Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار ویژه شهرستان ری با اشاره به پایش روزانه معلولان و سالمندان آسایشگاه کهریزک گفت: وضعیت آسایشگاه کهریزک تحت کنترل است. ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تهران، حسین توکلی کجانی در جمع خبرنگاران با اشاره به غربالگری ساکنان شهرری اظهار داشت: با تلاش شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری و نواحی مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم(ع) ری و حضرت روح‌الله(ره) باقرشهر و همچنین دیگر مسئولان شهرستان ری تا امروز جمعیت زیادی از ساکنان شهرستان ری غربالگری کرونا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: 550 هزار نفر از شهروندان ری تاکنون در سامانه پایش سلامت وزارت بهداشت (سیب) ثبت‌نام و غربالگری کرونا شده‌اند.

آخرین اخبار کرونا در ایلام| کاهش 77 درصدی ترددها تا غربالگری 147 هزار نفر در جاده‌های ایلام95 درصد مردم چهارمحال و بختیاری غربالگری شدندکردستان|423 نفر از افراد مشکوک به ویروس کرونا در ایستگاه‌های غربالگری هلال‌احمر شناسایی شدند

فرماندار ویژه شهرستان ری سپس با اشاره به رصد سلامت معلولان و سالمندان آسایشگاه کهریزک تصریح کرد: شیوع ویروس کرونا در آسایشگاه کهریزک از روز نخست توسط عوامل آسایشگاه و دانشگاه علوم پزشکی تهران و شبکه بهداشت و درمان شهرستان ری به صورت شبانه روزی تحت رصد و کنترل بوده است و اقدامات بهداشتی و درمانی مناسبی به بیماران ارائه شد.

توکلی کجانی در پایان خاطرنشان کرد: در آسایشگاه خیریه کهریزک آخرین اقدامات و وضعیت به نحوی است که هم اکنون آسایشگاه تحت کنترل است و بیماران در سه بخش ویژه مبتلایان، نقاهتگاه و عادی نگهداری می‌شوند و با اقدامات به موقع در راستای مقابله با ویروس کرونا، وضعیت آسایشگاه کهریزک در حال حاضر  مناسب است.

انتهای پیام/220/ ت

R7840/P/S6,60/CT11

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آسایشگاه کهریزک شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۹۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقاوم سازی بافت‌های فرسوده در بوئین زهرا با جدیت دنبال می‌شود

محمد ادیب رامندی فرماندار شهرستان بوئین زهرا در جلسه بررسی اقدامات صورت گرفته توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سطح شهر‌ها و روستا‌های تابعه شهرستان، گفت: در سطح شهرستان بوئین‌زهرا با مشارکت بنیاد مسکن در حوزه اجرای پروژه‌های عمرانی و نوسازی بافت‌های فرسوده اقدامات مناسبی صورت گرفته است و در سال جدید نیز با جدیت بیشتری این امور پیگیری می‌شود.

وی افزود: همچنین در اجرای پروژه‌های طرح ملی نهضت مسکن اقدامات مناسبی جهت تخصیص زمین، واگذاری آن به واجدین شرایط و نیز پرداخت تسهیلات در راستای خانه‌دار شدن مردم شهرستان انجام شده است.

فرماندار بوئین زهرا اظهار کرد: بنیاد مسکن یکی از نهاد‌های انقلابی و یادگار بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران است، اجرای طرح هادی، بهسازی معابر در روستا‌ها به خصوص روستا‌های محروم و ساخت مسکن محرومان این شهرستان به کمک این بنیاد صورت گرفته است. 

وی تاکید کرد: با تعامل و همراهی فی مابین دستگاه‌های اجرایی، شاهد تحقق اهداف مجموعه بنیاد مسکن در این شهرستان خواهیم بود، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یقیناً می‌تواند در تأمین مسکن محرومان در سطح شهر‌ها و روستا‌های تابعه کمک‌های زیادی انجام دهد و ما به دنبال مقاوم سازی بافت‌های فرسوده شهری و روستایی با توجه به لرزه خیز بودن این شهرستان هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • افزایش مراکز رایگان سلامت روان در کشور
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • ویژگی پل های جدید عابر پیاده تهران | این پل ها در کدام نقاط شهر نصب می شوند؟
  • مقاوم سازی بافت‌های فرسوده در بوئین زهرا با جدیت دنبال می‌شود
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل / الزامی به تزریق همگانی نیست
  • نصب پابند الکترونیک به ۳۰۰ سارق سابقه دار در غرب استان تهران
  • بازگشت اتباع افغانستانی به کشور خود + فیلم
  • هشدار سازمان بهداشت جهانی در مورد اپیدمی جدید/ آیا ویروس جدید جای نگرانی دارد؟