Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا،جانی اینفانتینو در گفت‌وگو با روزنامه «گاتزتا دلو اسپورت» ایتالیا درباره شرایط حاکم بر فوتبال جهان در نتیجه شیوع ویروس کرونا و اتفاقاتی که پس از این بحران برای فوتبال خواهد افتاد، گفت: فوتبال مهمترین چیز نیست، سلامت در رتبه اول قرار دارد و باید تا زمانی که این بیماری را شکست نداده‌ایم در اولویت‌مان هم باقی بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دنیا با چالشی جدید روبه‌رو شده است و باید در کنار هم باشیم و به صورت تیمی کار کنیم. این درسی است که فوتبال می‌تواند به ما بدهد؛ اینکه به صورت تیمی کار کنیم.

رئیس فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) صحبت‌های خود را این‌طور ادامه داد: همه ما دوست داریم از فردا فوتبال را دوباره ببینیم، اما نمی‌دانیم چه زمانی دوباره می‌توانیم بازی‌ها را از سربگیریم و هیچ‌کس در جهان نمی‌داند چه زمانی می‌توانیم مانند گذشته بازی کنیم. این خیلی مهم است که فوتبال از دستورالعمل‌های مقامات بهداشت و دولت‌ها پیروی کند و خیلی مهم است که فوتبال الگوی خوبی برای دیگران باشد، چون چیزی که واضح است این است که هیچ مسابقه‌ای مهمتر از جان انسان‌ها نیست.

وی تصریح کرد: همه ما باید به وضوح این را در ذهن خود داشته باشیم که با اعتمادبه‌نفس کار و به آینده مثبت فکر کنیم. باید به آینده نگاه کنیم و نباید ناامید باشیم و این‌طور فکر کنیم که ویروس کرونا روی ما تأثیر خواهد گذاشت. دنیای ما و فوتبال، هر دو پس از بازگشت به شرایط عادی، متفاوت خواهد بود. مسئولیت ما به‌عنوان مدیران فوتبال این است که اول از همه اطمینان دهیم که فوتبال می‌تواند زنده بماند و دوم اینکه یک بار دیگر به جلو حرکت کنیم. این نه تنها مسئولیت ما، بلکه وظیفه ماست.

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: فیفا جانی اینفانتینو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۹۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سردار برای بازی متفاوت رم فیکس شد

به گزارش "ورزش سه"، دیدار امشب رم و اودینزه مسابقه‌ای ویژه و ‏متفاوت خواهد بود. ‏

بازی دو تیم یازده روز پیش طبق برنامه در حال برگزاری بود که در ‏دقیقه 71 ایوان اندیکا ستاره رم ناگهان از هوش رفت. درحالی‌که همه ‏نگران سکته قلبی این بازیکن بودند بازی نیمه‌کاره رها ماند و ‏فدراسیون فوتبال ایتالیا اعلام کرد درباره بازی تصمیم‌گیری خواهد ‏کرد. ‏

در نهایت اعلام شد که این بازی نه از ابتدا بلکه از همان جایی که ‏متوقف شده و با همان نتیجه یعنی تساوی 1-1 ادامه پیدا خواهد ‏کرد. یعنی امشب در خانه اودینزه شاهد حدود بیست دقیقه مسابقه ‏خواهیم بود تا تکلیف امتیازها مشخص شود. ‏

یک تفاوت مهم بازی امشب برای رم حضور فیکس سردار آزمون ‏است. آزمون در بازی 14 آوریل در فهرست هم حضور نداشت اما ‏درخشش سردار و گلزنی او در بازی سه روز پیش مقابل بولونیا باعث ‏شده ستاره ایرانی توسط دانیله ده‌روسی در ترکیب اصلی این مسابقه ‏قرار بگیرد. ‏

ترکیب اصلی رم برای دیدار با اودینزه:‏

اسویلار، کارسدروپ، کریستانته، اسمالینگ، پیگرینی، تامی آبراهام، ‏پائولو دیبالا، مانچینی، اسپینازولا، آنخلینیو، سردار آزمون.

دیگر خبرها

  • سردار برای بازی متفاوت رم فیکس شد
  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • بازیکنان برای تراکتور باید سرشان را هم بدهند/ باید همدل باشیم
  • بازگشت جام‌حذفی؛ فرصت تاریخی پرسپولیس برای عبور از استقلال
  • پرسپولیس و آلومینیوم اراک؛ باز هم منتظر شگفتی باشیم؟
  • شاگردان نکونام میزبان یک استقلالی متفاوت (عکس)
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • «پرویز خان» به خانه‌ها رسید/ روایتی متفاوت از مربی اخلاق فوتبال در راه اکران آنلاین
  • روایتی متفاوت از مربی اخلاق فوتبال در راه اکران آنلاین
  • بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال