Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-03-19@02:26:42 GMT

ساعات اجرای طرح ترافیک تغییر کرد

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۹۸۲۹

ساعات اجرای طرح ترافیک تغییر کرد

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ ساعات اجرای طرح ترافیک از روز ۱۶ فروردین را اعلام کرد. ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰ اجتماعی پلیس نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار انتظامی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سردار محمدرضا مهماندار درباره ساعت اجرای طرح ترافیک از فردا (16 فروردین) اظهار کرد: با توجه به تصمیمات اخذ شده توسط شورای ترافیک شهر تهران در اسفند 98، قرار شد طرح ترافیک به جای ساعت 6 صبح از ساعت 8 صبح آغاز شود و خاتمه آن نیز به جای ساعت 19، ساعت 17 خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ خاطرنشان کرد: طرح ترافیک و طرح کاهش آلودگی هوا (زوج و فرد سابق) از فردا اجرا می‌شود.

این مقام پلیس راهور تصریح کرد: این ظرفیت وجود دارد تا افرادی که کار ضروری دارند با مراجعه به سایت "تهران من" و اخذ مجوز، به محدوده‌های مذکور ورود پیدا کنند.

مهلت ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران تمدید شدتمدید اعتبار طرح ترافیک سهمیه بگیران تا اول اردیبهشت99

انتهای پیام/

R1370/P/S2,21,1392/CT11 واژه های کاربردی مرتبط شهرداری تهران ویروس کرونا راهور طرح ترافیک

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهرداری تهران ویروس کرونا راهور طرح ترافیک شهرداری تهران ویروس کرونا محدوده طرح کاهش آلودگی هوای تهران راهور طرح ترافیک طرح ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۹۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۸ اسفند آخرین روز اجرای طرح ترافیک در تهران

به گزارش حوزه سایر رسانه ها خبرگزاری تقریب، شهریار افندی زاده روز شنبه گفت: طرح ترافیک و طرح کنترل آلودگی هوا فقط تا پایان روز دوشنبه ۲۸ اسفندماه۱۴۰۲ طبق روزهای عادی در محدوده‌های مشخص، اجرا می‌گردد و در ایام عید نوروز ۱۴۰۳ طرح ترافیک و طرح کنترل آلودگی هوا اجرا نخواهد شد.

وی اظهار کرد: بعد از پایان تعطیلات عید نوروز در روز دوشنبه ۱۴۰۳/۰۱/۱۳؛ طرح ترافیک و طرح کنترل آلودگی هوا در روز سه‌شنبه ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۸:۰۰ در شهر تهران دوباره اجرا می‌شود.

افندی زاده افزود: در زمان اجرای طرح ترافیک، این امکان برای ساکنان محدوده طرح ترافیک وجود دارد که فقط یک‌بار در طول روز خروج رایگان تا قبل از ساعت ۹:۰۰ و یک‌بار ورود رایگان به محدوده بعد از ساعت ۱۶:۰۰ داشته باشند.

افندی زاده گفت: همانند سنوات گذشته هر شهروند دارای پلاک شهر تهران، ۲۰ روز سهمیه تردد فصلی رایگان در محدوده کنترل آلودگی هوا دارد.

وی اضافه کرد: در روز پنجشنبه هر هفته نیز، فقط طرح کنترل آلودگی هوا (زوج و فرد سابق) اجرا می‌شود که درصورت ورود خودرو به محدوده‌ طرح ترافیک در این روز، از سهمیه ۲۰ روزه خودرو در هر فصل کم خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شرایط اجرای طرح زوج و فرد در ایام نوروز اصفهان
  • ترافیک نیمه سنگین در جاده هراز/ چالوس و آزادراه تهران - شمال؛ همچنان یکطرفه
  • در ۳ روز آینده شرایط جوی برای سفر مناسب نیست / پیش از تردد از وضعیت راه‌ها اطلاع پیدا کنید
  • طی ۳ روز آینده شرایط جوی برای سفر مناسب نیست / پیش از تردد از وضعیت راه‌ها اطلاع پیدا کنید
  • چمران: فعلاً برنامه‌ای برای تغییر طرح ترافیک در پایتخت نداریم
  • تهران خلوت شد | وضعیت ترافیک امروز یکشنبه ۲۷ اسفند در پایتخت
  • فعلاً برنامه‌ای برای تغییر طرح ترافیک در پایتخت نداریم
  • تهران در حال خلوت شدن/ هنگام خرید نوروزی سد معبر نکنید
  • ۲۸ اسفند آخرین روز اجرای طرح ترافیک در تهران
  • کشف ۲ دستگاه خودروی سرقتی توسط پلیس راهور ارومیه