Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اهمیت اقتصاد آموزش و پرورش گفت: واگذاری دانشگاه فرهنگیان به دانشگاه پیام نور خسرانی برای آموزش و پرورش است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی» در خطبه نماز جمعه مجازی به مسئله ای اشاره کرد که در شرائط کنونی اقتصادی و فرهنگی کشور یک مسئله با اهمیت تلقی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در البرز با اشاره به اهمیت جایگاه اقتصاد آموزش و پرورش افزود: شنیده شده است که طرحی با عنوان واگذاری دانشگاه فرهنگیان به دانشگاه پیام نور مطرح شده است. 

وی با اشاره به نگاه رهبر معظم انقلاب نسبت به جایگاه آموزش و پرورش مطرح کرد: رهبر معظم انقلاب نسبت به آموزش و پرورش و اهمیت آن می فرمایند: « برای چنین دستگاه ای هر آنچه هزینه کنیم، هزینه نیست، سرمایه گذاری است، به این چشم به اقتصاد آموزش و پرورش نگاه کنید؛ اقتصاد آموزش و پرورش مثل اقتصاد هیچ دستگاه دیگری نیست، اینجا شما هرچه خرج می کنید در واقع دارید سرمایه گذاری می کنید».

وی در ادامه با تشریح مطالبه رهبر معظم انقلاب نسبت به سرمایه گذاری در آموزش و پرورش توضیح داد: رهبر معظم انقلاب در این بیان خود مطالبه ای از مسئولان کشور، دولت و مردم دارند و آن توجه لازم به سرمایه گذاری در امر آموزش و پرورش است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز تصریح کرد: متناسب با این فرمایش رهبر معظم انقلاب می بایست نسبت به امر آموزش و پرورش توجه ویژه ای صورت پذیرد. 

آیت الله حسینی همدانی خاطرنشان کرد: اینکه امروز شنیده شده است که با عنوان دید اقتصادی، می خواهند دانشگاه فرهنگیان را به دانشگاه پیام نور بفروشند باید مورد توجه جدی قرار گیرد چرا که این امر یک خسران است. 

نماینده ولی فقیه در البرز توضیح داد: مسئولان و مجریان امر در جریان واگذاری دانشگاه فرهنگیان به دانشگاه پیام نور با عنوان « دید اقتصادی» ضروری است که خسران این امر را برای آموزش و پرورش در نظر داشته باشند. 

گفتنی است، دانشگاه فرهنگیان با هدف تأمین، تربیت، توانمندسازی معلمان و نیروی انسانی وزارت آموزش و پرورش در ایران راه اندازی شده است که دارای ۹۸ واحد دانشگاهی است و از بزرگترین و گسترده ترین دانشگاه های ایران محسوب می شود. 

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: دانشگاه فرهنگیان آموزش و پرورش واگذاری دانشگاه فرهنگیان به دانشگاه پیام نور اقتصاد آموزش و پرورش رهبر معظم انقلاب سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۹۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران به دیدار رهبر معظم انقلاب می‌روند ‌

‌به گزارش قدس آنلاین، در اولین روز از هفته کار و کارگر، جمعی از کارگران سراسر کشور با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار می‌کنند. منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • هیچ منعی برای ثبت‌نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • همخوانی کارگران در محضر رهبر معظم انقلاب+ فیلم
  • هیچ منع قانونی برای ثبت‌ نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • آئین نامه مدرسه تراز سند تحول نهایی شد
  • عکس| دیدار رهبر معظم انقلاب با جمعی از کارگران
  • دیدار کارگران با رهبر معظم انقلاب آغاز شد
  • تشکیل قرارگاه هفته معلم در لرستان
  • کارگران به دیدار رهبر معظم انقلاب می‌روند ‌
  • چرا رهبر انقلاب اصرار بر مردمی سازی اقتصاد دارند؟ / مزایای واگذاری مدیریت به بخش خصوصی چیست؟
  • ۳ پیام اصلی رهبر معظم انقلاب بعد از تنبیه سخت