Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- شماری از پرستاران و کارکنان بهداشتی در اقدام اعتراض آمیز اعلام کردند بیم دارند به خاطر کمبود تجهیزات مراقبتی جان خود را از دست بدهند. تاریخ انتشار: 11:41 - 15 فروردين 1399 - کد خبر: ۶۰۹۵۵۴ به گزارش گروه چندرسانه‌ای خبرگزاری میزان، یک پرستار معترض گفت: پا گذاشتن به بیمارستان (برای ما) واقعاً ترسناک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ترس از اینکه ممکن است بمیرید باعث می‌شود نتوانید روی مراقبت از بیماران تمرکز کنید. چون بسیار نگرانید که بمیرید. شرایط واقعاً سخت است و الان تجهیزات مراقبتی حتی بیشتر از قبل سهمیه بندی شده است.

پرستار دیگری گفت: بسیاری از پرستاران عصبانی هستند. همه ناامید هستند. خیلی از کارکنان و پرستاران در پایان شیفت گریه می‌کنند,، چون نمی‌دانند آیا وقتی به خانه می‌روند، ناقل ویروس هستند و ممکن است اعضای خانواده شان را مبتلا کنند، آن‌ها نمی‌دانند روز بعد چه می‌شود. ما با انبوه بیماران رو به رو هستیم. ما با انبوه بیمارانی هم رو به رو هستیم که بر اثر این بیماری جان می‌بازند و در نهایت این ما هستیم که تجهیزات کافی برای محافظت از خود در بیمارستان نداریم.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی بیشتر ببینید:  سناتور آمریکایی: ثروتمندترین کشور جهان برای حفاظت از خود «ماسک، دستکش و لباس مخصوص» ندارد؟

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرستاران آمریکا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۹۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جبران کاهش جمعیت با ربات‌های انسان‌نما

ایتنا - روزیاتو گزارش داد که باتوجه به کاهش نرخ زاد و ولد، تا سال ۲۰۵۰ حدود ۷۵ درصد از کشورهای جهان به زیر سطح جایگزینی جمعیت سقوط خواهند کرد و جمعیت آن‌ها رفته‌رفته کاهش می‌یابد.
در حالیکه کاهش نرخ زاد و ولد در جهان، تا ۲۵ سال آینده چالشی بزرگ برای اغلب کشورهای جهان ایجاد خواهد کرد، کارشناسان معتقدند که ربات‌های انسان‌نما می‌توانند این خلأ را در جمعیت آینده جهان پر کنند.

روزیاتو گزارش داد که باتوجه به کاهش نرخ زاد و ولد، تا سال ۲۰۵۰ حدود ۷۵ درصد از کشورهای جهان به زیر سطح جایگزینی جمعیت سقوط خواهند کرد و جمعیت آن‌ها رفته‌رفته کاهش می‌یابد.

از چالش‌های مهمی که کمبود و کاهش جمعیت در جهان ایجاد خواهد کرد، مشکلات اقتصادی در جامعه و همچنین کمبود نفرات برای نگهداری از سالمندان است.

 

پروفسور لوییس سنتیس از دانشگاه تگزاس آمریکا معتقد است باتوجه به کاهش جمعیت در جهان به ویژه اروپا و آسیا در آینده‌ای نزدیک، با کمبود نیرو برای نگهداری و رسیدگی به سلامت و وضعیت غذای سالمندان مواجه خواهیم شد. اما ربات‌های انسان‌نما این توانایی را دارند که در آن زمان جایگزین انسان‌ها شوند و این کمبود و خلأ را به خوبی پر کنند. 

این پروفسور که در حال حاضر با تیمی حرفه‌ای بر روی ساخت رباتی به نام «دراکو ۳» کار می‌کند که فعلاً توانایی انجام کارهای ساده را دارد، می‌گوید: «به عقیده من تبدیل شدن ربات‌ها به کمکی در کار پرستاری اهمیت زیادی دارد.»

«دراکو ۳» در حال حاضر قادر است قهوه و غذاهای ساده درست کند و احتمالاً روزی هم خواهد رسید که بتواند ظرف‌های کثیف خانه را بشوید.

دیگر خبرها

  • ادبیات سخیف،بی ادبانه و گستاخانه را علیه جامعه بزرگ‌ پرستاری کنار بگذارید/ پرستاران هوشیار هستند و با عاملین این گستاخی ها برخورد جدی خواهند کرد
  • ایجاد فضای کسب‌وکار برای سازندگان و مردم در بازار مسکن ضروری است
  • نشانه های کمبود روی در بدن
  • استعمار غربی‌ها در استخدام پرستار از کشور‌های فقیر
  • تشکیل کارگروه مشترک دولت و انبوه‌سازان برای رفع مشکل مسکن
  • جبران کاهش جمعیت با ربات‌های انسان‌نما
  • کمبود ذخایر خونی در سراوان
  • استعفای مقام آمریکایی در اعتراض به حمایت واشنگتن از تل‌آویو
  • بازدید از اردوگاه های مراقبتی در خراسان رضوی
  • انتقاد فرماندار از کمبود امکانات، تجهیزات ونیرو درآتش نشانی