Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-29@14:51:29 GMT

رونالدو نخستین میلیاردر جهان فوتبال

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۹۶۸۷

رونالدو نخستین میلیاردر جهان فوتبال

به گزارش اسپورت، رونالدو یکی از ثروتمندترین ورزشکاران حال حاضر فوتبال جهان است که نه تنها در فوتبال بلکه در خارج از آن هم درآمدهای نجومی دارد.

تایگر وودز اسطوره گلف و فلوید می‌وذر اسطوره بوکس که هر دو آمریکایی هستند نخستین ورزشکارانی در جهان به شمار می‌آیند که ثروت آن‌ها از یک میلیارد دلار گذشته است و رونالدو این شانس را دارد که به این دو ورزشکار بپیوندد و به نخستین فوتبالیستی تبدیل شود که ثروت او بیشتر از یک میلیارد دلار می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود آنکه باشگاه یوونتوس دستمزد بازیکنانش را به خاطر ویروس کرونا کم کرد اما این باعث نشده است تا رونالدو زیاد تحت تاثیر قرار گیرد.

روزنامه بیزینس اینسایدر آمریکا نوشت که رونالدو در سال ۲۰۱۹ توانست به لطف نام تجاری CR۷، ۱۰۰ میلیون یورو به دست آورد.

طبق اعلام این روزنامه با پایان فصل ۲۰۱۹-۲۰۲۰ ثروت رونالدو به یک میلیارد دلار خواهد رسید تا او نخستین بازیکن فوتبال باشد که بعد از تایگر وودز و می‌وذر در این فهرست قرار می‌گیرد.

این روزنامه آمریکایی هم اعلام کرد که راجرر فدرر هم در سال جاری به نخستین میلیاردر این ورزش تبدیل خواهد شد.

کریستیانو رونالدو روزهای درخشانی را با پیراهن رئال مادرید تجربه کرد و بعد از کسب چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا که با چهار توپ طلا هم همراه بود رئال را ترک و راهی یوونتوس شد. او دومین فصل حضورش را هم در یووه پشت سر می‌گذارد و توانسته که با پیراهن این تیم هم عملکرد درخشانی از خود نشان دهد.

رونالدو الان دوران قرنطینه خود را به خاطر شیوع ویروس کرونا در بین بازیکنان یووه در پرتغال پشت سر می‌گذارد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: پارسی خبر کرونا کریستیانو رونالدو فوتبال فوتبالیست میلیاردر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۹۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زلاتان یک تیم عجیب معرفی کرد؛ حذف مسی و رونالدو!

چند هفته پیش رسما اعلام شد که زلاتان ابراهیموویچ رئیس ‏اولین جام جهانی تاریخ رقابت‌های فوتبال هفت نفره کینگز لیگ خواهد بود. ‏

زلاتان یکی از جدیدترین اسطوره‌های دنیای فوتبال است که اخیرا به کینگز لیگ پیوسته ‏تا محبوبیت این لیگ فوتبال هفت نفره بیش از پیش افزایش یابد. زلاتان امروز تیم ‏رویایی خود برای فوتبال هفت نفره را انتخاب کرد. انتخابی که خبرساز شد. ‏

ایبرا در تیم خود از سه اسطوره برزیلی استفاده کرد ولی در تیم رویایی او نه خبری از ‏لیونل مسی هست نه کریس رونالدو. البته زلاتان نام خودش را هم در این تیم رویایی ‏قرار نداد و در توضیح گفت: "شیر‌ها را با آدم‌ها مقایسه نمی‌شود کرد". ‏

زلاتان بوفون را درون دروازه گذاشته و از نستا و تیاگو سیلوا به عنوان مدافع استفاده ‏کرد. او گفت که به دنبال انتخاب مدافعان تکنیکی بوده و نستا و سیلوا را تکنیکی‌ترین ‏مدافعان می‌داند. ‏

ژاوی در میانه زمین تیم رویایی زلاتان قرار دارد و رونالدینیو، زیدان و جلوتر هم رونالدو ‏نازاریو تیم رویایی او را کامل می‌کنند. زلاتان درباره انتخاب نکردن مسی و رونالدو ‏توضیحی نداد ولی گفت رونالدینیو را به عنوان جادوگر تیمش انتخاب کرده است. جالب ‏اینجا است که زلاتان، جرارد پیکه، بنیانگذار کینگز لیگ را هم در تیم منتخب خود قرار ‏نداده است.

منبع: ورزش سه

tags # فوتبال سایر اخبار (تصاویر) لئوپون، پادشاهِ پادشاهان؛ حیوان عجیب و غول‌پیکری که حاصل جفت‌گیری پلنگ و شیر است! (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • زلاتان یک تیم عجیب معرفی کرد؛ حذف مسی و رونالدو!
  • تیم رویایی عجیب زلاتان
  • «فرسایش خاک در ایران» سه برابر میانگین کشورهای آسیایی و 20 برابر میانگین جهانی! - استاد دانشگاه یزد: ایران در رده پنجم از نظر ثروت منابع طبیعی جهان قرار دارد
  • حضور رونالدو، مسی و نیمار در جدیدترین تلفیق فوتبال و هنر موسیقی به کمک هوش مصنوعی / فیلم
  • تیم رویایی زلاتان: بدون مسی و رونالدو!‏
  • تغییر قدرت در دنیای ثروتمندان؛ بمبئی بر تخت پادشاهی آسیا نشست
  • بازیکن رئال مادرید و اتهام ارتباط با داعش
  • عکس| پرسپولیس در میان پرطرفدارترین تیم‌های جهان
  • چه‌کسی بیش از همه هم‌بازی رونالدو بوده است!
  • اینفوگرافیک: ثروتمندترین افراد جهان در کدام کشور‌ها زندگی می‌کنند؟