Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-03-29@11:28:32 GMT

هوا ۱۲ درجه سرد می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۹۷۷۱

صراط:

بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز و فردا در شمال شرق و شرق کشور بارش باران گاهی رعدوبرق و وزش باد و در ارتفاعات جنوب شرق رگبار پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود. فردا همچنین در شمال غرب، سواحل دریای خزر، ارتفاعات و دامنه‌های البرز در استان‌های قزوین، البرز، تهران و سمنان نیز بارش باران گاهی رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش تسنیم این وضعیت روز یکشنبه در سواحل شرقی دریای خزر،شمال شرق،ارتفاعات البرز شرقی و مناطقی از مرکز و شرق کشور روی می‌دهد.

بر اساس اعلام سازمان هواشناسی طی امروز،شنبه و به‌ویژه یکشنبه با توجه به‌شدت بارش در شمال شرق ریزش تگرگ در برخی از این مناطق دور از انتظار نیست. روز دوشنبه هفته آینده در شمال غرب، سواحل غربی و مرکزی دریای خزر بارش باران گاهی با رعدوبرق،‌ وزش باد و در مناطقی از غرب و جنوب غرب رگبار پراکنده باران پیش‌بینی‌شده است.

روز سه شنبه گستره بارش کل نوار شمالی کشور را در برمی‌گیرد و باعث بارش شدید باران در سواحل دریای خزر به‌ویژه سواحل غربی و مرکزی دریا و از اواخر وقت همراه با وزش باد شدید و احتمال ریزش تگرگ در شمال شرق خواهد بود. همچنین در این روز در دامنه‌های زاگرس مرکزی و مناطقی از مرکز و جنوب غرب نیز رگبار پراکنده روی می‌دهد.

روزهای سه شنبه و چهارشنبه دمای هوا در سواحل شمالی و شمال غرب 8 تا 12 درجه و در استان‌های واقع در دامنه‌های البرز 6 تا 8 درجه کاهش می‌یابد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: بارش باران هواشناسی دریای خزر صراط دریای خزر شمال شرق وزش باد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۹۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلیج فارس و دریای عمان تا جمعه مواج است

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام سازمان هواشناسی کشور و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز در برخی نقاط استان‌های اردبیل آذربایجان غربی و شرقی، غرب کردستان شمال زنجان، استان‌های ساحلی خزر و خراسان شمالی در ساعاتی از روز رگبار باران، گاهی رعد و برق، وزش باد شدید در نقاط سردسیر و مرتفع بارش برف پیش بینی می‌شود.

پنجشنبه در نواحی مرکزی برخی نقاط شمال شرق و شرق استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و ارتفاعات البرز بارش پراکنده پیش بینی می‌شود و جمعه در استان‌های خراسان رضوی و جنوبی، برخی نقاط استان‌های یزد، کرمان. و همچنین شنبه در برخی نقاط استان فارس و شمال غرب و یکشنبه در برخی مناطق فارس کرمان ارتفاعات البرز و استان‌های غربی خزر بارش خواهیم داشت.

امروز در نوار شمالی کشور و تا روز شنبه در شرق کشور وزش باد شدید در مناطق مستعد گاهی همراه با گردوخاک پیش بینی می‌شود. خلیج فارس تنگه هرمز و دریای عمان تا جمعه مواج است.

کد خبر 6063615

دیگر خبرها

  • کاهش دما و بارش باران در اغلب استان‌های کشور
  • باد و باران و کاهش دما در برخی استان‌ها
  • بارش باران و کاهش دما در برخی استان‌ها
  • بارش باران و کاهش دمای برخی استان ها
  • ورود موج جدید بارش برف و باران بهاری به اصفهان
  • بارش‌های رگباری در راه خراسان رضوی
  • پیش‌بینی بارش پراکنده باران در استان بوشهر
  • بارش باران و برف در برخی استان‌های کشور
  • خلیج فارس و دریای عمان تا جمعه مواج است
  • پیش بینی باران و برف در ۹ استان کشور