Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیبانی تذرجی گفت: بر اساس بخشنامه سازمان اداری و استخدامی، نحوه حضور کارمندان در ادارات، بانک‌ها و بیمه‌ها تا ۲۰ فروردین ۹۹ یعنی تا پایان اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از هرمزگان و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری، « نازنین شیبانی تذرجی » به تشریح نحوه حضور پرسنل ادارات، شرکت ها، سازمان ها و نهادهای مختلف استان در محل کار را تا پایان طرح فاصله گذاری اجتماعی پرداخت و اظهار کرد: به منظور جلوگیری از احتمال بروز پیک دوم بیماری در پایان تعطیلات ایام نوروزی ناشی از بازگشت نیروهای شاغل، تمامی دستگاه های اجرایی به خصوص صنایع استان موظف به غربالگری و تب سنجی کارکنان خود از روز شنبه خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اضافه کرد: دور کاری و اعطای مرخصی استحقاقی(بدون احتساب) برای کارکنانی که حضور آنها در محل کار ضروری نیست، با رعایت نوبت کاری توسط مدیران  انجام شود  تا خللی در خدمات رسانی به مردم وارد نشود.

 

معاون مدیریت و توسعه منابع استانداری هرمزگان ادامه داد: شرایط مناسب  بهداشتی در محل کار برای پرسنلی که حضور آنها در محل کار ضروری است، ایجاد شود و چنانچه فردی از استان های آلوده باز گشته و دارای علائم  مشکوک است با هماهنگی مدیران  نسبت به قرنطینه دوهفته ای آن اقدام شود..

 

شیبانی تذرجی تاکید کرد: ساعت کاری در این ایام طبق روزهای عادی از ساعت ۷ صبح الی ۱۴:۳۰ خواهد بود. معاون استاندار از کارکنان خواست تا زمان قطع کامل بیماری کرونا نسبت به رعایت پروتکلهای بهداشتی اقدام جدی کنند.

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: دورکاری کارمندان ویروس کرونا هرمزگان محل کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۹۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش قیمت گوشت مرغ در بازار یزد

شاه حسینی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد گفت: این تصمیم بر اساس روند کاهشی قیمت گوشت مرغ در استان و تصویب کاهش ان از سوی دولت اعلام شده است و عرضه گوشت مرغ بالاتر از ۸۰ هزار تومان تخلف است و با آن برخورد خواهد شد.

وی اظهار داشت: بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار قطعه در استان جوجه ریزی شده است که نسبت به سال قبل ۳۱ درصد رشد داشته است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد افزود: در این نشست هم چنین از همه وارد کنندگان و مباشران گوشت قرمز خواسته شد برنامه زمان بندی خود را برای واردات گوشت قرمز از کشور‌های دیگر اعلام کنند.

وی بیان داشت: با پیگیری‌های جهاد کشاورزی استان و اعطای تسهیلات لازم نیز قرار شد واحد‌های راکد و غیر فعال دامداری و دامپروری استان برای تولید گوشت قرمز فعال شوند.

شاه حسینی تصریح کرد: رصد و نظارت بر بازار گوشت قرمز نیز در استان با جدیت بیشتری ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: در موضوع حبوبات نیز که در فروردین ماه شاهد افزایش قیمت حدود ۲۰ درصدی در اقلام بودیم مقرر شد پیگیری‌های لازم در تهران برای تامین و تخصیص ارز وارد کنندگان انجام شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار یزد گفت: مقرر شد سهمیه شکر ابلاغی به استان نیز هم چنان با نرخ مصوب از طریق سکو‌های تنظیم بازار توزیع شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • انحلال آنروا بحران انسانی در غزه را عمیق‌تر و قحطی را تسریع می‌کند
  • آخرین وضعیت اجرای قانون بودجه کشور
  • فرهنگ تجلیل از کارگران در جامعه تبیین شود
  • کاهش قیمت گوشت مرغ در بازار یزد
  • قانون جهش دانش‌بنیان مهم‌ترین سرفصل کاری معاونت علمی در ۱۴۰۳
  • اختصاص اعتبار ویژه به روستاهای فاقد دهیاری گچساران
  • تقویت روابط خارجی هدف مدیران اقتصادی قزوین است
  • پایان اختلافات؛ نصرالله خواجه‌ گیری در تمرین استقلال حاضر شد
  • مدیران گره‌گشای مشکلات مردم باشند
  • نقشه جذاب بارسا: ستاره‌های جدید در راه هستند