Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک مقام ارشد پزشکی استرالیا روز جمعه اعلام کرد که ممکن است ۱۰ میلیون نفر در سراسر جهان به ویروس کرونا مبتلا شده باشند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ آمار رسمی خبرگزاری رویترز از ابتلای یک میلیون نفر در سراسر جهان به کووید – ۱۹ حکایت دارد، اما مقام مزبور تاکید کرد که رقم واقعی مبتلایان جهانی احتمالا ۱۰ برابر بیش از رقم اعلام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«برندن مورفی» مقام استرالیایی به خبرنگاران گفت: در سراسر جهان، رقم مبتلایان از یک میلیون نفر فراتر رفته، اما معتقدیم که رقم حقیقی،۵ یا ۱۰ برابر این تعداد است.

وی یادآور شد که نرخ مرگ و میر در سراسر جهان بسیار متفاوت است، از اینرو باور داریم که بسیاری از مبتلایان شناسایی نشده اند.

سازمان جهانی بهداشت از کشورهای سراسر جهان خواسته است آزمایش کرونا روی شهروندانشان را جدی تر بگیرند. همچنین برخی منتقدان، تفاوت ها در نحوه شمارش موارد ابتلا به کرونا در برخی کشورها را مورد انتقاد قرار داده اند.

چین که کرونا اواخر سال گذشته میلادی از آنجا شایع شد، به تازگی شمارش موارد بی نشانه ویروس کرونا را آغاز کرده، امری که انتقاد برخی کارشناسان بین المللی را برانگیخته است.

مورفی گفت که بدون انتقاد از چین یا هر کشور دیگری نمی توان به آمار مبتلایان فراتر از آمار ارائه شده در استرالیا اعتماد کرد.

وی افزود: تنها آماری که واقعا به درستی آن ایمان دارم، آمار ارائه شده در استرالیا است.

استرالیا تاکنون ۵ هزار و ۳۰۰ مورد ابتلا به کرونا را گزارش داده و ۲۸ مورد مرگ ناشی از این بیماری را به ثبت رسانده است.

براساس جدیدترین آمار، یک میلیون و ۱۶ هزار و ۲۷۸ نفر در سراسر جهان به کرونا مبتلا شده اند. از این تعداد، ۲۱۳ هزار و ۱۲۶ نفر بهبود یافته و ۵۳ هزار و ۲۳۶ نفر فوت شده اند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا ویروس کرونا کرونا در ایران کووید 19 سراسر جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۹۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار باورنکردنی اسکار کلوپ در بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، در رختکن بارسا لقبی جالب برای اسکار هرناندز، برادر ژاوی، پیدا کرده‌اند. دستیار ژاوی به دلیل ریش، عینک و حرکاتش شباهت زیادی به یورگن کلوپ دارد و به همین دلیل به او لقب اسکار کلوپ را داده‌اند.

در ابتدا نام مستعار کلوپ بیش از هر چیز دیگری شبیه یک حکایت خنده دار به نظر می رسید، اما کم کم نام اسکار هرناندز با مربی آلمانی عجین شد، آن هم بیشتر به دلیل نتایج در زمین تا شباهت ظاهری اش با سرمربی لیورپول. 

با پیروزی این شنبه در کادیز، برادر ژاوی هشتمین بازی خود را روی نیمکت با پیروزی پشت سر گذاشت. رکوردی که فقط در دسترس مربیان بزرگ تاریخ بارسلوناست. رکورد او کاملاً باورنکردنی است: هشت بازی، هشت برد، 19 گل زده و 3 گل خورده.

همه چیز از یک بازی دوستانه در جریان تور تابستانی دو سال پیش شروع شد، زمانی که ژاوی مجبور شد به دلیل مشکل ویزا در اسپانیا بماند و دیرتر راهی آمریکا شود. این وضعیت اسکار را مجبور کرد تا در پیروزی قاطع (0-6) مقابل اینتر میامی مربی اول بارسا شود.

اولین بازی رسمی او برابر والنسیا در نوکمپ بود، 1-0 با گل رافینیا. بارسا نیم ساعت را نیز به دلیل اخراج آرائوخو ده نفره بازی کرد. سپس پیروزی های 2-0 برابر کادیز، 4-3 برابر ویارئال، 1-0 مقابل مایورکا، 3-0 مقابل اتلتیکو، 1-0 برابر لاس پالماس و بازی دیشب برابر کادیز(1-0) با حضور اسکار به عنوان سرمربی به دست آمدند. در تمام این بازی ها ژاوی محروم بود.

اسکار در بازی روز اول در ختافه نیز مجبور شد به دلیل اخراج برادرش در دقیقه 70، نقش مربی اول را بر عهده بگیرد، اما او فقط 20 دقیقه روی نیمکت بود و منصفانه نیست این بازی را با نام او بنویسیم.

احتمالا بازی دیشب آخرین حضور اسکار به عنوان سرمربی بارسا بود چرا که ژاوی از فصل بعد دیگر مربی بارسا نیست.

دیگر خبرها

  • اسرائیل شاهد از بین رفتن سریع اعتبار خود در سراسر جهان است
  • صهیونیست‌ها معنای پاسخ واقعی ایران را درخواهند یافت
  • امن ترین خطوط هوایی جهان کدامند
  • (ویدئو) چاقوکشی در کلیسایی در استرالیا
  • ۷ میلیون بازدید از اماکن تاریخی ثبت شده است
  • (ویدئو) WMC ۲۵۰EV:عجیب‌ترین موتورسیکلت واقعی جهان؟!
  • WMC 250EV: آیا عجیب ترین موتورسیکلت واقعی جهان است؟ (فیلم)
  • آمار باورنکردنی اسکار کلوپ در بارسلونا
  • شیوع بیماری سالک در سمنان به کمترین میزان در ۲۴ سال گذشته رسید
  • امشب صدها میلیون نفر در سراسر جهان بیدار می‌مانند