Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه مسعود بهرام نژاد سخنگوی ستاد مدیریت کرونا کرمانشاه با اشاره به کاهش حدود ۵۰ درصدی مصرف سوخت در استان به واسطه اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی گفت : پس از اجرای این طرح به صورت میانگین روزانه ۶۱۳ هزار لیتر سوخت در کرمانشاه مصرف می‌شود.

او گفت : به واسطه اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی که از جمعه هفته گذشته در سراسر کشور اجرا شد، مصرف سوخت در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته به صورت میانگین ۵۰ درصد کاهش پیدا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با بیان اینکه از ابتدای اجرای این طرح جلوگیری از ورود افراد غیربومی به شهر‌ها در دستور کار قرار گرفت گفت: در این راستا راه‌های ورودی به شهر‌های کرمانشاه در ۵۸ نقطه به صورت کامل مسدود و در ۲۳ نقطه نیز گیت‌های کنترل عبور و مرور برقرار شد.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا کرمانشاه با بیان اینکه ۴۴۰ نفر اکنون در این گیت‌ها بر عبور و مرور مردم نظارت دارند، گفت: این افراد که متشکل از نیرو‌های انتظامی و نظامی هستند به صورت شبانه روزی از ورود افراد غیربومی به شهر‌ها جلوگیری می‌کند.

بهرام‌نژاد افزود: از ابتدای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی تاکنون از ورود پنج هزار و ۷۴۷ خودرو غیربومی به شهر‌های استان جلوگیری شده است.

او با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۲۴ خودرو غیربومی در شهر‌های استان متوقف شده اند، گفت: از ابتدای اجرای این طرح تاکنون ۲۹۴ مورد جریمه ۵۰۰ هزار تومانی برای خودورهلی غیر بومی متخلف در شهر‌های کرمانشاه صادر شده است.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا کرمانشاه با بیان اینکه از ابتدای اجرای این طرح تاکنون ۲۱۲ واحد صنفی متخلف پلمب شده اند، گفت: همکاری اصناف استان کرمانشاه به منظور اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی عالی است و بسیاری از آنان به صورت خودجوش اقدام به تعطیلی واحد‌های خود کردند.

بهرام نژاد گفت: در روز‌های نخست اجرای طرح تعداد محدودی واحد اقتصادی در سطح استان به فعالیت خود ادامه دادند، اما اکنون هماهنگی واحد‌های صنفی در استان در اجرای طرح به حدی رسیده است که در ۲۴ ساعت گذشته حتی یک واحد متخلف نیز پلمب نشدند.

او با تقدیر از همکاری بی نظیر مردم کرمانشاه در روز روز طبیعت گفت: عملا در این روز ترافیک محور‌های استان به صفر رسید، تردد خودرو نداشتیم و بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها نیز کاملا خلوت بود.

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا کرمانشاه گفت: بیش از ۹۰ درصد اهداف طرح در خانه ماندن مردم در روز طبیعت به منظور مقابله با کرونا در استان محقق شد.

 

 

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری کرمانشاه ستاد بحران فرآورده های نفتی فرآورده نفتی سخنگوی ستاد مدیریت کرونا کرمانشاه اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی ابتدای اجرای اجرای این طرح شهر ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۹۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ممنوعیت عرضه کیسه پلاستیکی رایگان

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مدیرکل محیط زیست استان مرکزی گفت: براساس دستور العمل کاهش مصرف پلاستیک و شیوه‌ نامه اجرایی ماده سه مصوبه هیئت وزیران مقرر شد از این هفته ارائه کیسه پلاستیک در فروشگاه‌های سراسر استان همزمان با کشور رایگان نباشد تا مصرف آن کمتر شود.
یوسفی با اشاره به اینکه هدف از اجرای این فکر دولت کاهش استفاده از کیسه‌های پلاستیکی در جهت حذف مصرف آن است، ادامه داد: ۱۰ تا ۱۲ درصد پسماند‌های شهری و خانگی پلاستیک‌هایی هستند که قابلیت چند بار استفاده دارند یا می‌توان کمتر از آنها استفاده کرد.
او بدون اشاره امکان بازیافت پلاستیک در صورت مدیریت پسماند افزود: آلایندگی‌هایی که این پلاستیک‌ها با ورود به طبیعت ایجاد می‌کنند برای محیط زیست، سلامت و خاک بسیار مضر است.
یوسفی افزود: از سوم تا نهم اردیبهشت ماه هفته زمین پاک است که شعار آن «مشارکت مردم، ایران در برابر پلاستیک» و «نجات زمین» طراحی شده که در زمینه کاهش مصرف پلاستیک پویش «مسیر سبز، ایران پاک» اجرا شده و تاکنون ۱۰ هزار پاکت زباله از پلاستیک‌های رهاشده در طبیعت با مجموع وزن ۴۰ تن جمع‌آوری شده است.

دیگر خبرها

  • کدام نواحی ایران در معرض خشکسالی شدید هستند؟/ کاهش ۱۱ درصدی بارش‌ها در دهه ۱۳۹۰-۱۴۰۰
  • اجرای طرح ممنوعیت عرضه کیسه پلاستیکی رایگان
  • مقابله با آلودگی هوا در چین با رونمایی از نخستین موتور دیزلی جهان
  • اجرای مصوبه کاهش مصرف پلاستیک در قزوین
  • کاهش ۵۰ درصدی مصرف آب‌های زیرزمینی در افق ۱۴۲۰
  • سهم ۱۷ درصدی تهران از صادرات کشور/ ۲۰۰ واحد راکد احیا شد
  • کاهش ۷۰ درصدی خسارات سیل با اجرای عملیات آبخیزداری
  • کاهش ۸ درصدی تصادفات منجر به جرح در استان کرمانشاه
  • رشد ۵ درصدی بارش‌های کشور با فعالیت سامانه اخیر
  • رشد ۳۲ درصدی اعطای مرخصی به زندانیان جرایم غیرمهم البرز