Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،   مسئولان شهرستان های استان مرکزی در نقاط مختلف استان با سرکشی به بیمارستان‌ها و مکان‌های کنترل تردد ازنزدیک در جریان مقابله با شیوع و گسترش کرونا و درمان این بیماری قرار گرفتند و از جهادگران مقابله با کرونا قدر دانی کردند.

سرکشی امام جمعه شهرستان ساوه از بیمارستان‌ها

حجت الاسلام حسینی امام جمعه شهرستان ساوه بهمراه جمعی از طلاب با حضور در دو مرکز بیمارستانی مقابله با کرونا در ساوه از خدمات و تلاش‌های نیرو‌های درمانی این بیمارستان‌ها قدر دانی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار طلاب حوزه علمیه خواهران فاطمه الزهرا ساوه، با اهدا ۲۰۰ دست "گان بهداشتی" بهمراه میان وعده غذایی از زحمات و خدمات کادر درمانی بیمارستان‌های این شهر قدردانی کردند.

حجت الاسلام حسینی در این دیدار گفت: کادر درمانی کشوربرای مبارزه با بیماری کرونا با صبوری، برای نجات جان هموطنان، از خود ایثار و از خودگذشتگی نشان می‌دهند.

در این دیدار طلاب حوزه علمیه خواهران فاطمه الزهرا ساوه، با اهدا ۲۰۰ دست "گان بهداشتی" بهمراه میان وعده غذایی از زحمات و خدمات کادر درمانی بیمارستان‌های این شهر قدردانی کردند.

سرکشی فرماندار خمین به پارک‌ها و ورودی‌های این شهرستان

با توجه به اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی فرماندار شهرستان خمین ضمن سرکشی به بازار و پارک‌ها و همچنین ورودی‌های شهرستان از نحوه تعطیلی اصناف و کنترل ورودی شهرستان بازدید کرد.

سرکشی امام جمعه و فرماندار شهرستان کمیجان به گروه‌های کنترل تردد

حجت الاسلام مقدسی پور امام جمعه شهرستان کمیجان و فائض پور فرماندار این شهرستان به همراه جمعی از مسولان شهر میلاجرد از اکیپ ایست و ضمن سرکشی به گروه‌ای بازرسی سلامت شهرمیلاجرد
با اهدای شاخه گل از زحمات این افراد قدردانی کردند.

در این سرکشی مسئولان میلاجرد و کمیجان از چند نقطه ایست وبازرسی برای محدودیت تردد خودرو‌های عبوری، سه راهی امامزاده عباس وسه راهی محمود آباد بخش میلاجرد و ورودی روستای چلبی و سمقاور که از سوی نیرو‌های مردمی ونیروی سپاه و انتظامی و جمعیت هلال احمر شهرمیلاجرد کنترل می‌شود دیدن کردند.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا ویروس ویروس کرونا جهاد با کرونا بیمارستان ها امام جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۹۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت

علیرضا شهرجردی اظهار کرد: طی اعلام حادثه توسط اورژانس به مرکز پیام ۱۱۲ جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی مبنی بر برخورد یک دستگاه پراید وانت با پراید و حریق خودروی وانت پراید در کیلومتر ۷۰ محور قدیم تهران-ساوه، بعد از پرندک بلافاصله عوامل امدادی جمعیت هلال‌احمر شهرستان زرندیه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: امدادگران پایگاه زرندیه در محل حادثه، اقدام به رهاسازی سرنشینان کردند که هر ۲ سرنشین بر اثر این حادثه جان باختند و پس از رهاسازی پیکر هر ۲ متوفی تحویل عوامل آرامستان شد.

شهرجردی افزود: این عملیات در ساعت ۲ بامداد آغاز شد و ۲ ساعت پس از آن به پایان رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • میانه ظرفیت ایجاد و احداث کتابخانه مرکزی را دارد
  • پروژه ۳۸۴ واحدی مسکن ساوه هفته آینده آماده تحویل موقت است
  • ماموستا ملااحمد فخری؛ امام جمعه سابق جوانرود درگذشت
  • نخستین نشای مکانیزه برنج در شفت انجام شد
  • امام جمعه سابق جوانرود درگذشت
  • حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت
  • توانمندسازی مددجویان هدف اصلی کمیته امداد است
  • بیمارستان ‌صحرایی شهدای عملیات حاج عمران در «میربگ» دلفان راه‌اندازی می‌شود
  • بازدید امام جمعه پاوه از عملیات برفروبی «گردنه ته‌ته»
  • ساوه میزبان آزمون کشوری درجه ایثار شد