Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@21:15:18 GMT

توزیع 25 هزار بسته غذایی بین نیازمندان همدان

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۹۷۵۷

ایسنا/همدان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان گفت: در ایام شیوع کروناویروس، حدود 25 هزار بسته غذایی بین خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد استان توزیع شد.

پیمان ترکمانه با بیان اینکه با همکاری بنیاد مستضعفان و کمک خیرین، اعتبار خوبی برای کمک به نیازمندان در اختیار استان قرار گرفت، اظهار کرد: در ایام اخیر در راستای مقابله با شیوع کروناویروس، اقلام بهداشتی بین خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد استان توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این مدت تلاش بر این بود که خدمات به خانوارهای تحت حمایت، به صورت غیرحضوری ارائه شود و خوشبختانه مراجعات بسیار کاهش یافت، تصریح کرد: مؤسسات و مراکز نیکوکاری نزدیک به 25 هزار بسته غذایی را بین نیازمندان استان توزیع کردند.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان در ادامه یادآور شد: مددکاران در این ایام در راستای عدم مراجعه نیازمندان به مراکز نیکوکاری و کمیته امداد، با حضور در درب منازل، بسته‌هایی غذایی و بهداشتی را به خانواده‌ها تحویل دادند.

وی با بیان اینکه مبلغ 62 میلیون تومان برای قربانی دام از سوی خیرین تأمین و گوشت در بین خانوارهای تحت حمایت توزیع شد، خاطرنشان کرد: پس از 20 فروردین و با پایان مرحله اول طرح فاصله‌گذاری اجتماعی، اقدامات و خدمات غیرحضوری بر اساس دستورالعمل‌های و تصمیمات ملی انجام خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۹۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، ۲۴۱ بسته غذایی به ارزش ۱۹۰ میلیون تومان از سوی هلال احمر شهرستان درمیان بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

فرجامی فرد، فرماندار درمیان گفت: جمعیت هلال احمر شهرستان در قالب طرح‌های مختلف در سال گذشته هزار و  ۴۶۱ بسته به ارزش ۹۰۰ میلیون تومان برای خانواده‌های کم برخوردار شهرستان سبد غذایی تهیه و توزیع کرده است.

همچنین در این مراسم از بارانی، مدیر حقوقی و املاک هلال احمر استان برای پیگیری ویژه برای  راه اندازی پایگاه اورژانس هلال احمر شهر قهستان تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی میان نیازمندان یزد توزیع شد
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • اخلاص امام راحل(ره) بزرگ‌ترین پشتوانه کمیته امداد است
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • توزیع یک هزار بسته گوشت قربانی در بین خانواده‌های نیازمند قزوین
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی بین خانواده های کم برخوردار
  • توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان بخش شیبکوه