Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ موسوی مدیر آموزش و پرورش شهرستان دهلران گفت: معلمان و مدیران مدارس در آموزش غیرحضوری و از راه دور دانش آموزان در ایام تعطیلات مدارس به دلیل شیوع بیماری کرونا ویروس نقشی محوری و اصلی را دارند.

او مطرح کرد: مدیران مدارس و معلمان، با شعار هر خانه یک مدرسه، باید آموزش را به درون خانه‌ها ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی ادامه داد: دوره‌ای را در نظام آموزش و پرورش ایران و جهان تجربه می‌کنیم که تاکنون مشاهده نشده است و این اتفاق یعنی وجود کرونا ویروس باعث توانمندی و تسلط بر استفاده از شبکه‌های اجتماعی و تغییر الگوی آموزشی شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دهلران بیان کرد: ما نباید از وضع پیش آمده هراسی داشته باشیم و باید چراغ شب‌های تاریک باشیم.

او با بیان اینکه آموزش کتب درسی در شهرستان دهلران بر اساس بودجه بندی وضعیت مطلوبی دارد اظهار کرد: پخش برنامه‌های مدرسه تلویزیون از شبکه آموزش به دانش آموزان، معلمان و اولیا دانش آموزان کمک می‌کنند.

انتهای پیام/ ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا کرونا ویروس تعطیلی مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۹۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم نگارش پیوست عملیاتی تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد و مدارس استان قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، علیرضا رحیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قم و هیئت همراه در دیدار با غلامرضا نجفی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم و جمعی از مدیران درون‌سازمانی دانشکده مهارت و کارآفرینی این واحد دانشگاهی با اشاره به تفاهم‌نامه فی‌مابین دانشگاه آزاد اسلامی قم و اداره کل آموزش و پرورش استان اظهار کرد: نگارش پیوست عملیاتی برای تفاهم‌نامه لازم و ضروری است تا طرفین بتوانند بر اساس حجم عملیاتی تعریف‌شده از ظرفیت‌های مشترک استفاده کنند.

وی با تأکید بر معرفی ظرفیت‌ها و امکانات آموزشی، پژوهشی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی قم به مدیران و مشاوران مدارس افزود: باید جلسه‌ای با حضور مدیران و مشاوران مدارس استان به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی قم به‌منظور معرفی همه امکانات و ظرفیت‌های این دانشگاه به دانش آموزان استان قم برگزار شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قم از اجرای طرح مهارت‌آموزی تابستانی خبر داد و گفت: آموزش و پرورش بر خود تکلیف می‌داند که ۵۰ درصد دانش‌آموزان خود را به سمت کارآفرینی و مهارت افزایی حرکت دهد.

دانشگاه آزاد اسلامی مولود انقلاب اسلامی است

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی قم نیز با اشاره به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی مولود انقلاب اسلامی است، گفت: این دانشگاه در آستانه چهلمین سال فعالیت خود رویکرد حل مسئله و کارآفرینی را به وظایف خود افزوده و با تدوین و اجرایی شدن سند تحول و تعالی دانشگاه برای تبدیل شدن به دانشگاه اسلامی و حل اسلامی برنامه‌ریزی کرده است.

غلامرضا نجفی با اشاره به اجرایی شدن طرح پویش در واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور اضافه کرد: این دانشگاه در نظر دارد علاوه بر اینکه رشته‌های کاربردی که نیاز جامعه است برای بقیه رشته‌های تحصیلی نیز زمینه اشتغال را فراهم کند.

به گزارش آنا، مدیران درون‌سازمانی اداره کل آموزش و پرورش استان قم و دانشگاه آزاد اسلامی قم نیز هر یک به نوبه خود نظرات و پیشنهاد‌ها خود را بر اساس عملیاتی شدن تفاهم‌نامه مشترک مطرح و بر برگزاری دوره‌های مشترک ارتقای معلمان و معرفی ظرفیت‌های این دانشگاه به دانش‌آموزان تأکید کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لزوم نگارش پیوست عملیاتی تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد و مدارس استان قم
  • طرح شهاب آموزش و پرورش بعد از ۱۲ سال چه دستاوردی داشت؟
  • طرح شهاب آموزش و پرورش بعد از ۱۲ سال چه دستاوردی داشت؟ / استعدادیابی تنها روی کاغذ
  • طرح شهاب آموزش و پرورش بعد از ۱۲ سال چه دست‌آوردی داشته؟ / استعدادیابی تنها روی کاغذ
  • دانش آموزان ۱۱ شهرستان فارس، امروز غیر حضوری آموزش می‌بینند
  • احتمال تغییر زمان آغاز سال تحصیلی مدارس
  • آموزش و پرورش به مشکلات معلمان مدارس استثنایی توجه کند
  • تغییر زمان آغاز سال تحصیلی مدارس کشور
  • باید شنوای حرف دل دانش آموزان باشیم/ برنامه ریزی پنهان در مدارس مخرب است
  • برنامه ریزی پنهان در مدارس مخرب است