Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-16@17:45:19 GMT

فراخوان پذیرش سرباز امریه در وزارت علوم اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۹۳۷۸

فراخوان پذیرش سرباز امریه در وزارت علوم اعلام شد

مشمولان وظیفه و دانش آموختگانی که تمایل به گذراندن دوره سربازی خود در قالب نیروی امریه ارتباط با صنعت در وزارت علوم را دارند، می توانند تا بیستم فروردین‌ماه ۱۳۹۹ در سایت امریه وزارت علوم ثبت‌نام کنند.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، وزارت علوم فراخوان پذیرش سرباز امریه را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این وزارتخانه با هدف به کارگیری نیروهای متخصص با مدرک کارشناسی ارشد یا دکتری در دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری سراسر کشور و به منظور بهره‎مندی از خدمات آنان در امور ارتباط با صنعت ، پژوهشی و کار در آزمایشگاه‌ها به تشخیص معاونت پژوهش و فناوری، از مشمولان واجد شرایط دعوت به همکاری کرده است.

*مشمولان مجاز به ثبت‌نام

تمامی مشمولان وظیفه و دانش آموختگانی که تمایل به گذراندن دوره سربازی خود در قالب نیروی امریه ارتباط با صنعت را دارند، می توانند با داشتن برگه اعزام با تاریخ اول تیرماه سال ۹۹ برای اطلاع از اعلام نیاز استان‌ها، شرایط جذب و مدارک مورد نیاز از یکم لغایت بیستم فروردین ماه ۱۳۹۹ نسبت به ثبت نام در سایت امریه وزارت علوم به نشانی www.amriye.msrt.ir اقدام کنند. 

نتایج اولیه این ثبت نام در  ۲۶ فروردین ماه ۱۳۹۹ اعلام خواهد شد. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: وزارت علوم کارشناسی ارشد فناوری پژوهش امریه وزارت علوم ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۹۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید تاریخ اعزام به خدمت مشمولان دارای برادر سرباز

از پلیس، سازمان وظیفه عمومی فراجا روز یکشنبه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: برابر ماده ۴۴ قانون خدمت وظیفه عمومی در مواردی که دو برادر همزمان در شرایط اعزام به خدمت قرار دارند، در صورتی که یکی از برادران درحال خدمت باشد، برادر دیگر در صورت نداشتن غیبت تا پایان خدمت برادر خود می‌تواند تاریخ اعزامش را تمدید کند.

مشمول فاقد غیبت جهت تمدید تاریخ اعزام به خدمت باید به همراه برگ اشتغال به خدمت برادر برای تمدید تاریخ اعزام به خدمت به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) مراجعه کند.

در مواردی که تاریخ اعزام به خدمت دو برادر همزمان باشد، تاریخ اعزام به خدمت یکی از آنان به مدت دو ماه تمدید می‌شود و درصورت ارائه گواهی اشتغال به خدمت، مشمول می‌تواند تا پایان خدمت دوره ضرورت برادرحین خدمت از تمدید تاریخ اعزام به خدمت بهره‌مند شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی نظام وظیفه

دیگر خبرها

  • جذب «امریه سربازی» توسط وزارت علوم
  • مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم «امریه سربازی» جذب می‌کند
  • وزارت علوم امریه سربازی جذب می‌کند
  • فراخوان جذب نیروی امریه در وزارت علوم
  • اعلام فراخوان پذیرش امریه سربازی آستان قدس رضوی
  • سهمیه امریه سربازی دانشجویان پسادکتری تخصیص یافت
  • ارتباط با صنعت؛ پر ادعا اما بی‌سازوکار/ وزارت علوم از متخصصین در تصمیم‌گیری‌ها استفاده کند
  • ارتباط با صنعت؛ پر ادعا اما بی‌ساز و کار/ وزارت علوم از متخصصین در تصمیم‌گیری‌ها استفاده کند
  • تمدید تاریخ اعزام به خدمت مشمولان دارای برادر سرباز
  • ۱۵ اردیبهشت؛ آخرین مهلت اعلام نیاز‌ها در سامانه وزارت علوم