Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت که مدتی است سرپرست جمعیت هلال احمر کشورمان شده، گفت: آماده‌ایم با اعلام شماره حساب، کمک های مردمی را دریافت کرده و به صورت شفاف توزیع کنیم.

به گزارش «تابناک»، دکتر کریم همتی در نشست خبری با اصحاب رسانه که به صورت آنلاین پخش می‌شد، با آرزوی بهروزی برای هموطنانمان در سال جدید، با تاکید بر همکاری بیش از 2 میلیون داوطلب با جمعیت هلال احمر کشورمان در طرح های غربالگری در کشور گفت: بحران کنترل شده اما تمام نه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باید به همه توصیه های قبلی ادامه دهیم و علاوه بر آنها چند نکته مهم دیگر را هم مدنظر قرار دهیم.   سرپرست جمعیت هلال احمر کشورمان غربالگری و تب سنجی 21 میلیون نفر از هموطنان مان در بازه سفرهای نوروزی در مبادی ورودی و خروجی شهرهای مختلف، گفت: از میان این افراد حدود 14 هزار نفر مشکوک به ابتلا به کرونا را با علائمی مانند تب شناسایی کرده و ارجاع دادیم.   تکمیل می‌شود...

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس جهش تولید مناجات شعبانیه ویروس کرونا جمعیت هلال احمر همتی کروناویروس جهش تولید مناجات شعبانیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۹۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی هلال احمر ایلام در دو سال گذشته ۹۰ درصد افزایش یافته است‌

ایسنا/ایلام مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر ایلام به افزایش ۹۰ درصدی امدادرسانی‌های این جمعیت به افراد آسیب دیده در دو سال گذشته اشاره کرد و گفت: نجاتگران هلال احمر به ۸۴۷ حادثه مختلف امدادرسانی کردند که نسبت به مدت مشابه دو سال قبل بیش از ۳۰ درصد عملیات‌های امداد و نجات، ۹۰ درصد انتقال مصدومین به مراکز درمانی و ۶۳ درصد تیم‌های عملیاتی اعزام شده به حوادث افزایش یافته است.

«حمزه محمدی‌مقدم» مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: در دولت سیزدهم اقدامات زیرساختی مهمی ‌با هدف تسهیل خدمت رسانی به مردم در هلال‌احمراستان انجام شده که بسیار چشمگیر و در دولت‌های گذشته کم سابقه بوده است، از جمله این اقدامات تأسیس ۳ شعبه هلال احمر در شهرستان‌های بدره، هلیلان و چوار، احداث  ۲ پایگاه امداد و نجات در پایانه مرزی مهران و سه راهی کارزان شهرستان سیروان، توسعه و تجهیز داروخانه جمعیت هلال احمر استان ایلام‌، احداث ۲ پروژه  انبار امدادی شهرستان سیروان و انبار امدادی شماره ۲ حوزه معاونت امداد و نجات، احداث پروژه‌های مرکز تخصصی و فوق تخصصی هلال ایلام، خاکبرداری زمین پایگاه امداد و نجات کل سفید دره‌شهر، خاکبرداری زمین سایت اداری جمعیت هلال احمر شهرستان بدره ، فاز دوم تکمیل اردوگاه امدادی آموزشی شهرستان ایوان و فاز تکمیلی مرکز فیزیوتراپی و توانبخشی است.

 وی از افزایش ۳۹ درصدی خدمات درمانی و دارویی در دو ساله دولت سیزدهم خبر داد و افزود: در طی ۲ سال گذشته بیش از ۸۷ هزار و ۷۵۰ نفر از انواع خدمات درمانی و دارویی مرکز جامع توانبخشی و داروخانه جمعیت هلال احمر استان ایلام بهره‌مند شدند که نسبت به مدت مشابه دو سال گذشته ۳۹ درصد افزایش یافته است.

