
  • پیام تسلیت مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در پی شهادت جانباز ۷۰ درصد بهرام ولیخانی
  • پیام تسلیت مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در پی شهادت بهرام ولیخانی
  • پیام تسلیت رئیس جمهور برای درگذشت مادر سه شهید