Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@09:30:47 GMT

دو تن سنگ معدن سرب قاچاق در اسفراین کشف شد

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۹۶۱۱

دو تن سنگ معدن سرب قاچاق در اسفراین کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مجید یگانه‌پور اظهار کرد: در راستای طرح عملیاتی مبارزه با استفاده غیرمجاز از معادن مأموران پاسگاه عباس‌آباد در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی موفق به شناسایی یک دستگاه خودرو نیسان حامل سنگ معدن غیرمجاز از نوع سرب شدند.

وی با اشاره به اینکه مأموران این خودرو را در سطح حوزه استحفاظی متوقف کردند، افزود: در بازرسی از این خودرو مقدار ۲ تن و ۴۰ کیلوگرم سنگ معدن کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فرماندهی انتظامی اسفراین با اشاره به اینکه در این رابطه یک نفر متهم نیز دستگیر و بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی تحویل شد، خاطرنشان کرد: خودرو به پارکینگ منتقل و سنگ معدن کشف‌شده تحویل اداره صنعت و معدن شهرستان شد.

یگانه پور بابیان اینکه ارزش این مقدار سنگ معدن بیش از ۱۶۳ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: اقدامات پلیس در راستای مبارزه با استفاده غیرمجاز از معادن در سطح شهرستان باقدرت ادامه دارد.

کد خبر 4891040

منبع: مهر

کلیدواژه: معدن نیروی انتظامی خراسان شمالی ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام فاصله گذاری اجتماعی طرح غربالگری سیلاب گرگان شهرکرد سال جهش تولید بارش باران روز طبیعت ضدعفونی سنگ معدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۹۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در محور فومن به سراوان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان گیلان از کشف ۲۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در بازرسی از یک دستگاه خودرو نیسان در محور فومن به سراوان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان و به نقل از پایگاه خبری پلیس گیلان، محمد خوش‌خلقت با بیان اینکه مبارزه با قاچاق سوخت یکی از اولویت‌های کاری مجموعه انتظامی است اظهار کرد: پلیس با اقدامات همه جانبه و رصد محورهای مواصلاتی از قاچاق و به تاراج رفتن این سرمایه ملی جلوگیری می‌کند.

وی با بیان اینکه پس از اقدامات انجام شده مشخص شد یک دستگاه خودرو باری نیسان در حال حمل سوخت قاچاق در مواصلاتی فومن به سراوان است، افزود: حین کنترل نامحسوس مسیر مورد نظر این خودرو شناسایی و متوقف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان گیلان از کشف ۲۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق از نوع نفت خبر داد و خاطرنشان کرد: در این خصوص متهم ۴۵ ساله با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

کد خبر 746921

دیگر خبرها

  • کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • توقیف محموله آرد قاچاق در قزوین
  • توقیف محموله بیش از ۵ تنی آرد قاچاق
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس +اطلاعیه پلیس
  • سيگار هاي قاچاق ميلياردي در بجنورد
  • ۳۷ هزار نخ سیگار قاچاق در بجنورد کشف شد
  • تصادف مرگبار سواری پژو پارس سوخت بر
  • کشف ۲۵۰۰ لیتر سوخت قاچاق در محور فومن به سراوان