Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@00:43:00 GMT

موفقیت فروش شرکت شورلت با وجود ویروس کرونا

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۹۷۳۰

موفقیت فروش شرکت شورلت با وجود ویروس کرونا

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، نیمه اول سال ۲۰۲۰ قطعا تا کنون برای تمامی افراد در سراسر دنیا نیمه عجیبی بود و خودروسازان هم از این قاعده مستثنی نبودند. شیوع ویروس کرونا همه را مجبور کرد در خانه‌های خود بمانند و در نتیجه کسی نتواند به فروشگاه‌ها و یا نمایشگاه‌های اتومبیل مراجعه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال اخیرا آمار و ارقامی منتشر شده که نشانگر رقابت سنگین در بخش اتومبیل‌های بارکش مانند کامیون و وانت‌هاست. در این آمار همچنین دلایل خوبی برای شرکت‌های بزرگ وجود دارد تا کمی خوشحال شوند.

جزئیات اطلاعات منتشر شده از آمار و ارقام رقابت اتومبیل‌های سنگین

با این که فروش اتومبیل‌های شرکت قدرتمند فورد افت ۱۳.۱ درصدی در ۲۰۲۰ داشته و به ۱۸۶۵۶۲ عدد رسیده است، با این حال هنوز این اعداد در مقایسه نسبت به فروش فصل اول سال ۲۰۱۹ برتری دارد. شرکت فورد توانسته است با وجود شیوع ویروس کرونا فروش خود را با قدرت پیش ببرد و در جمع برترین عرضه‌کننده‌ها در صنعت خود قرار گیرد. اما در بخش فروش کلی اتومبیل‌های این چنینی شرکت ژنرال موتورز دلایل دیگری نیز برای رضایتمندی دارد.

جمع فروش اتومبیل‌های Chevorlet Silverado، Chevy Silverado HD، GMC و Sierra عدد ۱۹۶۷۰۷ را نشان می‌دهد که در صورت جداسازی به ۱۱۲۹۲۵ عدد می‌رسد. Silverado به همراه ۳۰۷۷۳ عدد Silverado HD و همچنین ۳۹۸۴۱ Sierra که با ۱۳۱۶۸ اتومبیل Sierra HD همراه هستند. فروش خودرو‌های خانواده Ram به ۱۲۸۸۰۵ بیشتر از سال گذشته خود رسیده که رشد۷ درصدی را نشان می‌دهد.

شرکت مذکور توانسته است با وجود شیوع ویروس کرونا و افت درخواست‌ها همواره فروش خود را افزایش دهد و خریداران زیادی را به خود جذب کند. در حال حاضر پس از موفقیت کسب شده، دغدغه شرکت شورلت آن است که فصل دوم سال ۲۰۲۰ چگونه پیش خواهد رفت. گفتنی است شیوع ویروس کرونا در آمریکا تا اوایل ماه مارس به این صورت جدی نبود به همین دلیل ممکن است بسیاری از فروشگاه‌ها و حتی کارخانه‌ها تا مدت زیادی فعالیت خود را آغاز نکنند.

بیشتر بخوانید: اضافه شدن بخش جدید به PUBG به نام Fantasy Battle Royale

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: خودروسازان خارجی خودروسازی خارجی شیوع ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۹۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش همزمان تولید و فروش شرکت نفت ایرانول در سال جدید

شرکت نفت ایرانول سال جدید را با جهش تولید و فروش آغاز کرد - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شرکت نفت ایرانول نخستین ماه سال 1403 (سال جهش تولید با مشارکت مردم) را با جهش تولید و فروش آغاز کرد.

شرکت نفت ایرانول در فروردین ماه سال جاری میزان تولید از 29 میلیون لیتر سال گذشته به 49 میلیون در فروردین ماه سال جاری با 69 درصد افزایش میزان فروش مقداری از 29 میلیون لیتر به 51 میلیون لیتر با 76 درصد افزایش و مبلغ فروش از 6720 میلیارد ریال به 13500میلیارد ریال با 100 درصد افزایش و فروش انواع روغن موتور (دیزلی و بنزینی) از 4/4 میلیون لیتر به 6/6 میلیون لیتر با 50 درصد افزایش رسیده است.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • جهش همزمان تولید و فروش شرکت نفت ایرانول در سال جدید
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • حدادی: عدد شش برای ما مقدس است!
  • وضعیت خودروهای لوکس در نمایندگی های اتومبیل دبی بعد از فروکش کردن سیل بی سابقه (عکس)
  • انتقال موفقیت‌آمیز نمک‌گیر برقی ۶۰ تنی در نفت و گاز مارون
  • فریاد شیران: واگذاری استقلال و پرسپولیس یک موفقیت برای دولت است
  • فیلم| تصادف مرگبار در مسابقه اتومبیل‌رانی سریلانکا
  • فیلم/ تصادف مرگبار در مسابقه اتومبیل‌رانی سریلانکا
  • ببینید | حادثه مرگبار در جریان مسابقه اتومبیل‌رانی در سریلانکا
  • تصادف مرگبار حین مسابقه اتومبیلرانی در سریلانکا + فیلم