Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاطمه فکوریان بخشدار مرکزی ری همدلی و مشارکت مردم بخش مرکزی ری جهت پیوستن به پویش ملی و جهانی "درخانه می مانیم تا از کرونا در امان باشیم" و رعایت کامل طرح فاصله گذاری اجتماعی در روز طبیعت را نشان بلوغ فرهنگی اهالی فهیم این بخش دانسته و این اقدام را ستودنی خواندند.

به گزارش خبرگزاری برنا از تهران ؛ بخشدار مرکزی ری اظهار داشت: قطع زنجیره انتقال ویروس منحوس کرونا امری مشارکتی است که در خانه ماندن مردم سبب تسریع در نتیجه فعالیت جهادی خادمان شهری و روستایی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فکوریان در پایان گفت: از رفتار مسئولانه شهروندان بخش مرکزی ری در پرهیز سنت "سیزده بدر" در فضای باز و عدم حضور در اجتماعات، پارک ها و بوستان ها در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی و قطع انتقال بیولوژیکی ویروس منحوس کرونا تقدیر و قدردانی می نماییم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مرکزی ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۹۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزم جدی مدیریت شهری برای رفع دغدغه چند ساله شهروندان

شهردار منطقه ۱۵ با بیان اینکه طرح ساماندهی معتادان متجاهر در این منطقه به شکل مستمردرحال اجرا است، گفت: از ابتدای سال با اجرای طرح انضباط اجتماعی، ۱۶۰ نفر معتاد متجاهر در منطقه ۱۵ جمع آوری شده اند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد شیری شهردار منطقه ۱۵، با اشاره به دستور شهردار تهران مبنی بر ساماندهی و جمع‌آوری کودکان کار، متکدیان و معتادان متجاهر و زباله گرد‌ها گفت: مانند سنوات گذشته در نقاط آسیب‌زای منطقه ۱۵، از جمله بوستان‌های فدائیان اسلام، امید، مبعث، ولیعصر عج (بیسیم)، سه راه افسریه محدوده اسب سوار بسیجی و بزرگراه بعثت، خیابان خاوران و محلات اتابک، هاشم آباد، بیسیم و شوش، مانور‌هایی با هدف سامان بخشی اجتماعی و تامین امنیت شهروندان اجرایی شده است.

او با اشاره به اینکه بحث ساماندهی آسیب‌های اجتماعی یکی از مطالبات جدی شهروندان است، افزود: هدف اصلی جمع‌آوری معتادان بی خانمان و کارتن خواب، کاهش آسیب‌های اجتماعی و جرایم در سطح جامعه است و به همین سبب از ابتدای شروع طرح سامان بخشی اجتماعی تاکنون ۱۴۹ نفر مرد و ۱۱ نفر زن معتاد متجاهر، جمع آوری و به مراکز غربالگری منتقل شده‌اند.

شهردار منطقه با اشاره به اینکه این مانور با هدف بهبود کیفیت زندگی شهروندان و پیگیری درخواست‌های آنان اجرایی شده است، اظهار کرد: طرح انضباط اجتماعی با همراهی و مشارکت یگان‌های انتظامی، راهور، دادستانی و شهرداری منطقه ۱۵ از جمله معاونت اجتماعی و فرهنگی منطقه، شهرداران و مدیران اجتماعی نواحی، رییس اداره آسیب‌های اجتماعی منطقه، شهربانان و یگان حفاظت منطقه در حال اجراست.

همچنین شهروندان می‌توانند ضمن تماس با سامانه ۱۳۷ پلاس شهرداری تهران، کلونی‌های آسیب زا را اطلاع‌رسانی کنند تا گشت‌های حامی شهر اقدام به ساماندهی نقاط مورد نظر کنند.

دیگر خبرها

  • بیماری هموفیلی قابل کنترل است
  • عضویت بیش از ۱۵۶ هزار نفر در صندوق بیمه کارورزی استان مرکزی
  •  ارائه آموزش‌های شهروندی به بیش از ۴۴ هزار نفر در گرگان
  • بیمه شدگان اجباری در استان مرکزی هفت درصد افزایش یافت
  • عزم جدی مدیریت شهری برای رفع دغدغه چند ساله شهروندان
  • غرب باید قدردان رفتار مسئولانه و حرفه‌ای ایران در حمله تنبیهی اخیر باشد / علت توقیف کشتی اسرائیلی در تنگه هرمز
  • کاهش فاصله طبقاتی، عدالت اجتماعی و تحقق رشد اقتصادی ۸ درصدی
  • فعالیت ۲۸ روستای بخش بابلکنار در صنعت نوغانداری
  • سازمان پدافند غیرعامل مرجعی قابل اتکا در میان مردم است
  • سازمان پدافند غیر عامل مرجعی قابل اتکا در میان مردم است