محمدی‌مقدم از افزایش ۱۸۰ درصدی ایجاد خانه‌های هلال در استان ایلام خبر داد و افزود: خانه‌های هلال با ارائه آموزش‌های امدادی و اصول ارائه خدمات داوطلبانه به همگان به ویژه جوانان، جذب و سازماندهی اعضا به منظور ارائه خدمات داوطلبی به نیازمندان در شرایط عادی و بحرانی، در سطح محلات شهری و روستاها تشکیل می‌شوند که دو سال گذشته ۸۴ خانه هلال در مناطق شهری و روستایی استان ایجاد شده که میزان رشد خانه‌های هلال استان چه از نظر کمی و چه از نظر کیفی نسبت به مدت مشابه دو سال قبل افزایش ۱۸۰درصدی را نشان می دهد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام گفت: در حوزه آموزش نیز در دو سال گذشته بیش از ۳ هزار دوره آموزش های امداد و کمک های اولیه، عمومی، تخصصی و ضمن خدمت کارکنان در هلال‌احمر استان برگزار شده که بیش از ۱۴۶ هزار نفر از این آموزش ها بهره‌مند شدند، میزان این دوره‌های آموزشی نسبت به مدت مشابه قبل افزایش ۵۳ درصدی را نشان می‌دهد.

محمدی‌مقدم  از ۹۰ میلیارد ریال مساعدت و کمک هزینه درمان به ۴۵۰۰ نفر از بیماران نیازمند، محروم و خاص در دو سال گذشته خبر داد و افزود: در این مدت ۲۴ میلیارد ریال وام بلا عوض خدمات حمایتی و درمانی به مددجویان پرداخت شده که نسبت به مدت مشابه دوسال گذشته رشد ۷۳ درصدی، در اجرای کاروان‌های سلامت در مناطق محروم در همین مدت ۸۷ کاروان سلامت با اعتبار ۳۷ میلیارد ریال و بهره‌وری ۱۵ هزار و ۵۰۰ نفر انجام شده و رشد ۹۳ درصدی، در طرح حامیان سلامت رشد ۳۵ درصدی، در طرح نیابت رشد ۱۱۶ درصدی، در طرح حمایت ماندگار رشد ۱۸ درصدی، در طرح هلال رحمت رشد ۷۸ درصدی، در طرح ارمغان مهر رشد ۱۱ درصدی را نسبت به مدت مشابه دو سال قبل نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: در حوزه جوانان در دوسال گذشته در اجرای طرح‌های ملی نوروزی با برپایی ۱۷ پست به بیش از ۱۳۰ هزار نفر ارائه خدمات شده و در طرح شوق رویش نیز به ۳۰ هزار نفر خدمت رسانی، تعداد کانون‌های فعال دانشجویی، دانش آموزی، غنچه‌های هلال، تعداد برنامه‌های آموزشی و کارگاه‌های برگزار شده در حوزه جوانان و عضوگیری در رده‌های سنی جوانان و دانش‌آموزان رشد ۳۶ درصدی  نسبت به مدت مشابه سال قبل را نشان می‌دهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آماده‌باش نیروهای هلال‌احمر استان یزد / هشدار به کوهنوردان برای صعود به ارتفاعات
  • کمک بلاعوض ۴۵۰ میلیون تومانی جمعیت هلال احمر بردسکن به بیماران نیازمند
  • امدادرسانی هلال احمر ایلام در دو سال گذشته ۹۰ درصد افزایش یافته است‌
  • تهیه و توزیع ۵ هزار سبد معیشتی از سوی داوطلبان هلال احمر مازندران در نوروز ۱۴۰۳
  • آماده باش هلال احمر برای وقوع سیل در استان کرمان
  • هلال احمر استان بوشهر در آماده‌باش است
  • هشدار سیل در کرمان/ جمعیت هلال‌احمر در حالت آماده باش قرار گرفت
  • سرپرست پدافند غیرعامل هلال‌احمر منصوب شد
  • سرپرست ستاد پدافند غیرعامل هلال‌احمر منصوب شد
  • توزیع بیش از ۷ هزار بسته معیشتی و ۳ هزار وعده غذایی گرم توسط داوطلبان جمعیت هلال احمر