Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-03-19@06:47:22 GMT

تشریح تخفیف طرح ترافیک ۹۹ برای ساکنان محدوده

تاریخ انتشار: ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۵۹۸۴۲

مدیر واحد ساماندهی طرح‌ها و محدوده‌های ترافیکی شهرداری تهران جزییات تسهیلات جدید شهرداری تهران، برای تردد ساکنان محدوده طرح‌های ترافیکی در سال جاری را ارائه کرد.

عمار سعیدیانفر در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه بر اساس مصوبه شورای شهر در سال گذشته ساکنین محدوده قبل از ساعت ۸:۳۰  یک خروج رایگان و بعد از ساعت ۱۷ یک ورود رایگان به محدوده داشتند، گفت: در بازه بین ۸:۳۰ تا ۱۷ ، تعرفه عوارض ورود به طرح ترافیک و آلودگی هوا برای آن ها نصف قیمت خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد وضعیت ساکنان محدوده‌های طرح ترافیک در سال‌جاری با بیان اینکه براساس مصوبه شورای شهر و به منظور بهبود تسهیلات ساکنین، این بازه به ساعت ۹ تا ۱۶ تغییر می یابد، گفت: همچنین تسهیلاتی برای ساکنان محدوده طرح ترافیک و محدوده کنترل آلودگی هوا ( زوج و فرد سابق ) در نظر گرفته شد که براین اساس ساکنان با اجرای طرح جدید از  تخفیف ۵۰ درصدی در هزینه طرح ترافیک و طرح محدوده کنترل آلودگی هوا بهره مند می‌شوند.

سعیدیانفر با بیان اینکه ساکنان محدوده می‌توانند با ارائه مدارک به دفاتر خدمات الکترونیک شهر از این تخفیفات بهره مند شوند، اظهار کرد: البته  افرادی که مالک هستند پس از پرداخت غیر حضوری عوارض نوسازی و پسماند، عوارض خودرو و در صورت بدهکاری عوارض طرح ترافیک، نیازمند مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک شهرداری نیستند؛ اما افرادی که مستأجر هستند در صورت اتمام مدت اجاره می‌بایست تمدید قراداد اجاره را به رؤیت دفاتر برسانند.

مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح های ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه در طرح ترافیک سال ۹۹، رزرو طرح ترافیک برای همه شهروندان اعم از محدوده طرح یا غیر از محدوده طرح الزامی است، گفت: البته ساکنان محدوده دوم «کنترل آلودگی هوا» یا همان زوج یا فرد سابق دقت داشته باشند که فقط برای عوارض همان محدوده دوم از تخفیف ٥٠ درصدی برخوردارند و چنانچه وارد محدوده طرح ترافیک شوند تخفیف ٥٠ درصدی به آنها تعلق نخواهد گرفت.

منبع: الف

کلیدواژه: ساکنان محدوده طرح ترافیک آلودگی هوا محدوده طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۵۹۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۸ اسفند آخرین روز اجرای طرح ترافیک در تهران

به گزارش حوزه سایر رسانه ها خبرگزاری تقریب، شهریار افندی زاده روز شنبه گفت: طرح ترافیک و طرح کنترل آلودگی هوا فقط تا پایان روز دوشنبه ۲۸ اسفندماه۱۴۰۲ طبق روزهای عادی در محدوده‌های مشخص، اجرا می‌گردد و در ایام عید نوروز ۱۴۰۳ طرح ترافیک و طرح کنترل آلودگی هوا اجرا نخواهد شد.

وی اظهار کرد: بعد از پایان تعطیلات عید نوروز در روز دوشنبه ۱۴۰۳/۰۱/۱۳؛ طرح ترافیک و طرح کنترل آلودگی هوا در روز سه‌شنبه ۱۴۰۳/۰۱/۱۴ از ساعت ۶:۳۰ تا ۱۸:۰۰ در شهر تهران دوباره اجرا می‌شود.

افندی زاده افزود: در زمان اجرای طرح ترافیک، این امکان برای ساکنان محدوده طرح ترافیک وجود دارد که فقط یک‌بار در طول روز خروج رایگان تا قبل از ساعت ۹:۰۰ و یک‌بار ورود رایگان به محدوده بعد از ساعت ۱۶:۰۰ داشته باشند.

افندی زاده گفت: همانند سنوات گذشته هر شهروند دارای پلاک شهر تهران، ۲۰ روز سهمیه تردد فصلی رایگان در محدوده کنترل آلودگی هوا دارد.

وی اضافه کرد: در روز پنجشنبه هر هفته نیز، فقط طرح کنترل آلودگی هوا (زوج و فرد سابق) اجرا می‌شود که درصورت ورود خودرو به محدوده‌ طرح ترافیک در این روز، از سهمیه ۲۰ روزه خودرو در هر فصل کم خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جاده چالوس باز شد اما... | این محور شمال یکطرفه است | ترافیک در جاده هراز
  • محور کندوان یکطرفه شد/ ترافیک در هراز
  • ترافیک سنگین در گردنه آهوان سمنان
  • محور کندوان مسدود و یک‌طرفه است
  • معرفی محله‌های کم‌تردد در شهر انگلیسی با مشارکت عموم
  • معرفی محله‌های کم‌تردد در شهر انگلیسی با مشورت عموم
  • ترافیک در کندوان و هراز نیمه سنگین است
  • طرح ترافیک در روز‌های پایانی سال و ایام نوروز چطور اجرا می‌شود؟
  • خاموش شدن دوربین‌های طرح ترافیک تا پایان تعطیلات
  • ۲۸ اسفند آخرین روز اجرای طرح ترافیک در تهران