Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-18@17:59:59 GMT

عراق مجوز فعالیت رویترز را تعلیق کرد

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۹۲۵۴

سازمان رسانه و ارتباطات عراق روز پنج شنبه از تعلیق سه ماهه مجوز فعالیت دفتر نمایندگی خبرگزاری رویترز در بغداد به دلیل انتشار اخبار نادرست درباره مبتلایان ویروس کرونا در این کشور خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،   به نقل از مهر، سازمان رسانه و ارتباطات عراق روز پنج شنبه از تعلیق سه ماهه مجوز فعالیت دفتر نمایندگی خبرگزاری رویترز در بغداد خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس این گزارش، سازمان رسانه و ارتباطات عراق اعلام کرد که مجوز فعالیت دفتر نمایندگی رویترز را به دلیل اخبار ناصحیح درباره مبتلایان ویروس کرونا در این کشور به مدت سه ماه تعلیق کرد.

روزنامه نیویورک تایمز خبری را به نقل از خبرگزاری رویترز منتشر کرد که آمده بود هزاران نفر در عراق به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند، اما دولت عراق انتشار این آمار را مخفی کرده و از کادر پزشکی این کشور خواسته است تا درباره این آمار سخنی نگویند.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: رویترز کرونا تعلیق مجوز فعالیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۹۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۲۲ هزار آموزشگاه آزاد و ۶۵۷ مرکز دولتی فنی‌حرفه‌ای در کشور

معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی راهبرد اصلی سازمان در سال ۱۴۰۳ را صدور و تمدید مجوز مراکز کارآموزی جوار و بین کارگاهی اعلام کرد و گفت: بیش از ۲۲ هزار آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای و ۶۵۷ مرکز آموزش دولتی در کشور فعالیت می‌کنند.

به گزارش ایمنا، مهرداد عظیمی امروز - سه‌شنبه بیست‌وهشتم فروردین- در نشست خبری اظهار کرد: تدوین استانداردهای آموزش و شایستگی، ارائه آموزش‌های مهارتی، تخصصی و فنی و آموزش‌های نرم از طریق مراکز آموزش دولتی و خصوصی از جمله مأموریت‌های سازمان فنی و حرفه‌ای است و اکنون بیش از ۲۲ هزار آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای و ۶۵۷ مرکز آموزش دولتی فعالیت هستند همچنین ۴ هزار و ۸۰۰ کارگاه آموزشی در درون مراکز آموزش دولتی وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه سازمان با سابقه ۵۰ ساله تا سال گذشته فاقد اساسنامه بود، خاطرنشان کرد: در سال قبل با مصوبه مجلس و تأیید شورای نگهبان دارای اساسنامه شد و اساسنامه سازمان به تصویب رسید.

رئیس سازمان فنی و حرفه‌ای از ارائه ۲ میلیون و ۲۸۰ هزار نفر دوره آموزش در سال گذشته در بخش دولتی و غیردولتی خبر داد و گفت: این آموزش‌ها نسبت به دوره مشابه قبل ۳۲ درصد رشد داشته است.

عظیمی آمار صدور مجوزها آموزشگاه‌های آزاد در سال گذشته را ۱۷ هزار و۶۵۰ مجوز اعلام کرد و ادامه داد: نسبت به دولت قبل در این بخش ۳۵ درصد رشد را شاهد بودیم همچنین ۲ میلیون نفر سنجش مهارت و صلاحیت حرفه‌ای در سال قبل انجام شده است که نسبت به دوره قبل ۴۲ درصد رشد داشته است.

وی از وجود ۴ هزار و ۸۰۰ کارگاه آموزشی در کشور خبر داد و تصریح کرد: ۳۶ هزار مجوز آموزشگاه آزاد هم صادر کردیم که ۲۲ هزار مورد آن فعال است.

منبع: ایسنا

کد خبر 745069

دیگر خبرها

  • محمود عباس درخواست دولت بایدن برای تعلیق رای‌گیری عضویت فلسطین در سازمان ملل را رد کرد
  • پیام نشست کمیته مشترک قضایی سوریه، عراق و ایران؛ تقابل با تروریسم و صهیونیسم
  • احتمال تعلیق موقت تباس از ریاست لالیگا
  • تقویت روابط خارجی هدف مدیران اقتصادی قزوین است
  • افتتاح دفتر نمایندگی اتاق مشترک ایران و آلمان در خرمشهر
  • تعلیق فعالیت رسانه های نور و بریا در افغانستان
  • رشد ۱۲ برابری صدور مجوز تاسیس آموزشگاه فنی و حرفه‌ای
  • صدور بیش از ۱۷ هزار مجوز برای تاسیس آموزشگاه فنی و حرفه‌ای در سال گذشته
  • فعالیت ۲۲ هزار آموزشگاه آزاد و ۶۵۷ مرکز دولتی فنی‌حرفه‌ای در کشور
  • سفارت هلند فعالیت خود در تهران را از سر گرفت